Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016

«ἡ πίστις εἰς τόν Θεόν» και «ἡ πίστις τῷ Θεῷ»˙




γιος Γρηγόριος Παλαμς, ρχιεπίσκοπος Θεσ/κης, κήρυξ τς κτίστου Θείας Χάριτος καί θεατής το κτίστου Φωτός, σέ μιλία του στήν σημερινή Κυριακή τς ρθοδοξίας, τονίζει τι λλο πράγμα εναι « πίστις ες τόν Θεόν» καί λλο « πίστις τ Θε»˙ λλο πράγμα εναι τό νά λέμε «πιστεύω ες τόν Θεόν» καί λλο τό νά λέμε «πιστεύω τ Θε». Ποιά ραγε εναι διαφορά μεταξύ το «πιστεύω ες τόν Θεόν» καί το «πιστεύω τ Θε»; γιος Γρηγόριος ναφέρει τι τό «πιστεύω ες τόν Θεόν» σημαίνει τό «ρθς φρονεν περί το Θεο», δηλ. τό νά χει κανείς ρθή πίστη γιά τόν γιο Τριαδικό Θεό. πως μολογομε στό Σύμβολο τς Πίστεως : «Πιστεύω ες να Θεόν…». Καί τό «πιστεύω τ Θε» τί νόημα χει, τί σημαίνει; Τό «πιστεύω τ Θε» σημαίνει τι χω μπιστοσύνη στόν Θεό, μπιστεύομαι τόν Θεό, Τόν θεωρ ξιόπιστο πρόσωπο. Σημαίνει τι θεωρομε πώς ατά, πού λέει Τρισυπόστατος Θεός μας, δηλ. ο παγγελίες, ο ποσχέσεις, ο ντολές, πού δίνει, εναι ξιόπιστες καί πρέπει νά χουμε μπιστοσύνη σ’Ατόν. Καί πογραμμίζει γιος Γρηγόριος Παλαμς τι ο δύο ατές ννοιες θά πρέπει νά συνυπάρχουν. Πρέπει καί νά πιστεύουμε ες τόν Θεόν, δηλ. νά χουμε εσεβ πίστη, καί νά πιστεύουμε τ Θε, δηλ. νά χουμε μπιστοσύνη στόν Θεό καί νά τηρομε τίς ντολές Του.
Ο δύο προαναφερθεσες ρετές, δηλ. εσεβής πίστη καί μπιστοσύνη στόν Τρισάγιο Θεό, κοσμοσαν κατ’ξοχήν τούς γίους καί θεοφόρους Πατέρες, ο ποοι πολέμησαν ναντίον τς αρέσεως τς εκονομαχίας. εκονομαχία, ποία κυριάρχησε στή Ρωμαϊκή Ατοκρατορία περισσότερο πό να αἰῶνα, φάνηκε πρός στιγμήν τι θά κατέλυε τήν λήθεια. λα εχαν σιγήσει καί σκοτινιάσει. Καί νόμιζε κανείς τι πάντοτε θά νικ τό ψεύδος. μως, Θεός, διά τν εκονοφίλων γίων Του, πως τόν γιο Γερμανό Πατριάρχη Κων/λεως, τόν σιο ωάννη τόν Δαμασκηνό, τόν σιο Θεόδωρο τόν Στουδίτη, τήν ατοκράτειρα Θεοδώρα κ.., δωσε διέξοδο, μετά πό μακρά περίοδο κατισχύσεως το ψεδους, τό ποο κδιώχθηκε μέ τήν Ζ΄ γία καί Οκουμενική Σύνοδο καί τήν ναστήλωση τν εκόνων.  Σήμερα τονίζεται μφαντικά καί θριαμβευτικά τι «ο καυχε πλέον αρεσις», δηλ. δέν καυχται πλέον αρεση. Τό νέφος πέρασε. Φάνηκε καί λαμψε λήθεια. Δέν εναι δυνατόν τό ψεδος νά κατισχύσει τς ληθείας. Γι’ατό καί σήμερα ορτάζουμε λοι μας ο ρθόδοξοι Χριστιανοί τήν ορτή τς ρθοδόξου πίστεως, τήν Κυριακή τς ρθοδοξίας, τόν θρίαμβο τς ρθοδοξίας ναντίον τς αρέσεως τς εκονομαχίας καί τν αρετικν εκονομάχων.
ΠΕΙΡΑΙΩΣ  ΣΕ Ρ Α Φ Ε Ι Μ

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016

Πανοσιολογιώτατος Αρχιμανδρίτης π. Ανανίας Κουστένης: «Τα πρωτεία στον Σταυρό».


