Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

Αποσύρεται από τα σχολεία το βιβλίο που μιλά για «μεταφορά» των Γλυπτών


«Πρόκειται για τερατώδη διατύπωση»

Αποσύρεται από τα σχολεία το βιβλίο που μιλά για «μεταφορά» των Γλυπτών
Εικόνα από το Βρετανικό Μουσείο με τα Γλυπτά που εκλάπησαν   (Φωτογραφία:  ΑΠΕ )
 
Αποσύρεται από το προσεχές σχολικό έτος το βιβλίο της Ιστορίας της Τέχνης της Γ' Λυκείου μετά τις επικρίσεις που διατυπώθηκαν για το γεγονός ότι η κλοπή των Γλυπτών του Παρθενώνα από τον Λόρδο Έλγιν παρουσιάζεται ως «μεταφορά».

»» Καταγγελία από τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Τάσο Κουράκη

«Πρόκειται για τερατώδη διατύπωση. Είναι βιβλίο που εκδόθηκε το 2003. Έδωσα εντολή στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), να προχωρήσει άμεσα στην αποστολή πρότασης προς την αρμόδια διεύθυνση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, για οδηγίες διδασκαλίας, ώστε οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν το μάθημα Ιστορία της Τέχνης της Γ' Λυκείου, να δίνουν τις ορθές πληροφορίες προς τους μαθητές. Άλλωστε το βιβλίο θα αποσυρθεί την επόμενη σχολική χρονιά» ανέφερε ο υπουργός, Ανδρέας Λοβέρδος.

Ο υφυπουργός, Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος, επισήμανε ότι η διατύπωση για την ιστορία του γλυπτού διακόσμου του Παρθενώνα διαστρεβλώνει την ιστορική πραγματικότητα, καθώς αναφέρεται αποκλειστικά στη μεταφορά των γλυπτών στην Αγγλία, χωρίς να επισημαίνεται ότι αποτέλεσαν προϊόν υφαρπαγής.

«Το ίδιο ισχύει και τον χαρακτηρισμό των γλυπτών ως 'μαρμάρων'» αναφέρει σε δήλωσή του.

Το εγχειρίδιο Ιστορία της Τέχνης εγκρίθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 2000, όταν εισάχθηκε στο πρόγραμμα σπουδών του Γενικού Λυκείου, ως μάθημα επιλογής.

Παράλληλα, ο κ.Δερμεντζόπουλος άφησε αιχμές για το γεγονός ότι το θέμα ήρθε στην επικαιρότητα κατά την προεκλογική περίοδο.

«Απορίες δημιουργεί η 'σπουδή' ορισμένων να 'αποκαλυφθούν' μέσω ανακοινώσεων εν μέσω προεκλογικής περιόδου 'πλήγματα στην ιστορική και πολιτιστική συνείδηση όλων των Ελλήνων πολιτών: αλλά και προσπάθεια να 'υπονομευθεί' το αίτημα της Ελλάδας να επιστραφούν τα Γλυπτά του Παρθενώνα εκεί όπου πραγματικά ανήκουν» σημείωσε.
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πιέζει η Gazprom την Ε.Ε. για επιτάχυνση της κατασκευής αγωγού φυσικού αερίου, μέσω της Ελλάδας

