Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Το όνομα του Χριστού είναι κεραυνός για τους δαίμονες Γερ Ιωσηφ!!!

Το όνομα του Χριστού είναι κεραυνός για τους δαίμονες
. Κάθε φορά που θα φωνάζεις τον Χριστό είναι σαν να τους κτυπάς με κεραυνό.
Αρχίζουν να πανικοβάλλονται να εξέρχονται από την καρδιά σου καταδιωκόμενοι και μαστιζόμενοι και ελευθερώνεται η ψυχή σου καί γαληνεύει, γιατί με την προσευχή
(ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ),
ενώ οι δαίμονες φεύγουν, η χαρά του Αγίου Πνεύματος εκχέεται στην καρδιά σου


ΓΕΡΟΝΤΑΣ   ΙΩΣΗΦ 


ΗΛΙΑΣ  ΧΑΙΝΤΟΥΤΗΣ   1  ΜΑΡΤΙΟΥ 2012

Γέροντας Αμβρόσιος - Πατρικές Νουθεσίες





Η Παναγία έχει το μισό στερέωμα του Ουρανού και την υπηρετούν και διατάζει τους Αγγέλους.

Το πόσο θα ζήσουμε είναι σφραγίδα από την ώρα που γεννιόμαστε.

Αυτή η κοπέλα φαίνεται, δεν έχει ψωμί να φάει, κι εσύ έχεις, όλα τα αγαθά. Να ανοίξεις της καρδιά σου και να πεις: «Γιατί να τρώω όλο εγώ; Γιατί να μη δίνω και
μια δεκάρα σε μια κοπέλα που πεινάει και βασανίζεται μέσα στη ζωή;». Ακούς; Τον πλησίον, δηλαδή. Γιατί όλοι είμεθα κατά την απόφαση του Χριστού μας,
αδέλφια θα βρεθούμε εκείνη την ημέρα. Εδώ έχουμε διακρίσεις, αλλά εκεί όλοι οι σωζόμενοι είναι αδέλφια του Χριστού και θα είναι μια ψυχή, μια καρδιά.

Να μετανοείτε και να εξομολογείστε, γιατί η ζωή είναι σύντομη και χωρίς αυτά πας στην κόλαση.

Το Πάτερ ημών να το λέτε αργά, για να το καταλαβαίνετε.

Ο Θεός δεν δίνει ποτέ μεγάλο χάρισμα σε κανέναν άνθρωπο, αν δεν του δοθεί πρώτα μεγάλος πειρασμός. Ο Θεός θέλει να δει προσπάθεια από τους
ανθρώπους, όπως ακριβώς ο δάσκαλος από τους μαθητές του.


Αν στη ζωή μας τηρήσουμε τις εντολές του Θεού, θα γίνουμε προφήτες, άγιοι, θαυματουργοί, θα ανασταίνουμε πνευματικά και ψυχικά τους ανθρώπους.

Μην ψάχνεις να δεις παράδειγμα από άλλους. Γίνε εσύ παράδειγμα. Μην ψάχνεις τι κάνει αυτός ή τι κάνει ο άλλος. Εσύ, δεν υπάρχει άλλος.

Ο Χριστός δεν θέλει λόγια. Θέλει πράξεις. Αυτό να κάνετε. Έτσι θα δείξετε ότι είστε μαζί του.



Οι σημερινοί άνθρωποι δεν έρχονται προς το φως, γιατί είναι πονηρά τα έργα τους. Όπως έλεγε και ο Κύριος στο Ευαγγέλιο. Και όταν πηγαίνουν να μιλήσουν
με κάποιον και ν' ακούσουν λόγο Θεού, πάλι μπερδεύονται πιο πολύ, επειδή τα έργα τους είναι πονηρά.


Αν η κλίση του ανθρώπου είναι για μοναχός, τότε τον ευλογεί ο Θεός και προχωράει και φτάνει στον σκοπό του. Αν δεν είναι και έγινε κατά λάθος μοναχός,
τότε είναι πολύ δύσκολο. Αλλά πάλι, αν έχει διάθεση, τον βοηθάει ο Θεός.