Γ΄ Κυριακή των νηστειών. Η μαθητεία σε θέματα πνευματικής ζωής συνεχίζεται. Μια ακόμη διδακτική ομιλία μέσα στην Μεγάλη Τεσσαρακοστή.
Πνευματικός οδηγός μας ο Πανοσιολογιώτατος Αρχιμανδρίτης π. Ανανίας Κουστένης.
Ο πολύπειρος Ιεροκήρυκας με τον γεμάτο παλμό λόγο του, αναλύει τη μεγάλη αξία του Σταυρού του Χριστού μας για την Εκκλησία και τους πιστούς. Αναδεικνύει την ευθύνη όλων μας, ως μελών της Εκκλησίας, να σεβόμαστε, να ευλαβούμαστε τον Σταυρό, αλλά και να τον φέρουμε στο σώμα μας. Ως ομολογία πίστεως, ως ευλογία και ενίσχυση στις δυσκολίες, ως ασπίδα και προφύλαξη στους πνευματικούς κινδύνους.
Η ομιλία θα πραγματοποιηθεί στο Ιερό Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου Παλαιού Φαλήρου, την Γ΄ Κυριακή των Νηστειών – της Σταυροπροσκυνήσεως (3 Απριλίου), μετά την ιερά ακολουθία του Κατανυκτικού Εσπερινού και την τέλεση των Χαιρετισμών του Τιμίου Σταυρού.
Ώρα έναρξης Κατανυκτικού Εσπερινού: 6 μ.μ.

Ευχόμαστε καλή συνέχεια στον αγώνα Σαρακοστής.
Ο Πρόεδρος του Εκκλησιαστικού Συμβουλίου
Πρωτοπρεσβύτερος π. Ιωσήφ Ταγαράκης


Ιερός Ναός Κοιμήσεως Θεοτόκου Παλαιού Φαλήρου
www. koimisifalirou.gr - Email: koimisifalirou@yahoo.gr
FB: /koimisifalirou
Αχιλλέως 30, 175 62, Παλαιό Φάληρο, Τηλ. 210 98 12 234



Εφτά παπούτσια για την κυρά Σαρακοστή












 
«Πάντα είχανε την απορία τα παιδιά, αν η κυρά Σαρακοστή έχει πράγματι εφτά πόδια κάτω από το φουστάνι της. Ο Λάμπης όμως ήταν ο μόνος που είχε το θάρρος να τη γνωρίσει και  να ερευνήσει το μυστήριο».

Ένα τρυφερό και χαριτωμένο πασχαλινό διήγημα, εμπνευσμένο από την
Παράδοση. Συνοδεύεται από δύο χειροτεχνίες που θα απασχολήσουν δημιουργικά μικρούς και μεγάλους από την περίοδο της Σαρακοστής ως την Ανάσταση.

Γεμάτο ποίηση το  αφήγημα της  διακεκριμένης Άννας Ιακώβου όχι μόνον φέρνει τα παιδιά σε επαφή με την παράδοση της ζυμαρένιας κυρά-Σαρακοστής, αλλά μέσα από μια πρωτότυπη πλοκή  τα παρακινεί σε μια αγαπητική σχέση για όλα τα πρόσωπα που τα περιβάλλουν και ιδιαίτερα  για τα πιο αδύναμα και μοναχικά που διανύουν την τρίτη ηλικία.


Πηγή:  http://bit.ly/1RZYo0U    υς




Η κατάκριση μας χαρακώνει βαθειά.



 
Δεν μπορώ να το ελέγξω.Είναι πιο δυνατό από μένα .Με ξεπερνά.Είναι αυτό το πάθος της κατάκρισης που δεν έχει μέσα μου ησυχασμό.
 
