Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

Κάθε Κυριακή 2η Θεία Λειτουργία, κάθε εβδομάδα Αγρυπνία στην Ευαγγελίστρια Πειραιώς

Στα πλαίσια του ποιμαντικού έργου που επιτελείτε στην Ευαγγελίστρια Πειραιώς κάθε Κυριακή από τις 22 Σεπτεμβρίου και μέχρι τέλος Ιουνίου θα τελείται 2η Θεία Λειτουργία 10.30΄-11.30΄. Με τον τρόπο αυτό θα δίδεται η ευκαιρία να μην μένει κανείς αλειτούργητος την Κυριακή.
Από την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου θα τελείται Αγρυπνία. Θα αρχίζει στις 9.30΄ με την ακολουθία του Εσπερινού και στη συνέχεια με ο Όρθρος και η Θεία Λειτουργία. Θα περατούται στις 0.30΄ π.μ.
Το πρόγραμμα των αγρυπνιών του Α΄ τριμήνου:
Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013 
Ιεροθέου του Αρεοπαγίτου, πρώτου επισκόπου Αθηνών (α’ αι.) 
Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013 
Ιακώβου αποστόλου, υιού του Αλφαίου (+ α’ αι.) 
Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013 
ιερουργούντος του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου. 
Λουκά του Αποστόλου και Ευαγγελιστού. 
Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013
Ιακώβου αποστόλου του Αδελφοθέου (+ 63 μ.Χ.). 
Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013
Κοσμά και Δαμιανού των Αναργύρων και της μητρός αυτών Θεοδότης (των εκ Μικράς Ασίας). Δαυίδ οσίου του εν Ευβοία (ιστ’ αι.). 
Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013
Νεκταρίου Πενταπόλεως του εν Αιγίνη (+ 1920 μ.Χ.) και Ματρώνης οσίας.
Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013
Ιωάννου αρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως του Χρυσοστόμου (+407). 
Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013
Εισοδίων της Υπεραγίας Θεοτόκου.
Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013
Ιακώβου μεγαλομάρτυρος του Πέρσου (+ 421 μ.Χ.). 
Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013
Βαρβάρας μεγαλομάρτυρος, Ιωάννου Δαμασκηνού, Σεραφείμ Φαναρίου. 
Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013
Δανιήλ οσίου του στυλίτου, Λουκά του νέου (+ 980 μ.Χ.). 
Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013
Προεόρτια των Χριστουγέννων, Ιγνατίου ιερομάρτυρος του θεοφόρου (+ 107 μ.Χ.), Φιλονίου επισκόπου Αντιοχείας (+ 323 μ.Χ.), Ιωάννου νεομάρτυρος εκ Θάσου (+ 1652 μ.Χ.). 
Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013
Ευγενίας οσιομάρτυρος (+ 262 μ.Χ.), Φιλίππου μάρτυρος του πατρός αυτής, Βασίλλα και Αχαϊκού μαρτύρων. 
Θα ψάλλει Βυζαντινός Χορός υπό τη Διεύθυνση του Πρωτοπρεσβυτέρου Γρηγορίου Καραλή. 
Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013
Η κατά Σάρκα περιτομή του Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού. Βασιλείου Αρχιεπισκόπου Καισαρείας Καππαδοκίας του μεγάλου (+ 379 μ.Χ.).