Οι όγκοι του ρωσικού φυσικού αερίου, που περνούν μέσα από την Ουκρανία, θα στραφούν προς την Τουρκία και η Ευρώπη πρέπει να βιαστεί να κατασκευάσει υποδομές διακίνησης του φυσικού αυτού αερίου, ώστε να είναι σε θέση να το παραλάβει στο νέο «σημείο παράδοσης-παραλαβής» στα σύνορα Τουρκίας και Ελλάδας, δήλωσε, σύμφωνα με το ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων Ιντερφάξ, ο επικεφαλής της Gazprom Αλεξέι Μίλερ.
Κατά το πρακτορείο, αυτή είναι η νέα διαπραγματευτική θέση της ρωσικής πλευράς έναντι της ΕΕ και ανακοινώθηκε στην πρώτη επίσκεψη στη Ρωσία του αντιπροέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αρμόδιου για την Ενέργεια Μάρος Σέφτσοβιτς.
Στις δηλώσεις του ο κ. Μίλερ επανέλαβε γι άλλη μια φορά ότι ο αγωγός South Stream είναι παρελθόν, τονίζοντας ότι «ο αγωγός φυσικού αερίου "Τουρκικό Ρεύμα" είναι η μοναδική διαδρομή, μέσω της οποίας είναι δυνατή η μεταφορά των 63 δισ. κυβικών μέτρων ρωσικού αερίου, που διακινούνται σήμερα μέσω της Ουκρανίας. Άλλες επιλογές δεν υπάρχουν.
Οι Ευρωπαίοι εταίροι μας έχουν ενημερωθεί γι αυτό και τώρα είναι αποστολή τους να δημιουργήσουν τις απαραίτητες υποδομές μεταφοράς φυσικού αερίου από τα σύνορα της Τουρκίας και της Ελλάδας».
Κατά τον κ. Μίλερ, η ΕΕ «έχει χρόνο μερικών ετών το μέγιστο», καθώς χαρακτήρισε «πάρα πολύ αυστηρό το χρονοδιάγραμμα», εκτιμώντας ότι για να συμβαδίσουν οι ευρωπαϊκές χώρες με αυτό θα πρέπει, η κατασκευή νέων αγωγών «να ξεκινήσει ήδη από σήμερα». Διαφορετικά, υποστήριξε ο Ρώσος αξιωματούχος, «αυτοί οι όγκοι φυσικού αερίου μπορούν να βρεθούν σε άλλες αγορές», υπονοώντας προφανώς τις αγορές της Ασίας και δη της Κίνας, όπου διαρκώς αυξάνεται η ζήτηση για ρωσικό φυσικό αέριο.
Ο επικεφαλής της Gazprom δήλωσε επίσης ότι διαμορφώνει τη διαπραγματευτική του θέση με την ΕΕ έχοντας ως αφετηρία την ιδέα του «ενιαίου αγοραστή», την οποία ανακήρυξαν «οι νέοι αξιωματούχοι των Βρυξελλών», σύμφωνα με το Ιντερφάξ. «Διαμορφώνουμε τη στρατηγική και τις περαιτέρω ενέργειές μας με αφετηρία τα σχέδια δημιουργίας στην ΕΕ μιας ενεργειακής ένωσης.
Για μας πρόκειται για νέες προκλήσεις και δυνατότητες. Ελπίζουμε ότι η δημιουργία της ενεργειακής ένωσης ουδόλως θα οδηγήσει σε μείωση της αξιοπιστίας και της ασφάλειας των εξαγωγών φυσικού αερίου» παρατήρησε ο κ. Μίλερ, που θεωρείται από τους πλέον αξιόπιστους διαμορφωτές και εκφραστές της ενεργειακής πολιτικής του Κρεμλίνου.

ΤΑΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 25.1.15 ΠΑΥΛΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ Ι.Μ.ΒΕΡΟΙΑΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ


Σωματεῖον
«ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΤΑΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ»
Δεν διαιρουμε  - Δεν διαιρουμεθα
Ἕδρα: MOYΣΩΝ 14, 15452 ΨΥΧΙΚΟΝ
Τηλ. 0030  210-3254321-2,    fax 210-3236978
Facebook: Oι Φίλοι του Τάματος του Έθνους, Φωτεινή Γραμμή
Twitter: @PANEL_TAMA
Ἀριθ. Ἀποφ. Πρωτοδικείου Ἀθηνῶν 3079/2008
Α.Φ.Μ. 998406487 ΔΟΥ ΨΥΧΙΚΟΥ


ΤΑΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΠΡΟΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΚΟΜΜΑΤΩΝ
ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 25.1.15


ΠΑΥΛΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ Ι.Μ.ΒΕΡΟΙΑΣ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

14.1.15

Οἱ ἐθνικὲς ἐκλογὲς τῆς 25.1.2015 εἶναι πολὺ κοντά.

Ὅλοι, ὅσοι πονᾶμε γιὰ τὴν Ἑλλάδα μας, μὲ κομμένη τὴν ἀνάσα περιμένουμε τὰ ἀποτελέσματα : θὰ εἶναι γιὰ τὸ καλό μας ;

Πολὺ πρὶν ἀπὸ τὶς ἐκλογές, ἀλλὰ καὶ τώρα, τὶς παραμονές, τονίζουμε, αὐτὸ ποὺ κάθε σώφρων, ὑγιῶς σκεπτόμενος ἄνθρωπος, διακηρύσσει, δηλαδὴ  ὅτι θὰ σωθοῦμε, ἄν ἐπιστρέψουμε στὶς ρίζες μας, πρῶτα ὁ καθένας χωριστὰ καὶ μετὰ ὅλο τὸ Ἔθνος μας.