 
 
 
 
Θα κάνω υπομονή.Δεν θα μιλήσω όταν οι άλλοι λένε.Δεν θα πω τίποτα.θα κρατηθώ.Δαγκώνω τα χείλη μου και κεί που θαρρώ πως έδωσα τη μάχη και βγήκα νικητής ,μία μικρή φράση δειλά, γρήγορα γίνεται χείμαρος ..Δεν χρειάζεται πολύ, να ξεκινήσεις μόνο  και μετά .....άρχισες.Γιατί είναι τόσο δύσκολο να το παλέψω το πάθος της κατάκρισης ,γιατί είναι τόσο εύκολο να νικηθώ;
 
Οι Πατέρες της εκκλησίας λένε πως η κατάκριση είναι από τις  πιο εύκολες αμαρτίες .Αν δηλαδή για να κάνεις μιαν αμαρτία πρέπει να κουραστείς για την πραγματοποιήσεις ,για την κατάκριση θέλει μόνο μια γλώσσα και μία κακή καρδιά.
Είναι εύκολο να ασχολείσαι με τις ζωές των άλλων .Τα λάθη τους σε κάνουν να αισθάνεσαι καλύτερα.Σε δικαιώνουν.Βλέπεις τους άλλους χειρότερους και αισθάνεσαι καλύτερος.
Κι ύστερα είναι και το άλλο.Όταν ασχολείσαι με τις ζωές και τις ελλείψεις των άλλων ,δεν έχεις χρόνο να ασχοληθείς με τον εαυτό σου.Και αυτό σίγουρα πονά.Φαντάσου!!! να δεις κατάματα τον εαυτό σου,τη δική σου αρρώστια ,τη δική σου πληγή.
Και δεν ξεκινά σαν κατάκριση ,αλλά σαν κοινωνικός σχολιασμός .Σα μικρό σχόλιο και καταλήγει  με την ώρα σε τάφο ομαδικό.
Είναι αυτός ο «απογευματινός καφές» ,που σε ένα φλιτζανάκι τόσο δα, χωράμε κρίνοντας, όλη την οικουμένη.
Κι ενώ γίνεται εύκολα μετά έρχεται η πίκρα....
Η κατάκριση μας χαρακώνει βαθειά.Αν έχεις κρατήσει μέσα σου καθαρές τις αισθήσεις σου πνευματικά ,μετά την κατάκριση, νώθεις ένα μεγάλο κενό.Και μία μεγάλη αγριάδα.Νιώθεις σαν να χάνεις τη χαρά.
Ίσως να  το επιτρέπει ο Θεός μήπως και καταλάβουμε με αυτό τον  επώδυνο τρόπο, αυτό που κάναμε.
Με το καιρό η απροσεξία του λόγου μας, μετατρέπεται σε πάθος, σε κατάκριση και με το καιρό σε φύση μας. Και επιτρέπει και ο Θεός, κάποια στιγμή να πέσουμε σε αυτό το λάθος που κρίναμε στους άλλους.
Για τούτο χρειαζόμαστε δάνεια δύναμη από το Θεό να μας βοηθήσει να το καταλάβουμε να το δούμε στο μπόι του ,και να βάλουμε βαθειά το νυστέρι στη δική μας πληγή.
Μόνο ο Θεός είναι Δίκαιος Κριτής...
Για την ψυχή μας, και μόνο για αυτή θα δώσουμε λόγο.Δεν θα σωθούμε εμείς επειδή οι άλλοι είναι χειρότεροι.
Και ούτε μας ζήτησε ο Θεός να του πούμε από που να αρχίζει να τιμωρεί.

π.Εφραίμ

Τρίτη 29 Μαρτίου 2016

Ύμνοι μεγάλου αποδείπνου - Ελληνική Βυζαντινή Χορωδία



"Μεθ' ημών ο Θεός..." και "Κύριε των δυνάμεων...". Δύο από τους ύμνους του μεγάλου αποδείπνου που ψάλλονται αυτή την περίοδο κάθε απόγευμα Δευτέρα έως Πέμπτη σε όλους τους ναούς.
Όπως διαβάζουμε στην Παρέμβαση της μητροπόλεως Ναυπάκτου (http://www.parembasis.gr/2004/04_02_1...) το "Μεθ' ημών ο Θεός γνώτε έθνη και ηττάσθε ότι μεθ' ημών ο Θεός", προέρχεται από την ωδή του Ησαΐα, που βρίσκεται στο 9ο κεφάλαιο της Παλαιάς Διαθήκης. Ο άνθρωπος με αυτό το δοξολογικό ποίημα αισθάνεται πλέον εγκαταλελειμμένος στη χάρη και το έλεος του Θεού. Μόνον ο Θεός μπορεί να εξασφαλίση την πραγματική αρωγή στο πλάσμα του σε όλα τα στάδια και ειδικά όταν δοκιμάζεται. Γιατί ο άνθρωπος δοκιμάζεται και θλίβεται ημέρα και νύκτα, ώστε να προσφωνή: "Κύριε των δυνάμεων μεθ' ημών γενού, άλλον γαρ εκτός Σου βοηθόν εν θλίψεσιν ουκ έχομεν, Κύριε των δυνάμεων ελέησον ημάς".

