Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

Πώς ένας... αμαρτωλός γνώρισε τον γέροντα Παϊσιο στο Αγιον 'Ορος


«Και εσένα τι σε στεναχωρεί και ήρθες εδώ;», είχε ρωτήσει ο γέρων Παΐσιος τον Λάμπη Ταγματάρχη, στη συνάντησή τους στο Αγιον Ορος.
pws-enas-amartwlos-gnwrise-ton-geronta-paisio-sto-agion-oros
 
 κάποιος ήθελε να με χαρακτηρίσει κάπως, θα μπορούσε να πει οτιδήποτε… εκτός του ότι είμαι ένας ιδιαιτέρως θρησκευόμενος άνθρωπος.
Είμαι δηλαδή της εκκλησίας όσο -υποθέτω- κι εσείς… Η εκκλησία με βλέπει το Πάσχα λίγο πριν από την Ανάσταση και άντε σε κανέναν γάμο παλαιοτέρα, τώρα πια συχνά μόνο σε κηδείες…
Αυτά…
Τώρα, το πώς βρέθηκα εγώ στο Άγιο Όρος, πριν χρόνια, πώς με πείσανε να περπατήσω ικανή απόσταση για να δω από κοντά έναν ασκητή που τον λέγανε Παΐσιο που είχε φήμη φοβερή και τρομερή και που έρχονταν από τα πέρατα του κόσμου να τον δούνε... δεν το κατάλαβα…
Άλλωστε, όταν αποφασίζεις να πας στο Όρος έχεις συμφιλιωθεί με την ιδέα πως δεν θα πρέπει να τα καταλαβαίνεις όλα ή, τουλάχιστον, να αφήνεις συνειδητά κενά, έτσι ώστε να περάσει μέσα σου ό,τι είναι να περάσει…
Η λογική δεν εξηγεί τα πάντα - τουλάχιστον στο Όρος... Βρέθηκα λοιπόν σ' ένα μονοπάτι με μια μεγάλη κατηφόρα στην αρχή εγώ και η παρέα μου, μέχρι που κατάλαβα πως ήμουν μέλος μια μικρής ευλαβικής πορείας.
Ενός ετερόκλητου πλήθους με την ίδια κατεύθυνση προς τη σκήτη του Παΐσιου.
Άλλοι προσεύχονταν, άλλοι μουρμούριζαν τροπάρια άγνωστα σε μένα, άλλοι κρατούσαν σταυρούς και εικόνες
και οι περισσότεροι ένα μικρό δώρο -πεσκέσι- μη φανταστείτε τίποτα ιδιαίτερο - λίγα φρούτα, ξηρούς καρπούς ή λίγα κάστανα.
Εγώ, βέβαια, απροετοίμαστος για την «ιερή κατάβαση-επίσκεψη» μονίμως καχύποπτος, «άπιστος» και διακριτικά είρων, δεν κρατούσα τίποτα...
«Άντε να το δούμε κι αυτό έλεγα μέσα μου» και σκεφτόμουν ήδη την ανηφόρα της επιστροφής και τα τσιγάρα που έπνιγαν το στήθος μου.
Με το που φτάσαμε στη σκήτη, είδα τον γέροντα να συνομιλεί όρθιος λίγα μέτρα πιο εκεί μ' έναν επισκέπτη. Μια μεγάλη ουρά είχε σχηματιστεί, μόλις έφευγε ο ένας πιστός ακολουθούσε ο άλλος.
Οι συνομιλίες ήταν ολιγόλεπτες…
Στα κλαριά του δένδρου οι κρεμασμένες πλαστικές σακούλες με τις προσφορές στον γέροντα. Ενα παγκάκι πιο εκεί, το εξαιρετικά χαμηλό πορτάκι μιας καλύβας η ναΐσκου ή και τα δυο, μυρωδιές από την άνοιξη να τρυπάνε τα ρουθούνια.
Ειλικρινά δεν κατάλαβα πώς βρέθηκα στην ουρά, ειλικρινά δεν κατάλαβα πώς έφτασε η σειρά μου να βρεθώ μπροστά του.
Όρθιος, σαστισμένος, αμήχανος, απροετοίμαστος και «ένοχος» γιατί εγώ δεν πήγα για να του πω κάτι... Απλά πήγα για να δω…
-Και εσένα τι σε στεναχωρεί και ήρθες εδώ; με ρώτησε
Πραγματικά τα είχα χάσει…
Κοίταγα το τριμμένο ράσο του, τον κοίταγα στα μάτια, στο χαρακωμένο πρόσωπό του, ήταν 60 χρονών κι έμοιαζε ογδόντα ή το αντίθετο;
Αυτός, λοιπόν, είναι ο γέρων Παΐσιος;
Ξαναρωτάει,
- Πώς είπαμε σε λένε;
«Λάμπη», του απαντώ...
-Δηλαδή, Χαραλάμπης;
«Μάλιστα...».
Με προτρέπει ξανά...
-Πες μου τι σε απασχολεί, πες μου μια αμαρτία σου.
Δεν μπορούσα να σκεφτώ τίποτα (αν είσαι γεμάτος αμαρτίες δεν ξέρεις ποια να πρωτοπείς)
Του απαντώ με «νεανικό κι αγνό ενθουσιασμό»…
«Δεν έχω αμαρτίες… αλλά και να έχω δεν τις έχω πει ποτέ σε εξομολογητή. Με άλλα λόγια, δεν έχω εξομολογηθεί ποτέ».
-Μα, αγαπητέ μου Χαράλαμπε, φαίνεσαι έξυπνος. Η εξομολόγηση για τον άνθρωπο είναι ό,τι για τον στρατιώτη στον πόλεμο, μια ώρα ξεκούραση… ό,τι για τον τραυματία από την καθημερινή μάχη, ένας γιατρός. Όταν εξομολογείσαι αυτά που σε βαραίνουν, αποδιώχνεις, ξεφορτώνεσαι βάρη, μπορείς να συνεχίσεις πιο ξεκούραστος...
Δεν απάντησα… Έσκυψα μπροστά να κάνω πως θα του φιλήσω το χέρι, αυτός το τράβηξε πίσω για να μη το φτάσω.
Είναι κι αυτό μέρος ενός άτυπου τελετουργικού.
Τον ευχαρίστησα με το πιο χαζό ύφος του κόσμου κι έφυγα… Συγχωρείστε με κι εσείς άλλα πού να ξέρω ο αμαρτωλός πώς αποχαιρετάς έναν Άγιο;
Στον δρόμο της επιστροφής έλεγα στον συνταξιδιώτη φίλο μου: «Δεν θα ξεχάσω την παρομοίωση με τον κουρασμένο στρατιώτη».
-Πού να 'ξερε ότι σε λένε και Ταγματάρχη, μου απάντησε αυτός.
Πέρασαν χρόνια από τότε… Οι προφητείες του έγιναν δώρα σε κυριακάτικες εφημερίδες. Και το όνομά του εξώφυλλο σε βιβλία που πουλάνε με πάθος τηλεοπτικοί βιβλιοπώλες.
Χθες έμαθα πως ανακηρύχθηκε Άγιος. Τώρα, όταν πεθάνω, θα έχω τα μέσα, σκέφτηκα... Αν με θυμάται…
Αλήθεια, θυμούνται οι Άγιοι; 