Πώς θα γίνη η κρίσις



Ο Κύριός μας κατά την φοβερή εκείνη ημέρα, της κρίσεως εννοώ, οδηγώντας ενώπιόν του τους δούλους βγάζει την καταδικαστική απόφασι, εάν αποδειχθή, ότι δεν επέδειξαν την ίδια αρετή αυτοί, που απήλαυσαν και ήταν μέτοχοι των ιδίων αγαθών. Πολλές φορές μάλιστα συγκρίνει και μεταξύ άνισων, έτσι ώστε να επιβάλη βαρύτερη την τιμωρία σε όσους έδειξαν αδιαφορία. Γι’ αυτό και στο Ευαγγέλιο λέει∙ «Άνδρες Νινευίτες θα αναστηθούν κατά τον καιρό της κρίσεως μαζί με την γενεά αυτή και θα την κατακρίνουν, διότι αυτοί μετανόησαν στο κήρυγμα του Ιωνά, ενώ εδώ υπάρχει μεγαλύτερη η αλήθεια από ό,τι στον Ιωνά». Διδάσκει σύντομα με αυτά, ότι οι βάρβαροι, που δεν έτυχαν καμμιάς φροντίδας , δεν άκουσαν προφητικές διδασκαλίες, δεν είδαν σημεία, δεν είδαν θαύματα, αλλά άκουσαν τους λόγους ενός ανθρώπου, που σώθηκε από ναυάγιο, λόγοι, οι οποίοι μπορεί να τους δημιουργήσουν μεγάλη απόγνωσι και να τους οδηγήσουν σε αμηχανία, ώστε να περιφρονήσουν τους λόγους του, οι βάρβαροι αυτοί όχι μόνον δεν περιφρόνησαν την διδασκαλία του προφήτου, αλλά στο ελάχιστο διάστημα των τριών ημερών , αφού εγκαταλείφθηκαν, επέδειξαν τόση ακριβή και έντονη μετάνοια, ώστε ανακάλεσαν την απόφασι του Κυρίου.
Αυτοί, λοιπόν, θα καταδικάσουν αυτήν την γενεά, η οποία απόλαυσε τόση επιμέλεια, που τράφηκε με την βίβλο των προφητών και βλέπει κάθε ημέρα σημεία και τέρατα. Έπειτα για να δείξη και την υπερβολική τους απιστία και την άρρητη ευγνωμοσύνη εκείνων, πρόσθεσε: «Διότι μετανόησαν στο κήρυγμα του Ιωνά, ενώ εδώ υπάρχει μεγαλύτερη η αλήθεια απ’ ό,τι στον Ιωνά» ( Ματθ. 12, 41 ) . Εκείνοι, λέει, όταν είδαν τον απλό άνθρωπο, τον Ιωνά και το κήρυγμά του δέχθηκαν και έδειξαν τέλεια μετάνοια∙ αυτοί, όμως, αν και βλέπουν αυτόν τον ίδιο τον δημιουργό να συναναστρέφεται με αυτούς και να πραγματοποιή καθημερινά τόσα και τέτοιου είδους θαύματα, να καθαρίζη δηλαδή λεπρούς, να ανασταίνη νεκρούς, να διορθώνη τις ατέλειες της φύσεως, να διώχνη δαίμονες, να γιατρεύη αρρώστους, να χαρίζη άφεσι αμαρτιών με πολλή εξουσία, παρ’ όλα αυτά δεν επέδειξαν ούτε την ίδια πίστι με τους βαρβάρους.
(Εις Γένεσιν ΚΕ΄, ΕΠΕ 3, 58-60. PG 53, 219-220 )


Πηγή: «ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΙΚΟΣ ΑΜΒΩΝ Θ΄
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ»
ΑΓΙΟΝ ΌΡΟΣ
Υπό Βενεδίκτου Ιερομονάχου
Αγιορείτου
ΕΚΔΟΣΙΣ
ΣΥΝΟΔΙΑ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥ
ΙΕΡΑ ΚΑΛΥΒΗ «ΑΓΙΟΣ ΣΥΡΙΔΩΝ Α΄»
ΙΕΡΑ ΝΕΑ ΣΚΗΤΗ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ

2013

Τα προγνωστικά των Αγίων



«Ο Μ. Θεοδόσιος ζήτησε από τον ασκητή Ιωάννη που βρισκόταν στην Αίγυπτο να τον πληροφορήσει, εάν έπρεπε να κάνει πόλεμο εναντίον κάποιων βαρβάρων. Και εκείνος του απήντησε θετικά, διευκρινίζοντας μάλιστα ότι τον πρώτο πόλεμο θα νικήσει αναίμακτα, στον δεύτερο όμως πόλεμο η νίκη θα είναι πολυαίμακτη» ,
 Θεοδώρητος Κύρου ( PG 82, 1252 ) .

Το προορατικό χάρισμα, επί τη βάσει του οποίου οι Άγιοι προέβαιναν σε προγνώσεις των μελλοντικών γεγονότων της ιστορίας φανερώνει τα εξής:
Πρώτον. Στην πραγματικότητα, δεν υπάρχει διαίρεση του χρόνου σε παρελθόν, παρόν και μέλλον. Στον Ουράνιο κόσμο , ο χρόνος είναι ενιαίος και αδιαίρετος. Στο ημερολόγιο του ουρανού καταγράφονται όλα τα γεγονότα της ιστορίας, του παρελθόντος , του παρόντος και του μέλλοντος.
Δεύτερον. Ο παράγων που ενοποιεί τον χρόνο στην  Ουράνια πραγματικότητα είναι το Άγιον Πνεύμα. Το Άγιον Πνεύμα είναι όχι μόνο παντογνώστης Θεός που προγνωρίζει τα πάντα, αλλά και ο   Πληροφοριοδότης, δια μέσου του Οποίου, ο Ουράνιος κόσμος πληροφορείται και γνωρίζει τα γεγονότα του ενιαίου χωροχρόνου της ιστορίας. ΟΙ Άγιοι, τόσο στη γη όσο και στον Ουρανό, πληροφορούνται τα γεγονότα της ιστορίας, διότι είναι συνδεδεμένοι με το Πρακτορείο Πληροφοριών του Ουρανού, το Πανάγιον Πνεύμα.
Τρίτον. Η πρόγνωση των γεγονότων του μέλλοντος από τους Αγίους, δεν οφείλεται στο ότι τα γεγονότα αυτά είναι προκαθορισμένα (= απόλυτος προορισμός, πεπρωμένο), αλλά στο ότι το Άγιον Πνεύμα, ως Θεϊκό πρόσωπο, προγνωρίζει όλα όσα θα συμβούν στον ενιαίο χωροχρόνο της ιστορίας.
Τα γεγονότα συμβαίνουν στον ιστορικό χωροχρόνο, σύμφωνα με τις ελεύθερες επιλογές των ανθρώπων. Το Άγιον Πνεύμα , ως θεϊκό πρόσωπο, απλώς γνωρίζει – προγνωρίζει - τα αποτελέσματα των ελεύθερων επιλογών των ανθρώπων.