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016

Έλευση των Ιερών Λειψάνων των αγίων Ραφαήλ Νικολάου και Ειρήνης στον Ι.Ν.Αγίας Κυριακής στα Σέρβια Κοζάνης

ΑΦΙΞΗ ΙΕΡΩΝ ΛΕΙΨΑΝΩΝ
ΑΓΙΩΝ ΡΑΦΑΗΛ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗΣ

Ανακοινώνεται ότι στον Ιερό Καθεδρικό Ναό της Αγίας Κυριακής Σερβίων θα αφιχθούν τα ιερά λείψανα των Αγίων Ραφαήλ, Νικολάου και Ειρήνης από την Ιερά Μονή Αγίου Ραφαήλ Μυτιλήνης. Η άφιξη θα γίνει την Κυριακή 10 Aπριλίου 2016 στις 6:00 το απόγευμα. Τα ιερά Λείψανα θα παραμείνουν στον Ναό μέχρι το μεσημέρι της Τετάρτης 13 Απριλίου.

Το πρόγραμμα των σχετικών ιερών ακολουθιών έχει ως εξής:

  • ΚΥΡΙΑΚΗ 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ
 6:00μ.μ: ΥΠΟΔΟΧΗ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΛΕΙΨΑΝΩΝ
 
6:15μ.μ.: ΚΑΤΑΝΥΚΤΙΚΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ-ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ.

  • ΔΕΥΤΕΡΑ 11 ΑΠΡΙΛΙΟΥ
7:30π.μ:ΟΡΘΡΟΣ-ΩΡΕΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ ΔΩΡΩΝ

6:00μ.μ:ΜΕΓΑ ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ-ΕΥΧΕΛΑΙΟ.

  • ΤΡΙΤΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ

7:30π.μ.:ΟΡΘΡΟΣ -ΩΡΕΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ ΔΩΡΩΝ

6:00μ.μ.: ΜΕΓΑ ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ-ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ

  • ΤΕΤΑΡΤΗ 13 ΑΠΡΙΛΙΟΥ
7:30π.μ.: ΟΡΘΡΟΣ -ΩΡΕΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ ΔΩΡΩΝ

12:00 Μεσημέρι:ΔΕΗΣΗ -ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΛΕΙΨΑΝΩΝ

Από το Εκκλησιαστικό Συμβούλιο

Κυριακή 27 Μαρτίου 2016

Ανώγεια Μυλοποτάμου: Ήρωες και Άγιοι μαζί στην Εκκλησιά

Ανώγεια Μυλοποτάμου: Ήρωες και Άγιοι μαζί στην Εκκλησιά
Οι Κολοκοτρώνης, Καραϊσκάκης, Παπαφλέσσας, Νικηταράς, Δασκαλογιάννης και η Μπουμπουλίνα, ήρωες της επανάστασης για την απελευθέρωση το 1821, βρίσκονται «τιμητικά» τοποθετημένοι στον ιερό ναό του Αγίου Γεωργίου στα Ανώγεια Μυλοποτάμου.