Οι φοιτητές της Θεολογικής Σχολής δεν έχουν γνώση για τον πνευματικό πόλεμο που διεξάγεται μέσα τους. Όταν τους μιλήσεις, νομίζουν ότι ακούνεάλλη
γλώσσα. Γι' αυτό η Θεολογία είναι τέχνη τεχνών και επιστήμη επιστημών. Ο θεολόγος είναι ο πρώτος απ' όλους και η Θεολογία είναι η μεγαλύτερη επιστήμη.


Όταν πας στην εκκλησία, θ' ανάβεις κερί και για τον εαυτό σου, δεν θ' ανάβεις μόνο για τους άλλους.

Όχι, παιδί μου, πρωταθλητισμό. Να αθλείσαι μόνο για την υγεία του σώματος σου.

Τα κομποσχοίνια είναι για προσευχή, όχι για φιγούρα, για να τα βλέπει ο κόσμος.

Η ευχή «Κύριε, ελέησον» είναι σαν ένα σπαθί που κόβει στα δύο τον σατανά.

(Σε κάποιον που προβληματιζόταν για τη σύζυγο που θα μπορούσε να πάρει.) Να παντρευτείς! Και θα σου πω τι θα κοιτάξεις να έχει μια γυναίκα. Πρώτον,
να έχει την αλήθεια στην καρδιά και στα χείλη. Δηλαδή, ότι σου λέει να είναι αληθινό. Γιατί κάτω απ' το ψέμα δεν στεριώνει η οικογένεια. Δεύτερον, να μην
παίζει το μάτι της. Όταν είναι μαζί σου, να μην κοιτάζει άλλον. Τρίτον, να είναι λιγάκι χριστιανή. Να ξέρει ότι είναι Χριστούγεννα, ότι είναι Τετάρτη, ότι είναι
Παρασκευή, ότι είναι Κυριακή. Και ένα τέταρτο, να σ' αρέσει λιγάκι. Άμα βρεις μια τέτοια, παρ' την αμέσως.

http://xristianos.gr/forum/viewtopic.php?t=4139&p=7968#p7968&utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed

Τί νὰ λέμε σὲ ὅσους κατηγοροῦν εὔκολα κληρικούς-Γέροντος Παϊσίου








Τί νὰ λέμε σὲ ὅσους κατηγοροῦν εὔκολα κληρικούς-Γέροντος Παϊσίου

Ρωτήσαμε μιὰ μέρα τὸν Γέροντα γιὰ τὸ ἑξῆς πρόβλημα ποὺ ἀντιμετωπίζουμε: «Γέροντα, μᾶς λέτε συνέχεια νὰ ἔχουμε καλὸ λογισμό, θὰ σᾶς ποῦμε ὅμως, μία περίπτωση, γιὰ νὰ δοῦμε τί...
μᾶς συμβουλεύετε νὰ ἀπαντοῦμε. Ἔρχονται μερικοὶ ἄνθρωποι καὶ μᾶς λένε:
Ὁ τάδε ἱερέας παίρνει πολλὰ λεφτὰ ἀπὸ τὰ μυστήρια, ὁ δεῖνα καπνίζει πολλλὰ τσιγάρα καὶ πηγαίνει στὰ καφενεῖα, ὁ ἄλλος λένε πὼς εἶναι ἀνήθικος καί, γενικά, βγάζουν ἕνα δριμὺ κατηγορητήριο ἐναντίον τῶν κληρικῶν καὶ μάλιστα παρουσιάζουν μαζὶ κι ἀποδείξεις τῶν ὅσων λένε. Σ' αὐτοὺς τοὺς ἀνθρώπους τί μποροῦμε νὰ λέμε;»