 http://www.thetoc.gr/koinwnia/article/pws-enas-amartwlos-gnwrise-ton-geronta-paisio-sto-agion-oros

Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

Την τροφήν αυτών


στον γέροντα Παΐσιο

Μέρα γεμάτη γλυκασμό αγιορείτικο
κι αδρή αφή σε κομποσχοίνι μάλλινο
Όλ΄η πλαγιά ησύχαζε κάτω απ ΄τον ήλιο.
Μπορούσες να διακρίνεις με κλειστά μάτια
ακόμη κι ένα φύλλο τής λεφτοκαρυάς αν έπεφτε,
ή του φιδιού το πέρασμα επάνω στη φρυγμένη
πέτρα ή ανάμεσα στα κίτρινα χορτάρια.
Ο Γέροντας μάς είδε πριν να φτάσουμε
κ΄είπε τα ονόματα μας δίχως να μάς ξέρει.
Καθήσαμε στον ήσκιο ενός δέντρου
και θαμπωμένοι τον κοιτούσαμε.
Μιλούσε ήρεμα κι απλά.Η αγιότητα
γλύκαινε κάθε λόγο του πριν έρθει
να κατοικήσει μέσα μας. Και όταν
άρχισαν να έρχονται στα πόδια και στα χέρια του
ζητώντας του τροφή ένας αητός, μια γάτα , ένα φίδι,
τούς είπε ήσυχα: «πηγαίνετε Αβεσσαλώμ και Μάρθα,
κι εσύ Αρμαγεδδών τώρα έχουμε φίλους.
Σε λίγο , σαν τελειώσουμε, θα σάς φωνάξω».
Όταν ο υποτακτικός μάς έφερε το κέρασμα
κ ΄είπε πως θα ΄ναι ώρα εσπερινού σε λίγο,
ο γέροντας πήρε να ψάλλει: «πάντα
προς σε προσδοκώσι δούναι
την τροφήν αυτών, δόντος σου αυτοίς συλλέξουσι».
Και αμέσως έφτασαν
ο Αβεσσαλώμ, η Μάρθα, κι ο Αρμαγεδδών
να εκζητήσουν απ ΄το άγιο χέρι την τροφή τους,
ενώ εμείς ετοιμαζόμασταν να ψάλουμε
τ΄Ανοιξαντάρια και το Κύριε εκέκραξα…



(Π.Πάσχος-Πικρό Ψαλτήρι, εκδ.Ακρίτας , Αθήνα 1983, σσ 68-69)

Το πρωτοσέλιδο της «Wall Street Journal» για τον Παΐσιο (2012)

Η ζωή και οι προφητείες του Γέροντα Παΐσιου είχαν απασχολήσει τη μεγάλη, αμερικανική εφημερίδα τον Δεκέμβριο του 2012 - Μεταξύ άλλων, η WSJ έγραφε ότι ο Γέροντας Παΐσιος θα ανακηρυχθεί Άγιος

Σε αγιοκατάταξη του μακαριστού Παΐσιου, προχώρησε η Σύνοδος του Οικουμενικού Πατριαρχείου, ύστερα από σχετική εισήγηση της Κανονικής Επιτροπής. Το Πατριαρχείο ανακοίνωσε χθες πως αποφάσισε ομόφωνα την εισήγηση της Κανονικής Επιτροπής και έγραψε στο Αγιολόγιο της Ορθόδοξου Εκκλησίας τον μοναχό Παΐσιο Αγιορείτη.