Πηγή: «+ Μητροπολίτου Αχελώου
ΕΥΘΥΜΙΟΥ (Κ. ΣΤΥΛΙΟΥ)
ΟΙ ΑΕΤΟΙ
Ορθόδοξο Θεολογικό Αγιολόγιο»
ΕΚΔΟΣΕΙΣ: ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΣΤΕΓΗ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ


Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

Η ΥΨΩΣΗ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ



Πανηγυρικά θα εορτάσουμε και φέτος την ύψωση του Τιμίου και Ζωοποιού Σταυρού.
Βλέποντάς Τον, ανάμεσα στις ευωδίες των βασιλικών, αδελφοί μου, θα έρχεται στο νου μας , ο Κύριος των Δυνάμεων και της Αγάπης. Αυτός δηλαδή, που για την Αγάπη Του προς τον άνθρωπο, έγινε άνθρωπος. Αυτός που για να απαλλάξει τον άνθρωπο από την κατάρα, δέχτηκε πάνω Του την κατάρα και την ατίμωση. Για να απαλλάξει εμάς, τους παραβάτες των Νόμων Του, κατέβηκε κάτω από τους Νόμους, και πλήρωσε το αντίτιμο των δικών μας παραβάσεων. Πλήρωσε τα λύτρα για την απελευθέρωσή μας. Είναι ο Λυτρωτής μας. Είναι η χαρά μας, είναι ο Κύριός μας και ο Θεός μας.
Θα αντηχήσουν οι καμπάνες των εκκλησιών μας θριαμβευτικά, αδελφοί μου, και θα ακουστούν τα άσματα: «Σταυρός, φύλαξ πάσης τς οκουμένης, Σταυρός, ραιότης τς Εκκλησίας, Σταυρός, πιστν τό στήριγμα..»
Η πανηγυρική ατμόσφαιρα των Εκκλησιών μας , μας θυμίζει και μας τονίζει ότι, ο Τίμιος Σταυρός του Κυρίου μας, είναι το ύψιστο σημείο αγάπης του Θεού προς τους ανθρώπους . Τόσο πολύ αγάπησε ο Θεός τους ανθρώπους, ώστε απέστειλε τον Υιό Του τον Μονογενή στον κόσμο, για να ακολουθήσουμε τον Δρόμο που μας χάραξε και που οδηγεί στην Αλήθεια και στην Ζωή.
Ο Θεός αγάπησε τον άνθρωπο που αγάπησε την αμαρτία. Η αμαρτία είναι η αρρώστια της ψυχής του ανθρώπου. Και ο Θεός γίνεται ο γιατρός του ανθρώπου. Μόνο που δεν τον θεραπεύει με ένα χαπάκι αλλά με την αγάπη Του, που φτάνει στην αυτοθυσία. Όσο κι αν Τον αγαπάμε, Αυτός πρώτος μας αγάπησε «καὶ ἀπέστειλε τν υἱὸν ατο λασμν περ τν μαρτιν μν ( Α΄Ιω. Δ 10 )
Για χάρη μας και ενώ είμαστε άξιοι καταδίκης και αιωνίου κολάσεως, ο Θεός αποστέλλει τον Υιόν Του τον Μονογενή να υποστεί τον ατιμωτικόν θάνατον του Σταυρού , αυτόν που εμείς δικαίως θα έπρεπε να υποστούμε και να «ζήσουμε» τον αιώνιο θάνατο, Αυτός ως Αθάνατος Θεός ντυμένος με το θνητό ανθρώπινο σώμα , υπομένει και πεθαίνει πάνω στον Σταυρό και ανασταίνεται για να μας αναστήσει από την φθορά της αμαρτίας. Ο Κύριός μας, αδελφοί μου, δέχτηκε με όλη Του την καρδιά το σχέδιο του Ουρανίου Πατρός Του για την σωτηρία του κόσμου, γνωρίζοντας καλά και βήμα-βήμα πού θα Τον οδηγούσε η αγνωμοσύνη, η αδιαφορία και η κακία των ανθρώπων. Δηλαδή η δική μας, αδελφοί μου, αγνωμοσύνη, αδιαφορία και κακία. Ο Θεός Πατέρας βλέπει τα Πάθη του Υιού Του, και πονά και θλίβεται περισσότερο. Αλλά είναι μία η θέλησις και ένα το Σχέδιο της Σωτηρίας των ανθρώπων.