Κοιτάζοντας τὶς ὑποχρεώσεις μας ἀνάμεσα στὶς δεκαετίες ποὺ περάσαμε, ἡ μὴ ἐκπλήρωση τοῦ ΤΑΜΑΤΟΣ τοῦ Κολοκοτρώνη ἐμφανίζεται μπροστά μας σὰν μία πολὺ μεγάλη ἀνακολουθία πρὸς τὸν ἑαυτό μας καὶ στὸ Ἔθνος μας.

Πολλοὶ τὸ ὑποστηρίζουν αὐτό. Στὸ περιοδικό μας ΦΩΤΕΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ (www.fotgrammi.gr) ὑπάρχουν πολλὰ στοχεῖα.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ





Τὸ Σωματεῖο μας καὶ τὸ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΤΟΥ ΤΑΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ, μεταξὺ τῶν ἄλλων, διακηρύσσουν :

Α. Ἡ Ἐθνικὴ ὑποχρέωσις ἀπορρέει ἀπὸ τὸ ὁμόφωνο Η΄ Ψήφισμα τῆς εἰς τὸ Ἄργος Δ΄ Ἐθνοσυνελεύσεως (31.7.1829), ποὺ ὑπέγραψε καὶ ὁ ἀνεπανάληπτος Κυβερνήτης - «ἅγιος» τῆς πολιτικῆς Ἰωάννης Καποδίστριας, καὶ ἀπὸ τὰ Βασιλικὰ Διατάγματα (ΦΕΚ 5/29-1-1834 & 12/11-4-1838). Γιὰ τὴν πραγματοποίηση αὐτὴ ἔγιναν πολλὲς προσπάθειες ἀπὸ διάφορους, οἱ ὁποῖοι δὲν τὸ ἐπίστεψαν καὶ δὲν τὸ πραγματοποίησαν. Τὸ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΤΟΥ ΤΑΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ δὲν εἶναι συνεχιστὴς κανενός.

Β. Μὲ τὶς ἀποφάσεις τῆς Διαρκοῦς Ἱερᾶς Συνόδου ἀπὸ 8.6.2012 καὶ 14.5.2013, ἐπιβάλλεται νὰ πραγματοποιηθοῦν ἀνυπερθέτως τὰ ἐγκαίνια τοῦ Τάματος τοῦ Κολοκοτρώνη τὴν 25η Μαρτίου 2021, κατὰ τὴν 200η ἐπέτειο τῆς Ἐθνικῆς μας Παλιγγενεσίας.

Γ. Τὸ «Ἵδρυμα Προασπίσεως Ἠθικῶν καὶ Πνευματικῶν Ἀξιῶν» (Ι.Π.Η.&Π.Α.) καὶ τὸ Σωματεῖο οἱ «Φίλοι τοῦ Τάματος τοῦ Ἔθνους», ἔταξαν τὴν ὕπαρξή τους πρωτοπόρο γιὰ τὴν ἀναζωπύρωση καὶ ἐκπλήρωση τῆς ἐθνικῆς μας ὑποχρεώσεως, τῆς ἱερᾶς παρακαταθήκης τοῦ θρυλικοῦ Γέρου τοῦ Μοριᾶ, Θεοδώρου Κολοκοτρώνη, καὶ τῶν ἄλλων ἡρώων τῆς Ἐθνικῆς μας Παλιγγενεσίας, δηλαδὴ τὴν πραγματοποίηση τοῦ μεγαλοπρεποῦς ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΤΑΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ (Π.Π.Τ.Ε), μιᾶς νέας Ἁγίας Σοφίας, καὶ τὴν δημιουργία πέριξ αὐτοῦ ἑνὸς πρότυπου γιὰ τὴν ὑφήλιο Ἄλσους – πνεύμονα πράσινου γιὰ τὴν δεινοπαθοῦσα Ἀττική (ποὺ δὲν θὰ λάβῃ τὸ ὄνομα τῶν δωρητῶν, ὡς εἴθισται, ὅπως καὶ ὅλο τὸ μεγαλεπήβολο ἔργο) ἀλλὰ θὰ ὀνομασθῆ «Ἐπίγειος Ἐδέμ».

Τὸ Ι.Π.Η.&Π.Α. καὶ τὸ Σωματεῖο «οἱ Φίλοι τοῦ Τάματος τοῦ Ἔθνους» δηλώνουν κατηγορηματικὰ ὅτι ἀπαλάσσουν τοὺς καθ’ὕλην ὑπόχρεους, Πολιτεία καὶ Ἐκκλησία καὶ ἀναλαμβάνουν ἐξ ὁλοκλήρου τὸ ἔργο τοῦ Π.Π.Τ.Ε., καθὼς καὶ τὴν ἐν συνεχείᾳ μισθοδοσία τοῦ προσωπικοῦ καὶ τὴν συντήρηση τῶν κτιρίων καὶ τοῦ περιβάλλοντος χώρου, χωρὶς τὴν παραμικρὴ ἐπιβάρυνση τοῦ κρατικοῦ προϋπολογισμοῦ καὶ τοῦ προϋπολογισμοῦ τῆς ἐκκλησίας.