Πρόκειται για την απόφαση του ιερέα της περιοχής να εντάξει στις τοιχογραφίες τα πρόσωπα των ηρώων της Επανάστασης για να έχουν οι νέοι, ως φωτεινά παραδείγματα αυτούς τους «Άγιους» όπως τους χαρακτηρίζει ήρωες, που χωρίς να φοβηθούν, αγωνίστηκαν για την ελευθερία του γένους και του έθνους.
Ο ιερέας, πατήρ Ανδρέας Κεφαλογιάννης, με σημαντικό ποιμαντικό έργο στην ευρύτερη περιοχή, συνομίλησε με το ΑΠΕ- ΜΠΕ για τη συγκεκριμένη απόφασή του την οποία είχε κοινοποιήσει και στον μητροπολίτη Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου κ.κ. Ευγένιο θέλοντας, όπως είπε, να υπάρχει και η σύμφωνη γνώμη τού ιεράρχη της Μητρόπολης όπου ανήκει διοικητικά.
Απαντώντας για την πρωτοβουλία αυτήν αλλά και το μήνυμα που επιθυμεί να στείλει, αναφέρει:
«Αρκετοί, αγνοούν την προσφορά της Εκκλησίας στον αγώνα, αλλά το γεγονός ότι η επανάσταση του 1821 έγινε «για του Χριστού την πίστη την αγία και της πατρίδος την ελευθερία» δεν κρύβεται. Όπως σωστά δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Αμερικής Δημήτριος, «οι Έλληνες δεν είμαστε σημερινοί σ' αυτό τον πλανήτη, έχουμε μια ιστορία», έχουμε και ιστορία και ιστορική συνείδηση. Εισήλθαμε στη Σαρακοστή, την περίοδο που μας οδηγεί στην Εβδομάδα των Παθών, στη Σταύρωση και ελπίζουμε να αξιωθούμε να ζήσουμε και την Ανάσταση της Πίστης και του Γένους μας. Η περίοδος αυτή από κοινού με τη διπλή γιορτή του Ευαγγελισμού και της εθνικής μας παλιγγενεσίας, είναι γιορτές που μας διδάσκουν όλα όσα έχουμε ανάγκη για να μπορούμε να αποκωδικοποιούμε τα μηνύματα των καιρών».
Οι έννοιες «Θεός» και «θρησκεία» με τις έννοιες «επανάσταση» και «ελευθερία» πόσο συνδέονται και πόσο επηρέασαν την απόφασή σας για να τοποθετήσετε τους ήρωες του 1821 απέναντι από το ιερό της εκκλησίας;
«Συνδέονται απόλυτα, η πίστη και η εκκλησία, ο θεός είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα του αγώνα του '21, είναι οι φορείς των νοημάτων και των μηνυμάτων. Η γλώσσα της Εκκλησίας και η επαναστατική γλώσσα προσδιόρισαν το ιδεολογικό και πνευματικό στίγμα του αγώνα, που είναι τόσο θρησκευτικό όσο και εθνικό. Η επανάσταση των Ελλήνων πέρα από την προσωπική τους δράση βασίστηκε και στη βοήθεια του Θεού. Η Επανάσταση ήταν συνδυασμός, όπως έχει αποτυπωθεί ιστορικά και σε καταγραφές κειμένων, του έργου του Θεού και των Ελλήνων. Αυτός ο συνδυασμός εκφράστηκε και επίσημα από τα διοικητικά όργανα του αγώνα, όπως οι Εθνοσυνελεύσεις, αλλά και ατομικά από τους διαφόρους αγωνιστές και οπλαρχηγούς».
Σύμφωνα με τον πατέρα Ανδρέα Κεφαλογιάννη, υπάρχει η δυνατότητα συνύπαρξης των αγίων της Ορθόδοξης Εκκλησίας με τους ήρωες της Επανάστασης: «Η επανάσταση ξεκινά με τη συμπαράσταση του Θεού, η οποία ζητήθηκε ποικιλοτρόπως από τους αγωνιστές του 1821. Κηρύσσεται μάλιστα ως θρησκευτική πράξη με τελετουργικό εντός των ναών, και ολοκληρώνεται με πανηγυρικές διακηρύξεις στο όνομά Του και με δοξολογίες του Θεού. Η πίστη στον Θεό είναι συγκεκριμένη και σαφής, αναφέρεται στον τριαδικό Θεό. Η τριαδικότητα του Θεού εκφράζεται στα κείμενα συμβολικά και φραστικά. Ο Ρήγας Φεραίος στη "Νέα πολιτική του Διοίκησι" προτείνει το εξής έμβλημα της σημαίας και της στολής των αγωνιστών: "Η σημαία οπού βάνεται εις τα μπαϊράκια και παντιέρες της Ελληνικής Δημοκρατίας, είναι εν ρόπαλον του Ηρακλέους με τρεις σταυρούς". Οι τρεις σταυροί αυτή την τριαδικότητα υποδηλώνουν».