Τότε, ὁ Γέροντας ἄρχισε νὰ μᾶς λέει: «Γνώρισα ἐκ πείρας ὅτι σ' αὐτὴ τὴ ζωὴ οἱ ἄνθρωποι εἶναι χωρισμένοι σὲ δύο κατηγορίες. Τρίτη δὲν ὑπάρχει -ἢ στὴ μία θὰ εἶναι ἢ στὴν ἄλλη. Ἡ μία, λοιπόν, κατηγορία τῶν ἀνθρώπων μοιάζει μὲ τὴ μύγα. Ἡ μύγα ἔχει τὴν ἑξῆς ἰδιότητα: νὰ πηγαίνει πάντα καὶ νὰ κάθεται σὲ ὅ,τι βρώμικο ὑπάρχει. Γιὰ παράδειγμα, ἂν ἕνα περιβόλι εἶναι γεμάτο λουλούδια, ποὺ εὐωδιάζουν, καὶ σὲ μία ἄκρη τοῦ περιβολιοῦ κάποιο ζῶο ἔχει κάνει μία ἀκαθαρσία, τότε μιὰ μύγα, πετώντας μέσα σ' αὐτὸ τὸ πανέμορφο περιβόλι, θὰ πετάξει πάνω ἀπὸ ὅλα τὰ ἄνθη καὶ σὲ κανένα δὲν θὰ καθίσει. Μόνο ὅταν δεῖ τὴν ἀκαθαρσία, τότε ἀμέσως θὰ κατέβει καὶ θὰ καθίσει πάνω σ' αὐτὴν καὶ θὰ ἀρχίσει νὰ τὴν ἀνασκαλεύει, ἀναπαυόμενη στὴ δυσωδία ποὺ προκαλεῖται ἀπὸ τὸ ἀνακάτεμα αὐτὸ καὶ δὲ θὰ ξεκολλᾶ ἀπὸ ἐκεῖ.
Ἂν τώρα ἔπιανες μιὰ μύγα, καὶ αὐτὴ μποροῦσε νὰ μιλήσει καὶ τὴ ρωτοῦσες νὰ σοῦ πεῖ μήπως ξέρει ἂν πουθενὰ ὑπάρχουν τριαντάφυλλα, τότε ἐκείνη θὰ ἀπαντοῦσε πὼς δὲ γνωρίζει κἄν τί εἶναι αὐτά. Ἐγώ, θὰ σοῦ πεῖ, ξέρω πὼς ὑπάρχουν σκουπίδια, τουαλέτες, ἀκαθαρσίες ζώων, μαγειρεῖα, βρωμιές. Ἡ μία λοιπὸν μερίδα τῶν ἀνθρώπων μοιάζει μὲ τὴ μύγα. Εἶναι ἡ κατηγορία τῶν ἀνθρώπων ποὺ ἔχει μάθει πάντα νὰ σκέφτεται καὶ νὰ ψάχνει νὰ βρεῖ ὅ,τι κακὸ ὑπάρχει, ἀγνοώντας καὶ μὴ θέλοντας ποτὲ νὰ σταθεῖ στὸ καλό.
Ἡ ἄλλη κατηγορία τῶν ἀνθρώπων μοιάζει μὲ τὴ μέλισσα. Ἡ ἰδιότητα τῆς μέλισσας εἶναι νὰ βρίσκει καὶ νὰ κάθεται σὲ ὅ,τι καλὸ καὶ γλυκὸ ὑπάρχει. Ἂς ποῦμε, γιὰ παράδειγμα, πὼς σὲ μία αἴθουσα, ποὺ εἶναι γεμάτη ἀκαθαρσίες ἔχει κάποιος τοποθετήσει σὲ μία γωνιὰ ἕνα λουκούμι. Ἂν φέρουμε ἐκεῖ μία μέλισσα, ἐκείνη θὰ πετάξει και δὲν θὰ καθήσει
πουθενὰ ἕως ὅτου βρεῖ τὸ λουκούμι καὶ μόνον ἐκεῖ θὰ σταθεῖ.
Ἂν πιάσεις τώρα τὴ μέλισσα καὶ τὴ ρωτήσεις ποῦ ὑπάρχουν σκουπίδια, αὐτὴ θὰ σοῦ πεῖ ὅτι δὲ γνωρίζει, θὰ σοῦ πεῖ ἐκεῖ ὑπάρχουν γαρδένιες, ἐκεῖ τριανταφυλλιές, ἐκεῖ θυμάρι, ἐκεῖ μέλι, ἐκεῖ ζάχαρη, ἐκεῖ λουκούμια καὶ γενικὰ θὰ εἶναι γνώστης ὅλων τῶν καλῶν καὶ θὰ ἔχει παντελῆ ἄγνοια ὅλων τῶν κακῶν. Αὐτὴ εἶναι ἡ δεύτερη ὁμάδα, τῶν ἀνθρώπων ἐκείνων ποὺ ἔχουν καλοὺς λογισμοὺς καὶ σκέπτονται καὶ βλέπουν τὰ καλά.
Ὅταν σ' ἕνα δρόμο βρεθοῦν νὰ περπατοῦν δύο ἄνθρωποι, οἱ ὁποῖοι ἀνήκουν στὶς δύο αὐτὲς κατηγορίες, τότε φτάνοντας στὸ σημεῖο ἐκεῖνο ὅπου ἕνας τρίτος ἔκανε τὴν «ἀνάγκη» του, ὁ ἄνθρωπος τῆς πρώτης κατηγορίας, θὰ πάρει ἕνα ξύλο καὶ θ' ἀρχίσει νὰ σκαλίζει τὶς ἀκαθαρσίες. Ὅταν, ὅμως περάσει ὁ ἄλλος, τῆς δεύτερης κατηγορίας, ποὺ μοιάζει μὲ τὴ μέλισσα, προσπαθεῖ νὰ βρεῖ τρόπο νὰ τὶς σκεπάσει μὲ χῶμα καὶ μὲ μία πλάκα, γιὰ νὰ μὴν αἰσθανθοῦν καὶ οἱ ἄλλοι περαστικοὶ τὴ δυσωδία αὐτή, ποὺ προέρχεται ἀπὸ τὶς βρωμιές». Καὶ κατέληξε ὁ Γέροντας:
«Ἐγὼ σὲ ὅσους ἔρχονται καὶ μοῦ κατηγοροῦν τοὺς ἄλλους -καὶ μὲ δυσκολεύουν- τοὺς λέω αὐτὸ τὸ παράδειγμα καὶ τοὺς ὑποδεικνύω νὰ διαλέξουν σὲ ποιὰ κατηγορία θέλουν νὰ βρίσκονται καὶ ἀναλόγως νὰ ψάξουν νὰ βροῦν καὶ τοὺς ἀνάλογους ἀνθρώπους τῆς κατηγορίας τους
Δείτε περισσότερα
!!!!!!!ΓΕΡΟΝΤΑΣ  ΠΑΙΣΙΟΣ!!!!! ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΟΥ  ΕΥΧΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ  !!!
 