Ἐπὶ πλέον ἀναλαμβάνουν, τὸ 20% τῶν ἐσόδων τοῦ Π.Π.Τ.Ε. νὰ διατίθεται συμβατικὰ στὸν Κρατικὸ Προϋπολογισμό, γιὰ ἐξοπλισμὸ σχολείων καὶ συσσίτια μαθητῶν ἢ γιὰ ἀναστήλωση ἱστορικῶν Ἱερῶν Ναῶν καὶ Μονῶν καὶ μὲ τὰ ὑπόλοιπα, μὲ αὐστηρὴ χρηστὴ διοίκηση τοῦ Προσκυνήματος καὶ ἄκρα ἀνιδιοτέλεια, θὰ κτίζωνται ὀρφανοτροφεῖα, γηροκομεῖα καὶ λοιπὲς στέγες ἀγάπης στὸ ἐσωτερικὸ καὶ στὸ ἐξωτερικό, ποὺ δὲν θὰ λαμβάνουν τὰ ὀνόματα τῶν δωρητῶν, ἀλλὰ θὰ ὀνομάζωνται «Βασιλειάδες».

Δ. Ἀναζητοῦμε γιὰ τὸ κοινωφελὲς αὐτὸ ἔργο, διὰ παραχωρήσεως, μία περίοπτη καὶ δεσπόζουσα θέσι, καὶ ὡς καταλληλότερος χῶρος προκρίνεται τὸ ΑΤΤΙΚΟ ΑΛΣΟΣ

Πρόκειται ὄντως γιὰ ἕνα μεγάλο ἐπενδυτικό, πολιτιστικὸ καὶ φιλανθρωπικὸ ἔργο ἀσύλληπτης  σπουδαιότητας.

Δὲν ζητοῦμε τίποτε ἄλλο, παρὰ ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία νὰ εὐλογῆ καὶ τὴν Πολιτεία νὰ διευκολύνῃ νομοθετοῦσα.

    Ἀπευθυνθήκαμε καὶ ἀπεθυνόμαστε σὲ κάθε ἁρμόδιο.

  
   ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ
   ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ Κ. ΑΝΤΩΝΙΟ ΣΑΜΑΡΑ
   (παρόμοιες ἐστάλησαν σὲ ὅλους τοὺς ἀρχηγοὺς κομμάτων)

Σωματεῖον
«ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΤΑΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ»
Δεν διαιρουμε  - Δεν διαιρουμεθα
Ἕδρα: MOYΣΩΝ 14, 15452 ΨΥΧΙΚΟΝ
Τηλ. 0030  210-3254321-2,    fax 210-3236978
Facebook: Oι Φίλοι του Τάματος του Έθνους, Φωτεινή Γραμμή
Twitter: @PANEL_TAMA
Ἀριθ. Ἀποφ. Πρωτοδικείου Ἀθηνῶν 3079/2008
Α.Φ.Μ. 998406487 ΔΟΥ ΨΥΧΙΚΟΥ


Ἀξιότιμον Κύριον  ΣΑΜΑΡΑΝ ΑΝΤΩΝΙΟΝ
Πρόεδρον Κυβερνήσεως
Μέγαρον Μαξίμου, Γραφεῖον Πρωθυπουργοῦ
10674 ΑΘΗΝΑ
210-3385585 / ΦΑΞ  210-6715799, Φ 8017357
                                                                 Ἐπιστολὴ ὑπ᾿ ἀριθμ. 16/12.1.2015  Γ.Ι.

Ἀξιότιμε κ. Πρόεδρε,

1. Περὶ τοῦ Τάματος τοῦ Κολοκοτρώνη (καὶ ὄχι τοῦ Συνταγματάρχου Παπαδοπούλου) θὰ σᾶς εἶναι γνωστὸ ἀπὸ τὴν ἱστορία τῆς Ἑλληνικῆς Ἐπαναστάσεως.