Χαρακτηριστικό είναι πλούσιο, πρωτοσέλιδο ρεπορτάζ που είχε αφιερώσει στον Γέροντα Παΐσιο τον Δεκέμβριο του 2012 η αμερικανική εφημερίδα «Wall Street Journal», όπου μεταξύ άλλων έγραφε ότι πολλοί πίστευαν πως κάποια στιγμή θα ανακηρυχθεί Άγιος. Και να που έγινε...



Το ρεπορτάζ είχε τίτλο «Οι Ελληνες ψάχνουν δύναμη στις προφητείες του μοναχού» και αναφερόταν ότι ο Παΐσιος πριν από τρεις δεκαετίες είχε προφητέψει ότι «η Ελλάδα στο μέλλον θα αντιμετωπίσει μεγάλη αναστάτωση και σύγχυση, η οποία θα φέρει ως αποτέλεσμα πείνα και πολιτική αστάθεια».

Όπως σημείωνε ο αρθρογράφος, στον Γέροντα Παΐσιο, έχουν αποδοθεί διάφορα θαύματα και μάλιστα έχουν κυκλοφορήσει και σχετικά βιβλία. Υπογράμμιζε, επίσης, ότι κάθε Σάββατο εκατοντάδες προσκυνητές και επισκέπτες από όλη την Ελλάδα σχηματίζουν ουρές μπροστά από τον τάφο του Γέροντα, για να ζητήσουν τη βοήθειά του.

Μάλιστα στο ρεπορτάζ γινόταν παραλληλισμός του Γέροντα Παΐσιου με το Νοστράδαμο, για τον οποίο οι πιστοί λένε ότι προέβλεψε τα πάντα -από την εμφάνιση και κυριαρχία του Χίτλερ, μέχρι το τρομοκρατικό πλήγμα της 11ης Σεπτεμβρίου του 2001.

Τέλος ο αρθογράφος έγραφε ότι πολύ πριν από τον θάνατό του, το 1994, ο Καππαδόκας μοναχός ήταν ευρύτερα γνωστός και προσέλκυε στο Άγιο Όρος πιστούς, που πήγαιναν για να ακούσουν τις πνευματικές του συμβουλές και καθοδηγήσεις, ενώ πολλοί πιστεύουν πως κάποια στιγμή θα ανακηρυχθεί Άγιος.

Η ζωή του πιο αναγνωρίσιμου μοναχού των τελευταίων ετών

Ο Όσιος Παΐσιος o Αγιορείτης, κατά κόσμον Αρσένιος Εζνεπίδης -γεννήθηκε τον Ιούλιο του 1924 στα Φάρασα της Καππαδοκίας και «έφυγε» τον Ιούλιο του 1994- ήταν Έλληνας μοναχός που έγινε ευρέως γνωστός για τον βίο και το έργο του. Ο πατέρας του ονομαζόταν Πρόδρομος, ήταν πρόεδρος των Φαράσων, και η μητέρα του Ευλαμπία. Είχε ακόμη 8 αδέλφια. Στις 7 Αυγούστου του 1924, μια εβδομάδα πριν οι Φαρασιώτες φύγουν για την Ελλάδα, βαφτίστηκε από τον ιερέα της ενορίας Αρσένιο, τον οποίο η Ορθόδοξη Εκκλησία αναγνώρισε ως άγιο. Ο Αρσένιος επέμεινε και του έδωσε το δικό του όνομα «για να αφήσει καλόγερο στο πόδι του», όπως είχε πει.

Πέντε εβδομάδες μετά τη βάπτιση του μικρού τότε Αρσένιου, στις 14 Σεπτεμβρίου του 1924 η οικογένεια Εζνεπίδη, μαζί με τους υπόλοιπους πρόσφυγες, έφτασε στον Άγιο Γεώργιο στον Πειραιά και ακολούθως πήγε στην Κέρκυρα. Εκεί, τα μέλη της οικογένειας έμειναν για ενάμιση χρόνο. Κατόπιν μετέβησαν στην Ηγουμενίτσα και κατέληξαν στην Κόνιτσα, όπου ο Αρσένιος τελείωσε το δημοτικό σχολείο και πήρε το απολυτήριο του με «εξαίρετο διαγωγή». Από μικρός, δε, σημείωνε τα θαύματα του Αγίου Αρσενίου. Είχε ιδιαίτερη κλίση προς τον μοναχισμό και επιθυμούσε να μονάσει.

Ο Αρσένιος μπήκε για να μονάσει στο Άγιο Όρος το 1949, αμέσως μετά την απόλυσή του από τον στρατό, αλλά επέστρεψε στα κοσμικά για ένα χρόνο ακόμα, προκειμένου να αποκαταστήσει τις αδελφές του, και επέστρεψε στο ιερό άβατο. Έμεινε για ένα βράδυ στη Μονή Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου στις Καρυές και ακολούθως κατέλυσε στη σκήτη του Αγίου Παντελεήμονος, στο κελί των Εισοδίων της Θεοτόκου, όπου γνώρισε τον πατέρα Κύριλλο, ηγούμενο της μονής, και τον ακολούθησε πιστά. Ύστερα από αρκετές «περιπλανήσεις» σε διάφορα ησυχαστήρια του Αγίου Όρους και στο Σινά, μετακινήθηκε στη Μονή Κουτλουμουσίου.