Ζούμε την οικονομική κρίση, μας στερούν την σύνταξη, τα φάρμακα, προσθέτουν φόρους στους φόρους, και μας λένε: «Καλά πάμε!» Καταστρέφουν κάθε ηθική αξία, καταργούν τα θρησκευτικά, τον Σταυρό, τις Εικόνες. Αλλοιώνουν την ιστορία μας, την γλώσσα μας, τα έθιμά μας.
Όλα αδελφοί μου, κάτω από το βλέμμα του Θεού γίνονται και κάτω από την ανοχή Του, που θέλει να μας παιδαγωγήσει. Θα το πούμε και πάλι είμαστε υπό κατοχή. Δεν έχουμε τίποτα δικό μας, αφού μας «δίνουν» δισεκατομμύρια για να τα εισπράξουν ως τόκους! Είμαστε υπό κατοχή,
 είμαστε στο σταυρό. Εάν όμως, τα τετρακόσια χρόνια σκλαβιάς δεν ήταν αρκετά για να μας εξαφανίσουν, δεν έχουμε τέτοιο φόβο αδελφοί μου και τώρα .
Πρέπει όμως καρτερικά, να αποδεχτούμε ότι, δικαίως εμείς παθαίνουμε διότι έχουμε φταίξει και πρέπει να αλλάξουμε στάση ζωής. Είχαμε και δεν δίναμε. Τώρα και αν δεν έχω πρέπει να μάθω να δίνω. Αλλιώς και ό,τι έχω θα μου το πάρουν. Και αυτό για μένα θα είναι πνευματική πρώτα καταστροφή και μετά υλική και οπωσδήποτε οδυνηρή.
Ο Χριστός δεν είχε τίποτε μαζί Του, Και όμως παντού έδινε. Τάισε πέντε χιλιάδες άνδρες, χώρια τις γυναίκες και τα παιδιά. Έδωσε το φως στους τυφλούς. Ανόρθωσε παραλυτικούς. Τέλος έδωσε την ζωή Του «λύτρον ντ πολλν». Και «μείζονα ταύτης γάπην οδες χει, να τς τν ψυχν ατο θ πρ τν φίλων ατο». Δεν μπορώ, αδελφοί μου, να δώσω ένα ποτήρι νερό; Δεν μπορώ να δώσω ένα χαμόγελο; Δεν μπορώ να δώσω ένα καλό λόγο;  Η αγάπη του Χριστού έχει αυτό το μεγαλείο: περιέχει την θυσία. Δεν θυσιάζεται για καλούς και δικαίους αλλά για μας τους αχαρίστους, για μας τους αγνώμονες.
Ο Σταυρός αδελφοί μου είναι το σύμβολο της ΑΓΑΠΗΣ. Δεν είναι κούφια λόγια και αισθήματα της στιγμής. Είναι γενναία και ηρωική Αγάπη που αποδεικνύεται με πράξεις θυσίας.
Ο Σταυρός που η Εκκλησία μας υψώνει, αυτό διακηρύττει, δηλαδή την άπειρη αγάπη του Θεού και Πατρός και την όμοια Αγάπη του Υιού, αφού ο Υιός είναι μέσα στον Πατέρα και ο Πατέρας μέσα στον Υιό. Πόσο η Αγάπη αυτή πρέπει να μας συγκινεί και να μας γεμίζει ευγνωμοσύνη αδελφοί μου, και να μας ωθεί σε πράξεις θυσίας, έστω και μικρές.
Η ψυχή του Αποστόλου Παύλου μας εμπνέει: «Δια του Σταυρού ο κόσμος της αμαρτίας εσταυρώθη δι’ εμέ» «Και εγώ είμαι νεκρός ως προς τον κόσμο», ( ως προς τα κοσμικά και γήινα ) . Όπως ο νεκρός δεν μπορεί να αμαρτήσει, (ούτε βέβαια να κάνει το καλό ) , κι εγώ είμαι νεκρός για την αμαρτία. Το καλό βεβαίως το κάνει, ο Απόστολος, γιατί είναι ζωντανός, για το καλό και μόνο, με τη δύναμη που του παρέχει ο Χριστός και τον ενδυναμώνει στο να κουράζεται ψυχικά και σωματικά, στο να θυσιάζεται γι’ Αυτόν και τον πλησίον. Να αγαπά σύμφωνα με την εντολή του Χριστού : «ατη στν  ντολ  μ να γαπτε λλήλους καθς γάπησα μς». Σήμερα που τον Σταυρόν Σου Χριστέ προσκυνούμεν, δώρησέ μας, να τον αγαπήσουμε και να τον αποδεχτούμε.
Αμήν.