 
!!!ΗΛΙΑΣ   ΧΑΙΝΤΟΥΤΗΣ  1 ΜΑΡ  2012  !!!

Έρανος την Κυριακή στους ναούς στην Κύπρο για τον ελληνικό λαό

Έρανος την Κυριακή στους ναούς στην Κύπρο για τον ελληνικό λαόΈρανος θα διεξαχθεί σε όλους τους ιερούς ναούς της Αρχιεπισκοπικής Περιφέρειας την ερχόμενη Κυριακή, 4 Μαρτίου, προς ενίσχυση του ελληνικού λαού, σύμφωνα με ανακοίνωση της Αρχιεπισκοπής.
Όπως αναφέρεται, ήδη η Ιερά Αρχιεπισκοπή Κύπρου σε συνεργασία με τις κατά τόπους ενορίες και άλλους φορείς, καθώς και άλλες Ιερές Μητροπόλεις, απέστειλαν μεγάλες ποσότητες τροφίμων και ρουχισμού στην Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών και άλλες Μητροπόλεις, τα οποία και διανέμονται στοχευμένα σε ευπαθείς ομάδες, όπως πολύτεκνοι, άνεργοι, άστεγοι και ηλικιωμένοι συνάνθρωποί μας.
Το προϊόν του εράνου της ερχόμενης Κυριακής, μαζί με εισφορά και της Αρχιεπισκοπής, θα αξιοποιηθεί για την αγορά τροφίμων για το πασχαλινό τραπέζι των δυσπραγούντων Ελλήνων. «Στόχος είναι, να μην υπάρξει το επερχόμενο Πάσχα ελληνική οικογένεια, η οποία να μην έχει τα αναγκαία ήδη διατροφής για τις άγιες αυτές ημέρες που θα εορτάζουμε.»
Στην ανακοίνωση γίνεται αναφορά και σε σχετική εγκύκλιο του Αρχιεπισκόπου Κύπρου, Χρυσοστόμου Β, η οποία θα αναγνωσθεί την ερχόμενη Κυριακή, όπου – μεταξύ άλλων – σημειώνει ότι οι ειδήσεις για τα παιδιά των σχολείων, τους αστέγους, τους ανέργους, τους ηλικιωμένους και τους συνταξιούχους, που δυσκολεύονται να εξασφαλίσουν την καθημερινή τους τροφή, είναι πράγματι συγκλονιστικές.
«Ομολογουμένως, βρισκόμαστε μπροστά σε μια μεγάλη εθνική τραγωδία, που όμοιά της δεν έζησε η Ελλάδα, μετά τους χρόνους της Γερμανικής Κατοχής. Και, όπως αντιλαμβάνεστε, ως Εκκλησία και ως Κυπριακός Ελληνισμός δεν μπορούμε, και δεν είναι δυνατό, να σταθούμε αδιάφοροι και απαθείς. Αντίθετα, έχουμε χριστιανικό, αλλά μαζί και εθνικό χρέος, να επιδείξουμε, για μια ακόμη φορά, έμπρακτη την αγάπη μας προς τη σκληρά δοκιμαζόμενη σήμερα μητέρα πατρίδα και να προσφέρουμε την ολόψυχη βοήθεια και συμπαράστασή μας προς τους δυσπραγούντες Ελληνες αδελφούς μας.»
Ο Αρχιεπίσκοπος, αναφέρεται στην εγκύκλιο, διευκρινίζει τέλος ότι τα συνολικά έσοδα του εράνου θα αξιοποιηθούν με την αγορά τροφίμων που θα αποσταλούν προς ενίσχυση των συσσιτίων της Αρχιεπισκοπής Αθηνών και άλλων Μητροπόλεων, αναφέρει το onlycy.com.