2. Κατόπιν τοῦ ὁμόφωνου Η΄ Ψηφίσματος τῆς εἰς τὸ Ἄργος Δ΄ Ἐθνοσυνελεύσεως (31.7.1829), ποὺ ὑπέγραψε καὶ ὁ ἀνεπανάληπτος Ἰ. Καποδίστριας, καὶ τῶν Βασ. Διαταγμ. (ΦΕΚ 5/29-1-1834 & 12/11-4-1838), ἡ πραγματοποίηση τοῦ Τάματος εἶναι ρητὴ ὑποχρέωση τοῦ Ἑλληνικοῦ Ἔθνους. Στὰ 185 χρόνια, ποὺ πέρασαν, πολλὲς προσπάθειες ἔγιναν (π.χ. τὸ 1843 ἐπὶ Ὄθωνος, τὸ 1891 ἀπὸ τὸν Ἀλ. Ζαΐμη, τὸ 1910 ἀπὸ τὸν Ἐλ. Βεζινέλο, μέχρι καὶ ἀπὸ τὴν 7ετία τῶν συνταγματαρχῶν). Δὲν εἴμαστε συνεχιστὲς κανενὸς ἀπὸ τοὺς προηγούμενους, ποὺ δὲν τὸ πίστεψαν καὶ γι᾿ αὐτὸ δὲν τὸ κατόρθωσαν. Μάλιστα  πρωτοστατοῦμε νὰ διατάξῃ ὁ Εἰσαγγελέας τοῦ Ἀρείου Πάγου ἀνακρίσεις (φάκελλος 5287/7.10.2014 στὴν Εἰσαγγελία Ἀθηνῶν) τὶ ἔγιναν τὰ χρήματα ποὺ συγκεντρώθηκαν ἐπὶ 7 ετίας.

3.Ἐτάξαμε ὡς σκοπὸ αὐτὴ τὴ πραγματοποίηση, ἀναλαμβάνοντας ἐξ ὁλοκλήρου τὸ ἔργο, χωρὶς τὴν παραμικρὴ ἐπιβάρυνσι τοῦ προϋπολογισμοῦ κράτους καὶ ἐκκλησίας.  Ἐπὶ πλέον, τὸ 20% τῶν ἐσόδων τοῦ ἔργου θὰ διατίθεται συμβατικὰ στὸν Κρατικὸ Προϋπολογισμὸ γιὰ κοινωφελεῖς σκοπούς.
Ἤδη ἡ ἀπὸ 8.6.2012 ἀπόφαση τῆς Δ. Ἱ. Συνόδου ὁρίζει τὰ ἐγκαίνια γιὰ τὴν 25η Μαρτίου 2021, κατὰ τὴν 200η ἐπέτειο τῆς Ἐθνικῆς μας Παλιγγενεσίας.

4. Ζητοῦμε, διὰ παραχωρήσεως, μία περίοπτη καὶ δεσπόζουσα θέση, καὶ ὡς καταλληλότερος χῶρος προκρίνεται τὸ ΑΤΤΙΚΟ ΑΛΣΟΣ.

    5. Μία ἐνημερωτικὴ περίληψη σᾶς ἐπισυνάπτουμε στὸ πρὸς ὑπογραφὴ ὑπὸ βουλευτῶν συνημμένο κείμενο. Ἐφ᾿ ὅσον πιστεύετε στὴν ἀναγκαιότητα τῆς πραγματοποιήσεως τοῦ Τάματος τοῦ Κολοκοτρώνη, μπορεῖτε νὰ συστήσετε στοὺς ὑποψηφίους Βουλευτές σας νὰ συνυπογράψουν τὸ παρὸν μὲ ὅποιες τυχὸν τροποποιήσεις – συμπληρώσεις ἕκαστος - ἑκάστη ἐπιθυμεῖ, ὥστε νὰ λειτουργήσῃ καὶ συμβουλευτικὰ πρὸς ἡμᾶς.

Παρακαλοῦμε γιὰ τὴν σχετικὴ ἐνημέρωσί μας ἐκ μέρους σας.

Εὐχαριστοῦμε ἐκ τῶν προτέρων.          
                                                       Μετ᾿ εξαιρέτου τιμῆς
Ὁ Πρόεδρος
                Ἰ. Ἀναγνωστόπουλος

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟΝ:
Μία ἀπὸ τὶς ὑγιεῖς φωνὲς τῶν Μ.Μ.Ε., ὁ ραδιοφωνικὸς σταθμὸς Παύλειος Λόγος τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Βεροίας, Ναούσης καὶ Καμπανίας θὰ μεταδώσῃ πολὺ ἐνημερωτικὴ συνέντευξη γιὰ τὸ ΤΑΜΑ ΤΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ, τὴν Πέμπτη 15.1.2015 καὶ ὥρα 18.30 - 19.30 στὴν ἐκπομπὴ «ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ».