Πηγή: «Ο ΑΓΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ»
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΙΜΗΝΙΑΙΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ- ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2013-ΦΥΛΛΟ 114
ΔΙΑΝΕΜΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ
Εκδότης- ιδιοκτήτης:

ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΑΓ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

Αύξηση της αστυνόμευσης στο Άγιον Όρος λόγω ναρκωτικών, ανεκτίμητων κειμηλίων και λαθρομεταναστών!

Όπως γνωστοποιείται σε έγγραφο του υπουργού Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη Νίκου Δένδια, από τον περασμένο Νοέμβριο από την Αστυνομική Διεύθυνση Χαλκιδικής έχει αποσταλεί έγγραφο προς την Ιερά Επιστασία του Αγίου Όρους, προκειμένου να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες προς τις μονές, ώστε να προστατευθούν τα ιερά κειμήλια που βρίσκονται στο Άγιο Όρος. Ιδιαίτερη μέριμνα ζητήθηκε για τη φύλαξη κειμηλίων που υφίστανται σε ιερά εξαρτήματα, όπως καλύβες, κελιά και ησυχαστήρια, καθώς η μορφολογία του εδάφους, το ελλιπές οδικό δίκτυο κ.λπ. τα καθιστούν ευάλωτα σε επίδοξους εγκληματίες.
Το έγγραφο του κ. Δένδια διαβιβάστηκε στη Βουλή ύστερα από ερώτηση του βουλευτή της Χρυσής Αυγής Χρήστου Παππά, με την οποία ζητούσε να ενημερωθεί για την αστυνομική δύναμη που υπηρετεί στην περιοχή, καθώς υπάρχουν πληροφορίες ότι ο αριθμός των υπηρετούντων αστυνομικών έχει μειωθεί δραματικά. Στην ερώτηση, ο κ. Παππάς ανέφερε ότι στον Άθω δρουν εκατοντάδες λαθρομετανάστες, οι οποίοι εισέρχονται ως προσκυνητές, στην περιοχή, δεν υπόκεινται σε κανέναν έλεγχο, αποκτούν εκεί εργασία και διαθέτοντας ικανό αριθμό ημιόνων, αναλαμβάνουν τη μεταφορά τουριστών και επισκεπτών τους οποίους κλέβουν στη συνέχεια. Ο βουλευτής επικαλούνταν καταγγελίες, που είναι γνωστές στη μοναστική κοινότητα, για ύπαρξη φυτειών ινδικής κάνναβης στο Άγιο Όρος από Αλβανούς λαθρομετανάστες και επισήμαινε ότι η έλλειψη ελέγχου θέτει σε κίνδυνο τα ιερά κειμήλια που βρίσκονται έρμαια στις διαθέσεις των κακοποιών.
Στην έγγραφη απάντησή του, ο υπουργός Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη ενημερώνει τον βουλευτή ότι κατά τις τακτικές μεταθέσεις έχουν προκηρυχθεί θέσεις αστυνομικών, διαφόρων βαθμών, για να καλυφθούν οι ανάγκες στο Άγιο Όρος. Υπογραμμίζει, όμως, ότι τα αιτούμενα στοιχεία για την οργανική και πραγματική δύναμη του προσωπικού υπηρεσιών της Ελληνικής Αστυνομίας, μεταξύ αυτών και του Αγίου Όρους, ανάγονται στα απόρρητα αντικείμενα της Εθνικής Άμυνας και Ασφάλειας της χώρας, βάσει γνωμοδότησης του ΣτΕ, και συνεπώς δεν είναι δημοσιεύσιμα.
Ειδικά για το ζήτημα της αντιμετώπισης της παράνομης μετανάστευσης, ο κ. Δένδιας διαβεβαιώνει ότι οι έλεγχοι αλλοδαπών που διαμένουν και κυκλοφορούν στο Άγιο Όρος διενεργούνται σε καθημερινή βάση. Για το ζήτημα της παράνομης διακίνησης ναρκωτικών, αν και έχουν τεθεί σε εφαρμογή ειδικά σχέδια, όπως αναφέρει ο υπουργός, από την Αστυνομική Διεύθυνση Χαλκιδικής, δεν έχουν περιέλθει στις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου καταγγελίες αναφορικά με την καλλιέργεια και τη διακίνηση ναρκωτικών ουσιών στην περιοχή Αγίου Όρους.
Στο έγγραφο επισημαίνεται, επίσης, ότι το Αστυνομικό Τμήμα Αγίου Όρους κατέχει ταχύπλοο σκάφος, το οποίο χρησιμοποιείται στο πλαίσιο της γενικότερης αστυνόμευσης της περιοχής.
Ο υπουργός ενημερώνει, επίσης, τον βουλευτή της Χρυσής Αυγής ότι δόθηκαν εντολές και οδηγίες στην Αστυνομική Διεύθυνση Χαλκιδικής για την αναπροσαρμογή και επικαιροποίηση των σχεδίων δράσης, ώστε και αναδιάταξη των δυνάμεων να υπάρξει και να πυκνώσουν οι περιπολίες, με τρόπο ώστε να βελτιωθεί η αστυνόμευση στο Άγιο Όρος. Ιδιαίτερη προσοχή έχει ζητηθεί για την τήρηση της νομιμότητας, την προστασία των ιστορικών κειμηλίων και λοιπών αντικειμένων της πολιτιστικής κληρονομιάς και του πνευματικού θησαυρού της αθωνικής πολιτείας, καθώς και για τη διασφάλιση της ηρεμίας και της γαλήνης, ενεργώντας στο πλαίσιο της ισχύουσας νομοθεσίας και με τον πρέποντα σεβασμό στην ιερότητα του συγκεκριμένου χώρου, δηλώνει ο κ. Δένδιας.

