Πέμπτη 28 Μαΐου 2020

Άρης Σερβετάλης: «Αν ήταν να κοινωνώ με πλαστικά κουτάλια θα έβαζα τη Θεία Κοινωνία στην κατάψυξη»

Άρης Σερβετάλης 
 
 
Η ζωή του Άρη Σερβετάλη χωρίζεται σε προ Χριστού και μετά Χριστόν.
Για τη σχέση μου με τη θρησκεία και το Θεό μίλησε για ακόμα μια φορά ο Άρης Σερβετάλης σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Βήμα. Ο ηθοποιός ετοιμάζεται αυτό τον καιρό να υποδυθεί τον Άγιο Νεκτάριο στην ταινία «Man Of God» («Ο άνθρωπος του θεού») που θα κάνει πρεμιέρα το Νοέμβριο, με συμπρωταγωνιστή μάλιστα τον Μίκι Ρουρκ.
«Το να πεις ότι είσαι χριστιανός ορθόδοξος και πιστεύεις και στη λειτουργική διαδικασία της πίστης που είναι η παράδοσή μας, μου κάνει εντύπωση που φαίνεται τόσο ξένο. Δεν ξέρω γιατί προκαλεί τόσες απορίες» ανέφερε μεταξύ άλλων ο Άρης Σερβετάλης εξηγώντας ότι «Έτσι κι αλλιώς η ζωή μου χωρίζεται σε προ Χριστού και μετά Χριστόν».
Ο ηθοποιός έχει τοποθετηθεί μάλιστα και για τη Θεία Κοινωνία την εποχή του κορονοϊού, μετά τους Μαρία Σολωμού, Νίκου Οικονομόπουλο και Στράτο Τζώρτζογλου. 
Όπως υποστηρίζει η Θεία Κοινωνία είναι το σώμα και το αίμα του Χριστού υπάρχει μια πνευματική διάσταση σε αυτό το μυστήριο «έχω την ανάγκη της Θείας Κοινωνίας όπως κάποιος άλλος χρειάζεται το φαγητό, πεινάω πνευματικά», εξηγεί και προσθέτει «Πολύ λογικά ένας άνθρωπος που δεν πιστεύει θα πει ότι με τη Θεία Κοινωνία μεταδίδεται ο κορονοϊός. Εγώ, επειδή πιστεύω, θεωρώ ότι δεν υπάρχει πιθανότητα να κολλήσεις κοινωνώντας, χωρίς να θέλω να μπω σε κάποια αντιπαράθεση. Δεν μπορώ να επιβάλλω σε κανέναν αυτή την πεποίθησή μου, θα ήθελα ωστόσο να γίνεται σεβαστή»
Στην ερώτηση αν θα τον ενοχλούσε να κοινωνήσει με πλαστικό κουτάλι μιας χρήσης για να μην κολλήσει τον ιό ο οποίος μεταδίδεται με το σάλιο, ο ηθοποιος απαντά «Αν ήταν να κοινωνώ με πλαστικά κουταλάκια, θα έπαιρνα μαζί μου και Θεία Κοινωνία να τη βάλω στην κατάψυξη».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...