Όπως σημειώνει ο ιερέας των Ανωγείων: «...στα κείμενα του 1821, εκτός από την ιδιαίτερη θρησκευτική τους γλώσσα, που αποκαλύπτει τη θρησκευτική, ορθόδοξη υποδομή των αγωνιστών και του αγώνος, αναφέρονται και σύμβολα, που και αυτά αποτελούν ένα άλλο πολύ σημαντικό και πολύ σπουδαίο σύστημα έκφρασης ιδεών. Τέτοια σύμβολα είναι ο σταυρός και οι εικόνες του Χριστού, της Παναγίας, διαφόρων Αγίων, κυρίως στρατιωτικών, όπως του Αγίου Γεωργίου, του Αγίου Δημητρίου, του Αγίου Κων/νου και της Αγίας Ελένης».
Έχει αναφερθεί πολλές φορές το πρόσωπό σας, για μια επαναστατική διάθεση που σας διέπει, αλλά και προβληματίσει, ειδικά την ημέρα που καλέσατε τον πρωθυπουργό κ. Τσίπρα και συνομιλήσατε μαζί του εντός του ναού, κλείνοντας πίσω σας τις πόρτες. Τι έχετε να απαντήσετε, στην περίπτωση που παρεξηγηθεί η τοιχογράφηση του ναού με τα πρόσωπα των ηρώων του 21' ;
«Ήρωες υπήρξαν όλοι όσοι έθεσαν τη ζωή τους στην υπόθεση του πρώτου ιδανικού κάθε ανθρώπου, στην υπόθεση της ελευθερίας. Είναι απόλυτα συμβατή και θεμιτή η παρουσία των Ελλήνων Ηρώων της Επανάστασης του 1821.Εμείς σήμερα, ορμώμενοι από ένα βαθύ σεβασμό στις ιδιαίτερες προσωπικότητες των ηρώων, που κοσμούν πλέον τον ιερό ναό του Αγίου Γεωργίου των Ανωγείων, νιώθουμε περηφάνια για το ιστορικό, εθνικό και κοινωνικό νόημα της "παρουσίας" τους ανάμεσά μας. Η θέση τους μέσα στον ναό, είναι η θέση που έχουν όλοι οι καλοί και άξιοι να καλούνται χριστιανοί ορθόδοξοι.
Πιστεύουμε ότι η παρουσία τους θα βοηθήσει όλους μας στην κατάκτηση της συνείδησης της προσφοράς στην πατρίδα, διότι η ιστορία "τιμωρεί", όταν την αγνοείς. Αυτό που προτείνω μα και αυτό που προτρέπω προς όλους κυρίως τους νέους είναι να κάνουμε τρόπο ζωής και ας αναδείξουμε ως ύψιστες αξίες την αγάπη στην πατρίδα και την προσφορά στο κοινό καλό, για να γράφεται η ιστορία μας από εμάς και όχι από άλλους. Κι όσοι τυχόν με κατηγορήσουν, το πιθανότερο είναι να μην γνωρίζουν, όσο θα έπρεπε, την ελληνική ιστορία, την ιστορία των "αγίων" ηρώων της».
Ο πατέρας Ανδρέας Κεφαλογιάννης έχει ασχοληθεί με τον αθλητισμό στα Ανώγεια, φέρνοντας πολλούς νέους κοντά στο πνεύμα της ευγενούς άμιλλας, έχει δημιουργήσει κοινωνικά φροντιστήρια μελέτης και ενισχυτικής διδασκαλίας, έχει οργανώσει ημερίδες και συζητήσεις με θέματα που απασχολούν τους νέους και τις οικογένειές τους, ενώ παράλληλα λειτουργεί ενοριακά σχολή εκμάθησης ηλεκτρονικών υπολογιστών, και όλα αυτά πάντα, όπως επισημαίνει, δωρεάν. Καλεί μάλιστα όλους τους νέους να μην εγκαταλείψουν το πεδίο της γνώσης, να μην ξεμακρύνουν από την παράδοση, αλλά και σε όσους φεύγουν για σπουδές ή εργασία εκτός των Ανωγείων, να μην ξεχνούν τον τόπο τους. «Η αγάπη προς τη γενέθλια γη μας, βοηθάει πάντα στην μετέπειτα πορεία μας και η σχέση μας με τα ήθη τα έθιμα τον πολιτισμό μας και την παράδοση θεωρώ πως είναι πολύ καλός πυλώνας για να στηρίξουμε τις προσπάθειες μας για την πατρίδα μας την Ελλάδα» επισημαίνει.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...