http://www.karfitsa.gr/2013/09/13/ayksisi-tis-astynomeysis-sto-agion-oro/

Ποιό είναι το κέρδος γνωρίζοντας πότε θα γίνει η συντέλεια;



«Για τους χρόνους όμως και τους καιρούς, αδελφοί, δεν έχετε ανάγκη να σας γράψουμε». Γιατί δεν είπε, ότι κανείς δεν γνωρίζει ; γιατί δεν είπε, ότι δεν έχει αποκαλυφθή, αλλά «δεν έχετε ανάγκη να σας γράψουμε»; Διότι με εκείνο τον τρόπο θα τους στενοχωρούσε περισσότερο, λέγοντας όμως έτσι θα τους παρηγόρησε. Διότι το «δεν έχετε ανάγκη» , δεν άφησε να ερευνούμε αυτό και σαν περιττό και σαν ασύμφορο. Γιατί ποιό είναι, ειπέ μου, το κέρδος; Ας υποθέσουμε ότι η συντέλεια γίνεται ύστερα από είκοσι χρόνια, ύστερα από τριάντα, ύστερα από εκατό∙ τί σχέσι έχει αυτό για μας; Δεν είναι η συντέλεια του καθενός το τέλος της ζωής του; Γιατί ασχολείσαι και αγωνιάς για το κοινό τέλος όλων; αλλά εκείνο που παθαίνουμε σχετικά με τα άλλα, αυτά παθαίνουμε και στο ζήτημα αυτό. Διότι, όπως ακριβώς στα άλλα, αφού εγκαταλείψουμε τα δικά μας πράγματα, φροντίζουμε τα κοινά λέγοντας ο τάδε είναι πόρνος, ο τάδε μοιχός,  εκείνος έκλεψε, άλλος έκανε αδικία, κανένας όμως δεν ενδιαφέρεται καθόλου για τα δικά του, αλλά φροντίζει περισσότερο  για όλα, παρά για τα δικά του, έτσι και εδώ ∙ αφού παραμελήσαμε να φροντίζουμε ο καθένας για το δικό μας τέλος, θέλουμε να μάθουμε την κοινή κατάλυσι όλων.
Τί κοινό λοιπόν έχεις με εκείνη; Εάν κάνης καλή χρήσι αυτού του τέλους  της ζωής σου, δεν θα πάθης κανένα κακό από εκείνο.
Ας υποθέσουμε ότι δεν είναι μακριά, ας υποθέσουμε ότι πλησιάζει∙ καμμία σχέσι  δεν έχει αυτό με εμάς. Γι’ αυτό δεν το είπε ο Χριστός, επειδή δεν μας συνέφερε. Πώς, λέει, δεν μας συνέφερε; Αυτός ο οποίος και απέκρυψε αυτό, Αυτός γνωρίζει, γιατί δεν μας συνέφερε. Διότι άκουε Αυτόν που λέει στους αποστόλους∙ «Δεν είναι δικό σας έργο να γνωρίσετε τους χρόνους ή τους καιρούς, τους οποίους ο Πατέρας κράτησε στην αποκλειστική του εξουσία» ( Πραξ. 1, 7 ) .
Γιατί είσθε περίεργοι; λέει. Οι απόστολοι που ήταν κοντά στον απόστολο Πέτρο άκουσαν αυτά, επειδή ζητούσαν να μάθουν ανώτερα από τον εαυτό τους.
Άκουσε τον Παύλο που λέει∙ «διότι εσείς γνωρίζετε με ακρίβεια, ότι η ημέρα του Κυρίου, όπως ο κλέπτης μέσα στη νύκτα, έτσι έρχεται», όχι μόνο η κοινή για όλους, αλλά και η προσωπική του καθενός, διότι αυτή μιμείται εκείνη, αυτή είναι και συγγενής. Διότι αυτό, που εκείνη κάνει γενικά σε όλους, αυτή το κάνει ξεχωριστά για τον καθένα.