Ενταφιάστηκε στο Ιερό Ησυχαστήριο του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου στη Σουρωτή Θεσσαλονίκης. Έκτοτε, κάθε χρόνο στις 11 προς 12 Ιουλίου, στην επέτειο της κοίμησής του, τελείται αγρυπνία στο Ιερό Ησυχαστήριο, με συμμετοχή χιλιάδων πιστών.

Συνέγραψε 4 βιβλία, τα οποία έχουν εκδοθεί από το Ιερόν Ησυχαστήριον «Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος» (Σουρωτή Θεσσαλονίκης). Τιτλοφορούνται:
Ο Άγιος Αρσένιος ο Καππαδόκης (1991)
Ο Γέρων Χατζη-Γεώργης ο Αθωνίτης, 1809-1886 (1986)
Αγιορείται Πατέρες και Αγιορείτικα (1993)
Επιστολές (1994).

 http://www.protothema.gr/greece/article/442262/otan-i-wall-street-journal-egrafe-oti-o-paisios-tha-anakiruhthei-agios-/

Το αρθρο της WSJ  http://www.wsj.com/articles/SB10001424127887324469304578143271912956476

Ορειβατικό Σύλλογο Μελισσουργών Άρτας!!!Διαδρομή Καταφύγιο-Σταυρός Ματσούκι...Βόρεια Τζουμέρκα (10/01/2015)!!!


 https://plus.google.com/u/0/108800957032463606510

Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

Αποσύρεται από τα σχολεία το βιβλίο που μιλά για «μεταφορά» των Γλυπτών


«Πρόκειται για τερατώδη διατύπωση»

Αποσύρεται από τα σχολεία το βιβλίο που μιλά για «μεταφορά» των Γλυπτών
Εικόνα από το Βρετανικό Μουσείο με τα Γλυπτά που εκλάπησαν   (Φωτογραφία:  ΑΠΕ )
 
Αποσύρεται από το προσεχές σχολικό έτος το βιβλίο της Ιστορίας της Τέχνης της Γ' Λυκείου μετά τις επικρίσεις που διατυπώθηκαν για το γεγονός ότι η κλοπή των Γλυπτών του Παρθενώνα από τον Λόρδο Έλγιν παρουσιάζεται ως «μεταφορά».

»» Καταγγελία από τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Τάσο Κουράκη

«Πρόκειται για τερατώδη διατύπωση. Είναι βιβλίο που εκδόθηκε το 2003. Έδωσα εντολή στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), να προχωρήσει άμεσα στην αποστολή πρότασης προς την αρμόδια διεύθυνση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, για οδηγίες διδασκαλίας, ώστε οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν το μάθημα Ιστορία της Τέχνης της Γ' Λυκείου, να δίνουν τις ορθές πληροφορίες προς τους μαθητές. Άλλωστε το βιβλίο θα αποσυρθεί την επόμενη σχολική χρονιά» ανέφερε ο υπουργός, Ανδρέας Λοβέρδος.

Ο υφυπουργός, Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος, επισήμανε ότι η διατύπωση για την ιστορία του γλυπτού διακόσμου του Παρθενώνα διαστρεβλώνει την ιστορική πραγματικότητα, καθώς αναφέρεται αποκλειστικά στη μεταφορά των γλυπτών στην Αγγλία, χωρίς να επισημαίνεται ότι αποτέλεσαν προϊόν υφαρπαγής.

«Το ίδιο ισχύει και τον χαρακτηρισμό των γλυπτών ως 'μαρμάρων'» αναφέρει σε δήλωσή του.

Το εγχειρίδιο Ιστορία της Τέχνης εγκρίθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 2000, όταν εισάχθηκε στο πρόγραμμα σπουδών του Γενικού Λυκείου, ως μάθημα επιλογής.

Παράλληλα, ο κ.Δερμεντζόπουλος άφησε αιχμές για το γεγονός ότι το θέμα ήρθε στην επικαιρότητα κατά την προεκλογική περίοδο.

«Απορίες δημιουργεί η 'σπουδή' ορισμένων να 'αποκαλυφθούν' μέσω ανακοινώσεων εν μέσω προεκλογικής περιόδου 'πλήγματα στην ιστορική και πολιτιστική συνείδηση όλων των Ελλήνων πολιτών: αλλά και προσπάθεια να 'υπονομευθεί' το αίτημα της Ελλάδας να επιστραφούν τα Γλυπτά του Παρθενώνα εκεί όπου πραγματικά ανήκουν» σημείωσε.
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πιέζει η Gazprom την Ε.Ε. για επιτάχυνση της κατασκευής αγωγού φυσικού αερίου, μέσω της Ελλάδας

