Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2009

ΤΟ «ΠΙΣΤΕΥΩ» ΤΟΥ ΑΓΝΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ

Μετά την απελευθέρωσή μας από τους Τούρκους, με την Επανάσταση του 1821, έχοντας βασιλιά τον Όθωνα, άρχισαν να έρχονται προτεστάντες στην Ελλάδα για προπαγάνδα κατά της Ορθοδοξίας μας. Δυο – τρεις λοιπόν από αυτούς, κουστουμαρισμένοι και με ύφος πανσόφων, πλησίασαν μια μέρα και έναν βοσκό που είχε ακουμπήσει στον τοίχο μιας εκκλησούλας, και παρακολουθούσε τα προβατάκια του, και νομίζοντας (α-θεολόγοι αυτοί) ότι θα τον ξετινάξουν με τις σοφιστείες τους, του λένε: «Είμαστε θεολόγοι και ήρθαμε να σου μιλήσουμε για το Χριστό, για να πιστέψεις…». «Μα εγώ πιστεύω!», τους λέει κοφτά ο βοσκός. Αυτήν την ευκαιρία περίμεναν οι εξυπνάκηδες, νομίζοντας ότι θα τον παγιδεύσουν σε συζήτηση όπως αυτοί ήθελαν. «Και τι πιστεύεις;», τον ρωτάει ο ένας. «Ό,τι πιστεύει Αυτή», τους λέει, και χτυπά με την παλάμη του, τον τοίχο της εκκλησούλας! «Και τι πιστεύει αυτή;», τον ρωτάει ο άλλος, νομίζοντας ότι τώρα θα τον βάλει στο χέρι, να τον μπλέξει… «Τι πιστεύει αυτή;», τους λέει ο βοσκός. «Ναι!». «Δεν ξέρετε;». «Όχι!». «Ε, τότε να σας το πω εγώ για να το μάθετε», τους λέει ο βοσκός. «Αυτή, πιστεύει ό,τι πιστεύω εγώ!», και χτύπησε με την παλάμη του, το στήθος του την φορά αυτή! «Καταλάβατε; Αντέστε τώρα στη δουλειά σας, γιατί εγώ έχω την δική μου δουλειά, και δεν μπορώ να χασομεράω μαζί σας»!! Και τους άφησε άφωνους και σύξυλους, και με το στόμα… ανοιχτό!..

Παναγιώτης Μιχαλόπουλος

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...