Πηγή: «ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΙΚΟΣ ΑΜΒΩΝ Θ΄
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ»
ΑΓΙΟΝ ΌΡΟΣ
Υπό Βενεδίκτου Ιερομονάχου
Αγιορείτου
ΕΚΔΟΣΙΣ
ΣΥΝΟΔΙΑ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥ
ΙΕΡΑ ΚΑΛΥΒΗ «ΑΓΙΟΣ ΣΥΡΙΔΩΝ Α΄»
ΙΕΡΑ ΝΕΑ ΣΚΗΤΗ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ

2013

Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ


 
Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμος βρέθηκε το πρωί στο Λύκειο Αγίων Αναργύρων, στο 9ο Δημοτικό Σχολείο Παγκρατίου, στα 1ο και 19ο Δημοτικά Σχολεία Ζωγράφου και στα Εκπαιδευτήρια "Θεομήτωρ" για να τελέσει τον Αγιασμό επί τη έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Παρόντες ήταν οι Δήμαρχοι, αλλά και εκπρόσωποι τοπικών αρχών, ενώ πολλοί γονείς συνόδευσαν τα παιδιά τους στην πρώτη μέρα στο σχολείο.
"Ο Θεός να σας δώσει κουράγιο και δύναμη, ώστε να αποκτήσετε τη Σοφία και τη γνώση" ευχήθηκε ο Μακαριώτατος στους μαθητές, για καλή αρχή και καλή σταδιοδρομία ενώ τόνισε: "ήρθαμε να σας ευχηθούμε και να θυμηθούμε τις μέρες που ήμασταν στη θέση σας. 
Αυτός ο αγώνας είναι κουραστικός, αλλά όμορφος και όταν περάσουν τα χρόνια θα δείτε πόσο νοσταλγικά θα γυρεύετε αυτές τις μέρες. Ευχόμαστε να αποκτήσετε σοφία, εμπειρίες ζωής, αυτά που μαθαίνετε στο σχολείο, αλλά και έξω από αυτό, αλλά μη μείνετε μόνο σε αυτή τη μορφή της σοφίας. Η σοφία έχει δύο μορφές, τη γνώση από τα σχολεία, που θέλουμε να την αυξήσουμε, αλλά και η χάρις από την άνωθεν Σοφία. Όπου, λοιπόν, συναντώνται η ανθρώπινη Σοφία με του Θεού δημιουργείται ο χαρισματικός άνθρωπος".
Στη συνέχεια ο Αρχιεπίσκοπος αναφέρθηκε στις δυσκολίες της εποχής και τόνισε: "μην ασχολείστε μόνο με τα προβλήματα, με τα γραμμάτια και τις κρίσεις, εμείς πήραμε πολλές φορές το στραβό δρόμο και είχαμε στραβά αποτελέσματα, μη μας ακολουθήσετε, η  ιστορία αποδεικνύει ότι αυτός ο τόπος έχει περάσει πολλές κρίσεις και δυσκολίες.
Με υπομονή, αισιοδοξία, κουράγιο και πίστη θα ξεπεράσουμε οποιοδήποτε πρόβλημα". Κάλεσε, ωστόσο, τους μαθητές να αποκτήσουν ισχυρές ρίζες στη ζωή τους γιατί "ακόμη και τα γέρικα δέντρα στο δυνατό αέρα δεν ξεριζώνονται αν έχουν γερές ρίζες".
Σε ερωτήσεις δημοσιογράφων σχετικά με τη στήριξη της Αρχιεπισκοπής σε μαθητές που έχουν ανάγκη ο Μακαριώτατος δήλωσε:
"Εφέτος αποφασίσαμε να αυξήσουμε κατά 2000 τα γεύματα στις οικογένειες που αντιμετωπίζουν προβλήματα. Είμαστε δίπλα σε όποιον μας έχει ανάγκη".

11ήμερο Αφιέρωμα στη ΘΡΑΚΗ στην Ευαγγελίστρια Πειραιώς

11ήμερο Αφιέρωμα στη ΘΡΑΚΗ στην Ευαγγελίστρια Πειραιώς

Στα πλαίσια του προγράμματος ’’ΕΝΟΡΙΑ εν δράσει…’’ στην Ευαγγελίστρια Πειραιώς θα πραγματοποιηθεί 11ήμερο αφιέρωμα στη Θράκη με Ομιλίες, Συζητήσεις, προβολές και μουσικά αφιερώματα από 6 – 16 Οκτωβρίου 2013.