Οι όγκοι του ρωσικού φυσικού αερίου, που περνούν μέσα από την Ουκρανία, θα στραφούν προς την Τουρκία και η Ευρώπη πρέπει να βιαστεί να κατασκευάσει υποδομές διακίνησης του φυσικού αυτού αερίου, ώστε να είναι σε θέση να το παραλάβει στο νέο «σημείο παράδοσης-παραλαβής» στα σύνορα Τουρκίας και Ελλάδας, δήλωσε, σύμφωνα με το ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων Ιντερφάξ, ο επικεφαλής της Gazprom Αλεξέι Μίλερ.
Κατά το πρακτορείο, αυτή είναι η νέα διαπραγματευτική θέση της ρωσικής πλευράς έναντι της ΕΕ και ανακοινώθηκε στην πρώτη επίσκεψη στη Ρωσία του αντιπροέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αρμόδιου για την Ενέργεια Μάρος Σέφτσοβιτς.
Στις δηλώσεις του ο κ. Μίλερ επανέλαβε γι άλλη μια φορά ότι ο αγωγός South Stream είναι παρελθόν, τονίζοντας ότι «ο αγωγός φυσικού αερίου "Τουρκικό Ρεύμα" είναι η μοναδική διαδρομή, μέσω της οποίας είναι δυνατή η μεταφορά των 63 δισ. κυβικών μέτρων ρωσικού αερίου, που διακινούνται σήμερα μέσω της Ουκρανίας. Άλλες επιλογές δεν υπάρχουν.
Οι Ευρωπαίοι εταίροι μας έχουν ενημερωθεί γι αυτό και τώρα είναι αποστολή τους να δημιουργήσουν τις απαραίτητες υποδομές μεταφοράς φυσικού αερίου από τα σύνορα της Τουρκίας και της Ελλάδας».
Κατά τον κ. Μίλερ, η ΕΕ «έχει χρόνο μερικών ετών το μέγιστο», καθώς χαρακτήρισε «πάρα πολύ αυστηρό το χρονοδιάγραμμα», εκτιμώντας ότι για να συμβαδίσουν οι ευρωπαϊκές χώρες με αυτό θα πρέπει, η κατασκευή νέων αγωγών «να ξεκινήσει ήδη από σήμερα». Διαφορετικά, υποστήριξε ο Ρώσος αξιωματούχος, «αυτοί οι όγκοι φυσικού αερίου μπορούν να βρεθούν σε άλλες αγορές», υπονοώντας προφανώς τις αγορές της Ασίας και δη της Κίνας, όπου διαρκώς αυξάνεται η ζήτηση για ρωσικό φυσικό αέριο.
Ο επικεφαλής της Gazprom δήλωσε επίσης ότι διαμορφώνει τη διαπραγματευτική του θέση με την ΕΕ έχοντας ως αφετηρία την ιδέα του «ενιαίου αγοραστή», την οποία ανακήρυξαν «οι νέοι αξιωματούχοι των Βρυξελλών», σύμφωνα με το Ιντερφάξ. «Διαμορφώνουμε τη στρατηγική και τις περαιτέρω ενέργειές μας με αφετηρία τα σχέδια δημιουργίας στην ΕΕ μιας ενεργειακής ένωσης.
Για μας πρόκειται για νέες προκλήσεις και δυνατότητες. Ελπίζουμε ότι η δημιουργία της ενεργειακής ένωσης ουδόλως θα οδηγήσει σε μείωση της αξιοπιστίας και της ασφάλειας των εξαγωγών φυσικού αερίου» παρατήρησε ο κ. Μίλερ, που θεωρείται από τους πλέον αξιόπιστους διαμορφωτές και εκφραστές της ενεργειακής πολιτικής του Κρεμλίνου.

ΤΑΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 25.1.15 ΠΑΥΛΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ Ι.Μ.ΒΕΡΟΙΑΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ


Σωματεῖον
«ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΤΑΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ»
Δεν διαιρουμε  - Δεν διαιρουμεθα
Ἕδρα: MOYΣΩΝ 14, 15452 ΨΥΧΙΚΟΝ
Τηλ. 0030  210-3254321-2,    fax 210-3236978
Facebook: Oι Φίλοι του Τάματος του Έθνους, Φωτεινή Γραμμή
Twitter: @PANEL_TAMA
Ἀριθ. Ἀποφ. Πρωτοδικείου Ἀθηνῶν 3079/2008
Α.Φ.Μ. 998406487 ΔΟΥ ΨΥΧΙΚΟΥ


ΤΑΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΠΡΟΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΚΟΜΜΑΤΩΝ
ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 25.1.15


ΠΑΥΛΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ Ι.Μ.ΒΕΡΟΙΑΣ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

14.1.15

Οἱ ἐθνικὲς ἐκλογὲς τῆς 25.1.2015 εἶναι πολὺ κοντά.

Ὅλοι, ὅσοι πονᾶμε γιὰ τὴν Ἑλλάδα μας, μὲ κομμένη τὴν ἀνάσα περιμένουμε τὰ ἀποτελέσματα : θὰ εἶναι γιὰ τὸ καλό μας ;

Πολὺ πρὶν ἀπὸ τὶς ἐκλογές, ἀλλὰ καὶ τώρα, τὶς παραμονές, τονίζουμε, αὐτὸ ποὺ κάθε σώφρων, ὑγιῶς σκεπτόμενος ἄνθρωπος, διακηρύσσει, δηλαδὴ  ὅτι θὰ σωθοῦμε, ἄν ἐπιστρέψουμε στὶς ρίζες μας, πρῶτα ὁ καθένας χωριστὰ καὶ μετὰ ὅλο τὸ Ἔθνος μας.

Κοιτάζοντας τὶς ὑποχρεώσεις μας ἀνάμεσα στὶς δεκαετίες ποὺ περάσαμε, ἡ μὴ ἐκπλήρωση τοῦ ΤΑΜΑΤΟΣ τοῦ Κολοκοτρώνη ἐμφανίζεται μπροστά μας σὰν μία πολὺ μεγάλη ἀνακολουθία πρὸς τὸν ἑαυτό μας καὶ στὸ Ἔθνος μας.