Ὅσοι θέλουν νὰ ἐνημερωθοῦν ὑπεύθυνα, μποροῦν νὰ τὸ παρακολουθήσουν στὴν ἱστοσελίδα

1)  www.imverias.gr καὶ στὴ συνέχεια ,,ραδιόφωνο,, ἤ ἀπ’ εὐθείας (http://www.imverias.gr/index.php?option=com_content&view=category&id=11&Itemid=26)

ἤ  
2) www.e-radio.gr  στὴ συνέχεια στὴν κατηγορία ,,ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ,, καὶ  στὴ
συνέχεια στὸ ,,ΠΑΥΛΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ,, ἤ ἀπ’ εὐθείας στὸ

3) Γιὰ ὅσους εἶναι στὴν ἐμβέλεια  τῶν ἐρτζιανῶν τῆς περιοχῆς μποροῦν νὰ τὸ ἀκούσουν στὸ 902 FM.

Ξεναγήσεις στην έκθεση «Ο Δομήνικος Θεοτοκόπουλος πριν από τον El Greco»


Στο πλαίσιο της έκθεσης «Ο Δομήνικος Θεοτοκόπουλος πριν από τον El Greco», που παρουσιάζεται στο Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο από τις 4 Δεκεμβρίου 2014 έως τις 31 Μαρτίου 2015, διοργανώνονται από τους αρχαιολόγους-επιμελητές της έκθεσης οι ακόλουθες ξεναγήσεις:

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2015
Πέμπτη 15/1: 11.30 ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΕ
Πέμπτη 22/1: 12.00 ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΕ
Κυριακή 25/1: 11.30 και 12.30 
Ακυρώνονται οι ξεναγήσεις λόγω εθνικών εκλογών
Πέμπτη 29/1: 12.00
Σάββατο 31/1: 12.00 ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΕ

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2015
Πέμπτη 5/2: 12.00
Κυριακή 8/2: 11.30 και 12.30
Πέμπτη 12/2: 12.00
Σάββατο 14/2: 12.00
Πέμπτη 26/2: 12.00
Σάββατο 28/2:   12:00

ΜΑΡΤΙΟΣ 2015
Πέμπτη 5/3: 12.00
Κυριακή 8/3: 11.30 και 12.30
Πέμπτη 12/3: 12.00
Σάββατο 14/3: 12.00
Πέμπτη 19/3: 12.00
Κυριακή 22/3: 11.30 και 12.30
Πέμπτη 26/3: 12.00


Η ξενάγηση διαρκεί περίπου μία ώρα και τριάντα λεπτά. 
Η συμμετοχή στις ξεναγήσεις είναι δωρεάν.

Ο αριθμός των ατόμων που μπορούν να παρακολουθήσουν κάθε ξενάγηση είναι περιορισμένος. Για τον λόγο αυτό είναι απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής στο τηλέφωνο 213 213 9 507 (Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 15:00).
Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

Στο όνομα του Ιησού και του Μωάμεθ

 Του Δημήτρη Μακροδημόπουλου, e-mail: dimakrogr@yahoo.gr
 http://www.paratiritis-news.gr/detailed_article.php?id=170875&categoryid=15

Τα τελευταία γεγονότα στο Παρίσι που συντάραξαν την παγκόσμια κοινή γνώμη θα πρέπει να αξιολογηθούν στα πλαίσια του προβληματισμού για τις πραγματικές αιτίες που οδηγούν σε τέτοιες ακραίες συμπεριφορές. Όταν νέοι άνθρωποι οδηγούνται σε αυτόν τον παραλογισμό γνωρίζοντας εκ προοιμίου ότι δεν θα επιβιώσουν, τότε είναι ξεκάθαρο ότι υπάρχουν βαθύτερες αιτίες γιαυτό. Αν οι Γάλλοι και γενικότερα η Δύση κατορθώσουν να εξηγήσουν γιατί οι αδελφοί Κουατσί, οι οποίοι γεννήθηκαν και μεγάλωσαν στη Γαλλία, προέβησαν στην επίθεσή τους κατά της σατιρικής εφημερίδας Charlie Hebdo, τότε θα αντιληφθούν και τους λόγους που οδηγούν μαχητές από τη Δύση να συστρατεύονται με την ISIS. Βέβαια οι αιτίες που παράγουν την τρομοκρατία αυτής της μορφής είναι γνωστές. Όμως τα διαχρονικά συμφέροντα είναι τόσο μεγάλα και αφορούν ολόκληρη τη Δύση ώστε υπερβαίνουν κάθε λογική αντίθετη προς αυτά.