Το αναλυτικό πρόγραμμα:

Κυριακ  6  Οκτωβρου  2013, 7.30 μ.μ.     
«Η Θρκη σμερα· Προκλσεις για την ελληνικ πολιτεα»
Εισηγητς·
• κ. γγελος Συργος, Επκουρος Καθηγητς στο, Πντειο Πανεπιστμιο, Γεν. Γραμματας πληθυσμο και κοινωνικς συνοχς στο Υπουργεο Εξωτερικν,
• κ. Γεργιος Καλαντζς, Ιστορικς, Γεν. Γραμματας Θρησκευμτων στο Υπουργεο Παιδεας και Θρησκευμτων.
Συντονζει ο κ. Παναγιτης Χαρατζπουλος, Φυσικς Μsc, Πρεδρος του Συνδσμου Επιστημνων Πειραις.

Τρτη  8  Οκτωβρου  2013, 7.30 μ.μ.           
Προβολ της ταινας «Δο φορς ξνος» (διρκεια 51’)

Πμπτη  10  Οκτωβρου  2013, 7.30 μ.μ.
"Αναμνσεις απ τη γη της Ιωνας"
να μουσικ οδοιπορικ στις αλησμνητες πατρδες του γνους μας με τραγοδια απ τη Θρκη, την Κωνσταντινοπολη και τα παρλια της Μικρς Ασας.
Συμμετχουν·
Βιολ· Κστας Ασημκης, Κανονκι· Στφανος Δορμπαρκης, Τραγοδι· Πρδρομος Μαυρδης, Αφγηση· Βσια Μχα.
Ο Χορευτικς μιλος Ελληνικς Παρδοσης "Ο ΣΤΑΥΡΑΕΤΟΣ" θα παρουσισει χορος απ τη Θρκη.
Χοροδιδσκαλος ο κ. Κστας Τσαπρονης.

Παρασκευ  11  Οκτωβρου  2013, 7.30 μ.μ.
"ΕΝΟΡΙΑΚΟ ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ"
«Πομκοι· Στα χνη της ιστορας της Θρκης»
Η Δρ λενα Χρτη, Σκηνοθτης, Πανεπιστημικακς, παρουσιζει το ντοκυμανταρ της για τους Πομκους και συζητε με το κοιν.
Συντονζει ο κ. Κωνσταντνος Χολβας, Πολιτικς Επιστμων.

Σββατο  12  Οκτωβρου  2013, 7.30 μ.μ.
"...Σ’ να ταξδι μελωδικ..."
Το μουσικ σχμα "Τρα Καρβια" σας προσκαλε να γνετε επιβτες
σ’ να ταξδι γεμτο μουσικ. Το ταξδι αυτ περιλαμβνει τραγοδια της ελληνικς μας παρδοσης, ντεχνα τραγοδια της σγχρονης μουσικς καθς και δικς τους μουσικς δημιουργες.
Συμμετχουν·
Βιολ/Πινο/Τραγοδι· Κστας Ασημκης
Κανονκι/Πινο/Τραγοδι· Στφανος Δορμπαρκης,
Κιθρα/Τραγοδι· Παναγιτης Δρζος.

Κυριακ  13  Οκτωβρου  2013, 7.30 μ.μ.   
"ΕΝΟΡΙΑΚΟ ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ"
«Η ρα της Θρκης»
Εισηγητς·
Ο Σεβασμιτατος Μητροπολτης Αλεξανδρουπλεως κ. νθιμος,
Συντονζει ο κ. Παναγιτης Χαρατζπουλος, Φυσικς Μsc, Πρεδρος του Συνδσμου Επιστημνων Πειραις.

Τρτη  15  Οκτωβρου  2013, 7.30 μ.μ.         
Προβολ της ταινας «Ρτα την καρδι σου» (διρκεια 118’)

Τετρτη  16  Οκτωβρου  2013, 7.00 μ.μ.    
Ιερ Παρκληση προς την Υπεραγα Θεοτκο
Ομιλα με θμα· «Ο γιος Ιωννης Βαττζης ο εκ Θρκης, αυτοκρτορας της Νικαας».
Ομιλητς ο Σεβασμιτατος Μητροπολτης Διδυμοτεχου, Ορεστιδος και Σουφλου κ. Δαμασκηνς.

Παρασκευ 18  Οκτωβρου  2013, 7.30 μ.μ.
"ΕΝΟΡΙΑΚΟ ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ"
«Θρκη, Αιγαο, Κπρος· νας ενεργειακς ξονας»
Εισηγητς·
Ο Δρ Ιωννης Παρσης, Υποστρτηγος ε.α., Δρ Πολιτικς Επιστμης (Διεθνες Σχσεις) Πανεπιστημου Κρτης.
Συντονζει ο κ. Παναγιτης Χαρατζπουλος, Φυσικς Μsc, Πρεδρος του Συνδσμου Επιστημνων Πειραις.

Πληροφορίες: Τηλ. 2104125619  Fax: 2104178947  Email: evagelistria@yahoo.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...