Πολλοὶ τὸ ὑποστηρίζουν αὐτό. Στὸ περιοδικό μας ΦΩΤΕΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ (www.fotgrammi.gr) ὑπάρχουν πολλὰ στοχεῖα.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ





Τὸ Σωματεῖο μας καὶ τὸ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΤΟΥ ΤΑΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ, μεταξὺ τῶν ἄλλων, διακηρύσσουν :

Α. Ἡ Ἐθνικὴ ὑποχρέωσις ἀπορρέει ἀπὸ τὸ ὁμόφωνο Η΄ Ψήφισμα τῆς εἰς τὸ Ἄργος Δ΄ Ἐθνοσυνελεύσεως (31.7.1829), ποὺ ὑπέγραψε καὶ ὁ ἀνεπανάληπτος Κυβερνήτης - «ἅγιος» τῆς πολιτικῆς Ἰωάννης Καποδίστριας, καὶ ἀπὸ τὰ Βασιλικὰ Διατάγματα (ΦΕΚ 5/29-1-1834 & 12/11-4-1838). Γιὰ τὴν πραγματοποίηση αὐτὴ ἔγιναν πολλὲς προσπάθειες ἀπὸ διάφορους, οἱ ὁποῖοι δὲν τὸ ἐπίστεψαν καὶ δὲν τὸ πραγματοποίησαν. Τὸ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΤΟΥ ΤΑΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ δὲν εἶναι συνεχιστὴς κανενός.

Β. Μὲ τὶς ἀποφάσεις τῆς Διαρκοῦς Ἱερᾶς Συνόδου ἀπὸ 8.6.2012 καὶ 14.5.2013, ἐπιβάλλεται νὰ πραγματοποιηθοῦν ἀνυπερθέτως τὰ ἐγκαίνια τοῦ Τάματος τοῦ Κολοκοτρώνη τὴν 25η Μαρτίου 2021, κατὰ τὴν 200η ἐπέτειο τῆς Ἐθνικῆς μας Παλιγγενεσίας.

Γ. Τὸ «Ἵδρυμα Προασπίσεως Ἠθικῶν καὶ Πνευματικῶν Ἀξιῶν» (Ι.Π.Η.&Π.Α.) καὶ τὸ Σωματεῖο οἱ «Φίλοι τοῦ Τάματος τοῦ Ἔθνους», ἔταξαν τὴν ὕπαρξή τους πρωτοπόρο γιὰ τὴν ἀναζωπύρωση καὶ ἐκπλήρωση τῆς ἐθνικῆς μας ὑποχρεώσεως, τῆς ἱερᾶς παρακαταθήκης τοῦ θρυλικοῦ Γέρου τοῦ Μοριᾶ, Θεοδώρου Κολοκοτρώνη, καὶ τῶν ἄλλων ἡρώων τῆς Ἐθνικῆς μας Παλιγγενεσίας, δηλαδὴ τὴν πραγματοποίηση τοῦ μεγαλοπρεποῦς ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΤΑΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ (Π.Π.Τ.Ε), μιᾶς νέας Ἁγίας Σοφίας, καὶ τὴν δημιουργία πέριξ αὐτοῦ ἑνὸς πρότυπου γιὰ τὴν ὑφήλιο Ἄλσους – πνεύμονα πράσινου γιὰ τὴν δεινοπαθοῦσα Ἀττική (ποὺ δὲν θὰ λάβῃ τὸ ὄνομα τῶν δωρητῶν, ὡς εἴθισται, ὅπως καὶ ὅλο τὸ μεγαλεπήβολο ἔργο) ἀλλὰ θὰ ὀνομασθῆ «Ἐπίγειος Ἐδέμ».

Τὸ Ι.Π.Η.&Π.Α. καὶ τὸ Σωματεῖο «οἱ Φίλοι τοῦ Τάματος τοῦ Ἔθνους» δηλώνουν κατηγορηματικὰ ὅτι ἀπαλάσσουν τοὺς καθ’ὕλην ὑπόχρεους, Πολιτεία καὶ Ἐκκλησία καὶ ἀναλαμβάνουν ἐξ ὁλοκλήρου τὸ ἔργο τοῦ Π.Π.Τ.Ε., καθὼς καὶ τὴν ἐν συνεχείᾳ μισθοδοσία τοῦ προσωπικοῦ καὶ τὴν συντήρηση τῶν κτιρίων καὶ τοῦ περιβάλλοντος χώρου, χωρὶς τὴν παραμικρὴ ἐπιβάρυνση τοῦ κρατικοῦ προϋπολογισμοῦ καὶ τοῦ προϋπολογισμοῦ τῆς ἐκκλησίας.

Ἐπὶ πλέον ἀναλαμβάνουν, τὸ 20% τῶν ἐσόδων τοῦ Π.Π.Τ.Ε. νὰ διατίθεται συμβατικὰ στὸν Κρατικὸ Προϋπολογισμό, γιὰ ἐξοπλισμὸ σχολείων καὶ συσσίτια μαθητῶν ἢ γιὰ ἀναστήλωση ἱστορικῶν Ἱερῶν Ναῶν καὶ Μονῶν καὶ μὲ τὰ ὑπόλοιπα, μὲ αὐστηρὴ χρηστὴ διοίκηση τοῦ Προσκυνήματος καὶ ἄκρα ἀνιδιοτέλεια, θὰ κτίζωνται ὀρφανοτροφεῖα, γηροκομεῖα καὶ λοιπὲς στέγες ἀγάπης στὸ ἐσωτερικὸ καὶ στὸ ἐξωτερικό, ποὺ δὲν θὰ λαμβάνουν τὰ ὀνόματα τῶν δωρητῶν, ἀλλὰ θὰ ὀνομάζωνται «Βασιλειάδες».