Στη Δύση προσπαθούμε να ερμηνεύσουμε τα γεγονότα σε άλλες περιοχές του πλανήτη με κριτήριο τις δικές μας συνθήκες, τις δικές μας αξίες και τον δικό μας τρόπο ζωής. Δεν εξετάζουμε μήπως άλλοι πολιτισμοί δίνουν διαφορετικές απαντήσεις στα ίδια ερωτήματα. Θα πρέπει λοιπόν να διαβάσει κανείς την ιστορία των λαών για να καταλάβει τις αντιδράσεις τους: Όταν οι αποικιοκράτες της Δύσης επικράτησαν με τη βία στην Ανατολή, προσπάθησαν με κάθε τρόπο να διατηρήσουν εκεί τις φεουδαλικές σχέσεις σε μια εποχή που στη Δύση η μια αστική επανάσταση διαδέχονταν την άλλη μετασχηματίζοντας την κοινωνία. Στην περίοδο της εμποροκρατίας (16ος - 18ος αιώνας), η Ανατολή καταληστεύθηκε με τη μεταφορά του πλούτου της στη Δύση ενώ στην περίοδο της βιομηχανικής επανάστασης απαξιώθηκε παραγωγικά και ο ρόλος της περιορίσθηκε στην προμήθεια πάμφθηνων πρώτων υλών και γεωργικών προϊόντων στις αναπτυσσόμενες βιομηχανικά χώρες της Δύσης. Με κάθε τρόπο αποτράπηκε η εκβιομηχάνιση της Ανατολής. Έτσι η Ανατολή, ο Τρίτος Κόσμος γενικότερα, εντάχθηκε στην περιοχή της λεγόμενης καπιταλιστικής υπανάπτυξης ενώ η Δύση, δηλαδή η Ευρώπη και η Β. Αμερική, απετέλεσαν τις χώρες της ανάπτυξης.

Σημασία, λοιπόν, έχει η θέση που κατέχει μια χώρα στον επονομαζόμενο διεθνή καταμερισμό της εργασίας. Αυτή καθορίζει τον βαθμό της τεχνολογικής ανάπτυξης αλλά και της πολιτικής και κοινωνικής εξέλιξης. Γι’ αυτό, αν ανήκει στο χώρο της υπανάπτυξης και της εξάρτησης τότε ούτε οι οικονομικοί δείκτες αντανακλούν την κοινωνική πραγματικότητα. Μπορεί για παράδειγμα η οικονομία της Βραζιλίας να ξεπέρασε αυτή της Μ. Βρετανίας και να φιγουράρει στην έκτη θέση της παγκόσμια κατάταξης και η Ινδία να συμπεριλαμβάνεται στις ανερχόμενες οικονομικές δυνάμεις, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι οι βραζιλιάνοι θα παύσουν να ζουν στις φαβέλες ή ότι οι Ινδοί θα σταματήσουν να λιμοκτονούν ή ότι το βιοτικό επίπεδο της Μ. Βρετανίας θα υποβαθμισθεί έναντι των χωρών αυτών. Όπως αποδείχθηκε ιστορικά ούτε η ανεξαρτησία βοήθησε αυτές τις χώρες της καπιταλιστικής υπανάπτυξης. Μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, στο διάστημα 1945 – 1962, 47 νέα κράτη ξεπήδησαν σε Αφρική και Ασία στη μετάβαση από την αποικιοκρατία στον νεοαποικισμό χωρίς να αλλάξουν τη μοίρα των λαών τους διότι η εκμετάλλευση της Δύσης παρέμεινε με τη μορφή του νεοαποικισμού.

Αυτά συμβαίνουν διότι οι χώρες της καπιταλιστικής υπανάπτυξης και της ανάπτυξης συνδέονται άρρηκτα μεταξύ τους με τις άνισες ανταλλαγές. Οι πρώτες χορηγούν στις δεύτερες πάμφθηνες πρώτες ύλες, αγροτικά προϊόντα και φθηνή εργατική δύναμη και εισάγουν από αυτές πανάκριβα βιομηχανικά προϊόντα. Αυτές οι άνισες ανταλλαγές επιβάλλονται με κάθε τρόπο από τη Δύση. Με εγκάθετα καθεστώτα που διασφαλίζουν τα συμφέροντά της, με τους πολέμους, με την ανατροπή καθεστώτων που δαιμονοποιούνται (άξονας του κακού), με το νέο ρόλο του ΝΑΤΟ και τις στρατιωτικές βάσεις σε παγκόσμια κλίμακα.

