Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2015

Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής Θεόδωρος Δρίτσας : «Ο Άγιος Νικόλας στην Πόλη Του»


Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής Θεόδωρος Δρίτσας : «Ο Άγιος Νικόλας στην Πόλη Του» με αυτά τα λόγια ο Υπουργός χαιρέτισε την Υποδοχή του Ιερού Λειψάνου του Αγίου Νικολάου στον Πειραιά σήμερα Δευτέρα 2 Νοεμβρίου  το πρωί από την Ιερά Μονή Αγίου Νικολάου Άνδρου.
Στο πρώτο λιμάνι της χώρα το λείψανο προσεκόμησε ο ηγούμενος αρχ. Δωρόθεος Θέμελης με το Περιπολικό Ανοικτής Θαλάσσης 070  Ρω του Λιμενικού Σώματος. Στην προβλήτα το Ιερό λείψανο υπεδέχθη ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πειραιώς κ.κ. Σεραφείμ μαζί με τον ιερό κλήρο, τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Θεόδωρο Δρίτσα, τον Βουλευτή Πειραιά κ Κώστα Κατσαφάδο, τον Διοικητή Σχολής Ναυτικών Δοκίμων και τον Αρχηγό του Λιμενικού Σώματος. Μετά την δέηση υπέρ Υγείας των στελεχών του Λιμενικού Σώματος και πάντων των Ναυτιλλομένων, σχηματίστηκε πομπή με κατεύθυνση εις τον εκ βάθρων ανακαινισμένο Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου Πειραιώς προστάτην και πολιούχον πάντων των  Ναυτικών. Στον Ιερό Ναό τελέστηκε Δοξολογία και Ιερά Παράκληση με την συμμετοχή πλήθους πιστών.
Στον Ναό του Αγίου Νικολάου Πειραιώς (τηλ.:210 4511247) το Ιερό Λείψανο θα παραμείνει έως την Κυριακή 15 Νοεμβρίου, καθημερινά τελούνται το πρωί Θεία Λειτουργία, στις 12:00μ. Ιερά Παράκληση και το απόγευμα στις 5:00 Εσπερινός και Ιερά Παράκληση. Τις Παρασκευές 6 & 13 Νοεμβρίου θα τελεσθούν ιερές αγρυπνίες. Ο Ναός παραμένει ανοικτός από τις 7 το πρωί έως τις 11:00 το βράδυ. 

Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2015

π. Ανδρέας Κονάνος "Ατέλειωτες ενοχές"


Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η Ένα μεσημέρι με γέυση στο κέντρο της πόλης!


porphyra books
Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η
Ένα μεσημέρι με γέυση στο κέντρο της πόλης!

 
"ΣΑΡΑΚΟΣΤΙΑΝΑ"
των Μαριγούλας Κοκκίνου και Γεωργίας Κοφινά:

Μαγειρεύοντας για την υγεία, τη νηστεία και τη μεσογειακή διατροφή
Σάββατο, 7 Νοεμβρίου 2015, 12:00μ.
Μουσείο Γαστρονομίας 
Αγίου Δημητρίου 13 Ψυρρή-μετρό Μοναστηράκι

Είσοδος Δωρεάν

Μαγειρεύουν και μας μιλάνε για τη σημασία της μεσογειακής διατροφής οι συγγραφείς του βιβλίου και οι: 
- Ντίνα Νικολάου, μαγείρισσα, συγγραφέας, παρουσιάστρια της εκπομπής «Ένα τραπέζι Ελλάδα». 
- Χριστίνα Κωστάρα, MMEd Sci, Υπεύθυνη Διαιτολόγος Κέντρου Διατροφικής Υποστήριξης ΙΑΣΩ.
Ακόμη: Γευσιγνωσία καί επίδειξη Μαγειρικής με συνταγές από το βιβλίο- 
Είσοδος 5€ ή δωρεάν με αγορά του βιβλίου

Χορηγός επικοινωνίας: Ρ/Φ Σταθμός της Εκκλησίας της Ελλάδος, 89,5 fm
Το κρασί μάς προσφέρει το