Δ. Ἀναζητοῦμε γιὰ τὸ κοινωφελὲς αὐτὸ ἔργο, διὰ παραχωρήσεως, μία περίοπτη καὶ δεσπόζουσα θέσι, καὶ ὡς καταλληλότερος χῶρος προκρίνεται τὸ ΑΤΤΙΚΟ ΑΛΣΟΣ

Πρόκειται ὄντως γιὰ ἕνα μεγάλο ἐπενδυτικό, πολιτιστικὸ καὶ φιλανθρωπικὸ ἔργο ἀσύλληπτης  σπουδαιότητας.

Δὲν ζητοῦμε τίποτε ἄλλο, παρὰ ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία νὰ εὐλογῆ καὶ τὴν Πολιτεία νὰ διευκολύνῃ νομοθετοῦσα.

    Ἀπευθυνθήκαμε καὶ ἀπεθυνόμαστε σὲ κάθε ἁρμόδιο.

  
   ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ
   ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ Κ. ΑΝΤΩΝΙΟ ΣΑΜΑΡΑ
   (παρόμοιες ἐστάλησαν σὲ ὅλους τοὺς ἀρχηγοὺς κομμάτων)

Σωματεῖον
«ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΤΑΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ»
Δεν διαιρουμε  - Δεν διαιρουμεθα
Ἕδρα: MOYΣΩΝ 14, 15452 ΨΥΧΙΚΟΝ
Τηλ. 0030  210-3254321-2,    fax 210-3236978
Facebook: Oι Φίλοι του Τάματος του Έθνους, Φωτεινή Γραμμή
Twitter: @PANEL_TAMA
Ἀριθ. Ἀποφ. Πρωτοδικείου Ἀθηνῶν 3079/2008
Α.Φ.Μ. 998406487 ΔΟΥ ΨΥΧΙΚΟΥ


Ἀξιότιμον Κύριον  ΣΑΜΑΡΑΝ ΑΝΤΩΝΙΟΝ
Πρόεδρον Κυβερνήσεως
Μέγαρον Μαξίμου, Γραφεῖον Πρωθυπουργοῦ
10674 ΑΘΗΝΑ
210-3385585 / ΦΑΞ  210-6715799, Φ 8017357
                                                                 Ἐπιστολὴ ὑπ᾿ ἀριθμ. 16/12.1.2015  Γ.Ι.

Ἀξιότιμε κ. Πρόεδρε,

1. Περὶ τοῦ Τάματος τοῦ Κολοκοτρώνη (καὶ ὄχι τοῦ Συνταγματάρχου Παπαδοπούλου) θὰ σᾶς εἶναι γνωστὸ ἀπὸ τὴν ἱστορία τῆς Ἑλληνικῆς Ἐπαναστάσεως.

2. Κατόπιν τοῦ ὁμόφωνου Η΄ Ψηφίσματος τῆς εἰς τὸ Ἄργος Δ΄ Ἐθνοσυνελεύσεως (31.7.1829), ποὺ ὑπέγραψε καὶ ὁ ἀνεπανάληπτος Ἰ. Καποδίστριας, καὶ τῶν Βασ. Διαταγμ. (ΦΕΚ 5/29-1-1834 & 12/11-4-1838), ἡ πραγματοποίηση τοῦ Τάματος εἶναι ρητὴ ὑποχρέωση τοῦ Ἑλληνικοῦ Ἔθνους. Στὰ 185 χρόνια, ποὺ πέρασαν, πολλὲς προσπάθειες ἔγιναν (π.χ. τὸ 1843 ἐπὶ Ὄθωνος, τὸ 1891 ἀπὸ τὸν Ἀλ. Ζαΐμη, τὸ 1910 ἀπὸ τὸν Ἐλ. Βεζινέλο, μέχρι καὶ ἀπὸ τὴν 7ετία τῶν συνταγματαρχῶν). Δὲν εἴμαστε συνεχιστὲς κανενὸς ἀπὸ τοὺς προηγούμενους, ποὺ δὲν τὸ πίστεψαν καὶ γι᾿ αὐτὸ δὲν τὸ κατόρθωσαν. Μάλιστα  πρωτοστατοῦμε νὰ διατάξῃ ὁ Εἰσαγγελέας τοῦ Ἀρείου Πάγου ἀνακρίσεις (φάκελλος 5287/7.10.2014 στὴν Εἰσαγγελία Ἀθηνῶν) τὶ ἔγιναν τὰ χρήματα ποὺ συγκεντρώθηκαν ἐπὶ 7 ετίας.

3.Ἐτάξαμε ὡς σκοπὸ αὐτὴ τὴ πραγματοποίηση, ἀναλαμβάνοντας ἐξ ὁλοκλήρου τὸ ἔργο, χωρὶς τὴν παραμικρὴ ἐπιβάρυνσι τοῦ προϋπολογισμοῦ κράτους καὶ ἐκκλησίας.  Ἐπὶ πλέον, τὸ 20% τῶν ἐσόδων τοῦ ἔργου θὰ διατίθεται συμβατικὰ στὸν Κρατικὸ Προϋπολογισμὸ γιὰ κοινωφελεῖς σκοπούς.
Ἤδη ἡ ἀπὸ 8.6.2012 ἀπόφαση τῆς Δ. Ἱ. Συνόδου ὁρίζει τὰ ἐγκαίνια γιὰ τὴν 25η Μαρτίου 2021, κατὰ τὴν 200η ἐπέτειο τῆς Ἐθνικῆς μας Παλιγγενεσίας.

