Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

Η μεγαλύτερη δοκιμασία των άλλων είναι το καλύτερο φάρμακο για μας

Φωτογραφία: Η μεγαλύτερη δοκιμασία των άλλων είναι το καλύτερο φάρμακο για μας. Εγώ, ό,τι κι αν έχω, όταν σκέπτομαι πως υποφέρουν αυτοί οι άνθρωποι, 
λέω “δόξα τω Θεώ”. 
Θα μπορούσα να είμαι και εγώ ένας παράλυτος και να μην μπορώ να κουνηθώ καθόλου. Τί θα έκανα τότε;
 Δόξα τω Θεώ, τώρα είμαι σαν βασιλιάς»

ΓΕΡΟΝΤΑΣ  ΠΑΙΣΙΟΣΗ μεγαλύτερη δοκιμασία των άλλων είναι το καλύτερο φάρμακο για μας. Εγώ, ό,τι κι αν έχω, όταν σκέπτομαι πως υποφέρουν αυτοί οι άνθρωποι,
λέω “δόξα τω Θεώ”.
Θα μπορούσα να είμαι και εγώ ένας παράλυτος και να μην μπορώ να κουνηθώ καθόλου. Τί θα έκανα τότε;
Δόξα τω Θεώ, τώρα είμαι σαν βασιλιάς»

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΙΣΙΟΣ
ΗΛΙΑΣ  ΧΑΙΝΤΟΥΤΗΣ   17 ΦΕΒ 2013

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...