porphyra books

Βασκανία, μάτιασμα και ξεμάτιασμα,όλη η αλήθεια για το μάτι καί τήν βασκανία

Ἡ ἀλήθεια γιά τό “μάτι” καί τήν βασκανία

Οἱ ἀπόψεις τοῦ Αγίου Βασιλείου γιά τό κακό “μάτι” και τήν βασκανία (μάτιασμα): «Οἱ βάσκανοι καί φθονεροί ἄνθρωποι, αὐτοί δηλαδή πού ἔχουν κυριευθεῖ ἀπό τό πάθος τῆς βασκανίας, ἔχουν ἀπό παλαιότερα χαρακτηρισθεῖ πιό καταστροφικοί ἀκόμη καί ἀπό τά δηλητηριώδη ἑρπετά. Τά ζῶα αὐτά δηλαδή χρειάζεται νά δαγκώσουν κάποιον γιά νά βάλουν μέσα του τό δηλητήριο καί σιγά σιγά νά προχωρήσει ἡ σήψη ἀπό τό μέρος τοῦ σώματος πού δαγκώθηκε καί δηλητηριάσθηκε. Οἱ βάσκανοι ὅμως καί φθονεροί ἄνθρωποι εἶναι πιό καταστροφικοί ἀπό τά δηλητηριώδη ἑρπετά, καθότι αὐτοί δέν χρειάζεται νά δαγκώσουν κάποιον, ἀλλά, ὅπως θεωροῦν ὁρισμένοι, ἔχουν τήν δυνατότητα νά βλάπτουν τούς συνανθρώπους τους ἀκόμη καί μόνο μέ τά μάτια τους. Ὅταν δηλαδή ματιάζουν τούς συνανθρώπους τους, πού ἔχουν πολύ ὑγιῆ καί πάρα πολύ ὄμορφα σώματα λόγω τῆς νεότητος, καταφέρνουν νά μαραίνουν τά σώματα αὐτά καί νά τά κάνουν νά χάνουν ἀπότομα ὅλη τους τήν δύναμη, σάν νά ἀπορρέει ἀπό τά φθονερά μάτια τους κάποιο καταστρεπτικό ρεῦμα, τό ὁποῖο βλάπτει καί κυριολεκτικά καταστρέφει τούς γύρω τους. Ἐγώ βέβαια ἀπορρίπτω κατηγορηματικά αὐτή τήν ἀντίληψη ὡς ἀστήρικτη σκέψη τῶν ἁπλοϊκῶν ἀνθρώπων καί θεωρῶ ὅτι εἶναι μία παρείσακτη ἀντίληψη πού μεταφέρθηκε ἀπό τίς γριούλες πρός τόν γυναικεῖο κυρίως πληθυσμό» (Περί φθόνου, κεφ. δ΄, P.G.31, 380).
Ἡ Ἐκκλησία ἀποδέχεται τήν βασκανία, τόν φθόνο δηλαδή, ὡς ἀνθρώπινο πάθος καί ἀσθένεια τῆς ψυχῆς. Θεωρεῖ ἐπίσης τήν βασκανία ὡς πηγή καί αἰτία γιά πολλές κακές πράξεις πού βλάπτουν τόν συνάνθρωπο (συκοφαντία, κλοπή, ὑποκρισία, ἀγνωμοσύνη, εἰρωνεία, ἀντιζηλία, ὕβρεις, περιφρόνηση καί ἄλλες).
Ἡ Ἐκκλησία ἀποδέχεται ἐπίσης τήν βασκανία ὡς μία ἐπήρεια τοῦ διαβόλου, ἡ ὁποία μπορεῖ νά ἔχει ὡς ἀφορμή τόν ἀνθρώπινο φθόνο καί τό φθονερό βλέμμα, ἀνήκει ὅμως ὡς ἀρνητική ἐπίδραση καί ἐπήρεια ὁλοκληρωτικά στόν διάβολο καί ὄχι φυσικά στό μάτι ἤ τήν ψυχή τοῦ ἀνθρώπου.
Ἡ Ἐκκλησία δέν ἀρνεῖται τήν ἐπήρεια τῆς βασκανίας ὡς καθαρά σατανικῆς πολεμικῆς καί ἐπιδράσεως πρός τόν ἄνθρωπο, ὅπως ἀκριβῶς δέν ἀρνεῖται καί τήν σατανική ἐπίδραση στόν ἄνθρωπο ἐξ αἰτίας τῆς μαγείας, χωρίς φυσικά νά φοβᾶται καμία ἀπό αὐτές.
Ὅμως ἡ Ἐκκλησία δέν ἀποδέχεται τήν βασκανία ὡς βλαπτική ἐπήρεια, ἐπίδραση καί ἐνέργεια πού πηγάζει μέσα ἀπό τόν φθονερό καί βάσκανο ἄνθρωπο, μέσα δηλαδή ἀπό τό μάτι, τό στόμα, τήν καρδιά, τήν ψυχή, τούς λόγους, τήν σκέψη, τήν διάθεση ἤ τίς ἐσωτερικές ψυχικές δυνάμεις τοῦ ἀνθρώπου.
Σέ καμία δηλαδή περίπτωση ἡ Ἐκκλησία δέν θεωρεῖ ὅτι ἡ βασκανία εἶναι μία ζημιογόνος ἐπίδραση πού πηγάζει ἀπ᾿ εὐθείας ἀπό τό βλέμμα τοῦ συνανθρώπου μας ἤ κάποια ὀλέθρια ἐπήρεια πού ἐκπέμπει ἀπό μόνο του τό ἀνθρώπινο μάτι καί κατ᾿ ἐπέκταση τό ἀνθρώπινο σῶμα ἤ ἡ ἀνθρώπινη ψυχή.
Τήν ἄποψη γιά ἀπ᾿ εὐθείας καί ἀπό ἀπόσταση βλαπτική ἐπίδραση τοῦ ἀνθρωπίνου ματιοῦ, πού μπορεῖ νά συνοδεύεται καί ἀπό κάποιο λόγο ἤ ἐνδόμυχη διάθεση καί σκέψη φθόνου ἤ θαυμασμοῦ, ἡ Ἐκκλησία τήν ἀπορρίπτει κατηγορηματικά, θεωρώντας την ἑτεροδιδασκαλία καί δεισιδαιμονία.
Ἡ Ἐκκλησία ἐπίσης ἀπορρίπτει τό ξεμάτιασμα, καθώς καί τά παγανιστικῆς προελεύσεως φυλακτά, καί γενικότερα τίς συναφεῖς μή Ὀρθόδοξες πρακτικές προφυλάξεως καί ἀντιμετωπίσεως τῆς βασκανίας.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...