4. Ζητοῦμε, διὰ παραχωρήσεως, μία περίοπτη καὶ δεσπόζουσα θέση, καὶ ὡς καταλληλότερος χῶρος προκρίνεται τὸ ΑΤΤΙΚΟ ΑΛΣΟΣ.

    5. Μία ἐνημερωτικὴ περίληψη σᾶς ἐπισυνάπτουμε στὸ πρὸς ὑπογραφὴ ὑπὸ βουλευτῶν συνημμένο κείμενο. Ἐφ᾿ ὅσον πιστεύετε στὴν ἀναγκαιότητα τῆς πραγματοποιήσεως τοῦ Τάματος τοῦ Κολοκοτρώνη, μπορεῖτε νὰ συστήσετε στοὺς ὑποψηφίους Βουλευτές σας νὰ συνυπογράψουν τὸ παρὸν μὲ ὅποιες τυχὸν τροποποιήσεις – συμπληρώσεις ἕκαστος - ἑκάστη ἐπιθυμεῖ, ὥστε νὰ λειτουργήσῃ καὶ συμβουλευτικὰ πρὸς ἡμᾶς.

Παρακαλοῦμε γιὰ τὴν σχετικὴ ἐνημέρωσί μας ἐκ μέρους σας.

Εὐχαριστοῦμε ἐκ τῶν προτέρων.          
                                                       Μετ᾿ εξαιρέτου τιμῆς
Ὁ Πρόεδρος
                Ἰ. Ἀναγνωστόπουλος

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟΝ:
Μία ἀπὸ τὶς ὑγιεῖς φωνὲς τῶν Μ.Μ.Ε., ὁ ραδιοφωνικὸς σταθμὸς Παύλειος Λόγος τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Βεροίας, Ναούσης καὶ Καμπανίας θὰ μεταδώσῃ πολὺ ἐνημερωτικὴ συνέντευξη γιὰ τὸ ΤΑΜΑ ΤΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ, τὴν Πέμπτη 15.1.2015 καὶ ὥρα 18.30 - 19.30 στὴν ἐκπομπὴ «ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ».

Ὅσοι θέλουν νὰ ἐνημερωθοῦν ὑπεύθυνα, μποροῦν νὰ τὸ παρακολουθήσουν στὴν ἱστοσελίδα

1)  www.imverias.gr καὶ στὴ συνέχεια ,,ραδιόφωνο,, ἤ ἀπ’ εὐθείας (http://www.imverias.gr/index.php?option=com_content&view=category&id=11&Itemid=26)

ἤ  
2) www.e-radio.gr  στὴ συνέχεια στὴν κατηγορία ,,ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ,, καὶ  στὴ
συνέχεια στὸ ,,ΠΑΥΛΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ,, ἤ ἀπ’ εὐθείας στὸ

3) Γιὰ ὅσους εἶναι στὴν ἐμβέλεια  τῶν ἐρτζιανῶν τῆς περιοχῆς μποροῦν νὰ τὸ ἀκούσουν στὸ 902 FM.

Ξεναγήσεις στην έκθεση «Ο Δομήνικος Θεοτοκόπουλος πριν από τον El Greco»


Στο πλαίσιο της έκθεσης «Ο Δομήνικος Θεοτοκόπουλος πριν από τον El Greco», που παρουσιάζεται στο Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο από τις 4 Δεκεμβρίου 2014 έως τις 31 Μαρτίου 2015, διοργανώνονται από τους αρχαιολόγους-επιμελητές της έκθεσης οι ακόλουθες ξεναγήσεις:

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2015
Πέμπτη 15/1: 11.30 ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΕ
Πέμπτη 22/1: 12.00 ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΕ
Κυριακή 25/1: 11.30 και 12.30 
Ακυρώνονται οι ξεναγήσεις λόγω εθνικών εκλογών
Πέμπτη 29/1: 12.00
Σάββατο 31/1: 12.00 ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΕ

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2015
Πέμπτη 5/2: 12.00
Κυριακή 8/2: 11.30 και 12.30
Πέμπτη 12/2: 12.00
Σάββατο 14/2: 12.00
Πέμπτη 26/2: 12.00
Σάββατο 28/2:   12:00

ΜΑΡΤΙΟΣ 2015
Πέμπτη 5/3: 12.00
Κυριακή 8/3: 11.30 και 12.30
Πέμπτη 12/3: 12.00
Σάββατο 14/3: 12.00
Πέμπτη 19/3: 12.00
Κυριακή 22/3: 11.30 και 12.30
Πέμπτη 26/3: 12.00


Η ξενάγηση διαρκεί περίπου μία ώρα και τριάντα λεπτά. 
Η συμμετοχή στις ξεναγήσεις είναι δωρεάν.

Ο αριθμός των ατόμων που μπορούν να παρακολουθήσουν κάθε ξενάγηση είναι περιορισμένος. Για τον λόγο αυτό είναι απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής στο τηλέφωνο 213 213 9 507 (Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 15:00).
Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...