Η Δύση χρησιμοποίησε τον χριστιανισμό (Σταυροφορίες, ιεραποστολές) για να εξωραΐσει τις σκοπιμότητές της στον Τρίτο Κόσμο και να συγκαλύψει τα εγκλήματά της, όπως το δουλεμπόριο στο οποίο συμμετείχε και η Καθολική Εκκλησία με τη βάπτιση των δούλων στο όνομα της σωτηρίας των ψυχών τους εισπράττοντας το μερίδιό της. Έλεγε χαρακτηριστικά ο Desmont Tutu, αρχιεπίσκοπος του Κέιπ Τάουν, βραβευμένος με το Νόμπελ ειρήνης: «Όταν οι ιεραπόστολοι ήλθαν στην Αφρική, αυτοί είχαν τη Βίβλο και εμείς είχαμε τη γη. Μας είπαν: “Ας προσευχηθούμε”. Κλείσαμε τα μάτια. Όταν τα ανοίξαμε, εμείς είχαμε τη Βίβλο και αυτοί είχαν τη γη». Όμως η Δύση χρησιμοποίησε και χρησιμοποιεί και τον Ισλαμισμό, διότι της επιτρέπει αξιοποιώντας τις διάφορες εκφάνσεις του Ισλάμ (σουνίτες, σιίτες, αλεβίτες κ.α.) να διασπά την ενότητα του αραβικού (και όχι μόνον) κόσμου σε περιφερειακό και σε κρατικό επίπεδο. Όσοι σοκάρονται από την ωμότητα των τρομοκρατικών ενεργειών διότι βιώνουν την ασφάλεια των δυτικών κρατών, δεν πρέπει να λησμονούν την αγριότητα των εγκλημάτων της αποικιοκρατίας που συνεχίζονται σε Ιράκ, Συρία, Γάζα, στη Λιβύη, στη Μεσόγειο και αλλού, όπου η ζωή έχει χάσει κάθε αξία. Όλα αυτά έχουν το τίμημά τους. Στο Παρίσι, στην παλλαϊκή διαδήλωση της Κυριακής με επικεφαλής τους αρχηγούς δεκάδων κρατών, η Δύση διεκδίκησε επί της ουσίας το δικαίωμά της να συνεχίσει να ασκεί την αποικιοκρατική της πολιτική χωρίς συνέπειες. Δεν ασκήθηκε καμμιά αυτοκριτική.

Αλεξανδρούπολη, 10 -1-2015

Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015

Αγιοκατάταξη του Γέροντος Παϊσίου – Επίσημο Ανακοινωθέν


Στην αγιοκατάταξη του Γέροντος Παϊσίου προχώρησε πριν από λίγο,  η Αγία και Ιερά Σύνοδος του Οικουμενικού Πατριαρχείου.
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΝ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ
Συνῆλθεν, ὑπό τήν προεδρίαν τῆς Α. Θ. Παναγιότητος, ἡ Ἁγία καί Ἱερά Σύνοδος εἰς τήν τακτικήν συνεδρίαν αὐτῆς σήμερον, Tρίτην, 13ην Ἰανουαρίου 2015, πρός ἐξέτασιν τῶν ἐν τῇ ἡμερησίᾳ διατάξει ἀναγεγραμμένων θεμάτων.
Κατ᾿ αὐτήν, ἡ Ἁγία καί Ἱερά Σύνοδος: α) ὁμοφώνως ἀποδεχθεῖσα εἰσήγησιν τῆς Κανονικῆς Ἐπιτροπῆς ἀνέγραψεν εἰς τό Ἁγιολόγιον τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τόν μοναχόν Παΐσιον Ἁγιορείτην καί β) προτάσει τῆς Α. Θ. Παναγιότητος, τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ. κ. Βαρθολομαίου, διά ψήφων κανονικῶν ἐξελέξατο παμψηφεί τόν Πανοσιολ. Ἀρχιμανδρίτην κ. Εἰρηναῖον Ἀβραμίδην, διακονοῦντα ἐν Παρισίοις, Βοηθόν Ἐπίσκοπον παρά τῷ Σεβασμιωτάτῳ Μητροπολίτῃ Γαλλίας κυρίῳ Ἐμμανουήλ, ὑπό τόν τίτλον τῆς πάλαι ποτέ διαλαμψάσης Ἐπισκοπῆς Ρηγίου.
Ἐν τοῖς Πατριαρχείοις, τῇ 13ῃ Ἰανουαρίου 2015
Ἐκ τῆς Ἀρχιγραμματείας τῆς Ἁγίας καί Ἱερᾶς Συνόδου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...