 http://www.tsantiri.gr/kypros/eranos-tin-kiriaki-stous-naous-stin-kipro-gia-ton-elliniko-lao.html

Κοινωνική Ιματιοθήκη στον Ι.Ν.Ευαγγελίστριας Ναυπλίου

Ναύπλιο, φωτορεπορτάζ του Βαγγέλη Μπουγιώτη    amen,gr
Στην ενορία της ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑΣ στο Ναύπλιο, εκτός από το Γεύμα αγάπης -Συσσίτιο, που λειτουργεί εδώ και τέσσερα χρόνια, και σιτίζει  σήμερα πάνω από 110 άτομα κάθε μέρα, και είναι γνωστό αυτό το έργο σε όλους μας, λειτουργεί0 από σήμερα και επίσημα  η  Ιματιοθήκη της αγάπης.

Σήμερα στην ενορία της ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑΣ, με πρωτεργάτη τον Ιερέα π. Ελευθέριο Μίχο, βλέποντας την μεγάλη ανάγκη σε αυτόν τον τομέα, ανακαίνισαν εκ βάθρων αποθηκευτικούς χώρους που υπήρχαν κάτω από τον προαύλιο χώρο του Ιερού Ναού, με την στήριξητου Δήμου Ναυπλιέων, και ιδιαιτέρως του δημάρχου Παναγιώτη Αναγνωσταρά και δημιούργησαν σύγχρονους και πρακτικούς χώρους για την αποθήκευση και διανομή ρούχων και υποδημάτων αλλά και για διάφορα παιδικά παιχνίδια, τα οποία δίνονταισε όσους έχουν ανάγκη.

Όσοι ενδιαφέρονται (Πολίτες –καταστήματα) να ενισχύσουν την "Ιματιοθήκη της αγάπης" του Ιερού Ναού, μπορούν να συνεισφέρουν καινούργια ή μεταχειρισμένα ρούχα, υποδήματα και παιχνίδια, πάντοτε σε καλή κατάσταση και καθαρά, προσφέροντας στον Ιερό Ναό.

Σε αυτή την εκστρατεία αγάπης, η οποία εκδηλώνεται μέσα από την οργανωμένη φιλανθρωπική διακονία της Εκκλησίας, είναι υποχρέωση όλων μας, να βοηθήσουμε όσο μπορούμε, εκδηλώνοντας με αυτόν τον τρόπο την έμπρακτη συμπαράστασή μας προς όλους εκείνους που δοκιμάζονται και αντιμετωπίζουν πολλές δυσκολίες στις ημέρες πού  διανύουμε, θα μας πει ο Ιερέας του ναού πατέρας Ελευθέριος Μίχος.

Ο ιερέας της ενορίας, για μία ακόμη φορά αισθάνεται την ανάγκη μέσα από τα βάθη της ψυχής του, όπως μας είπε χαρακτηριστικά, να ευχαριστήσει όλους όσοι συνεισφέρουν στο συσσίτιο και στην τράπεζα ρούχων ,δηλ. τις εθελόντριες κυρίες και τους εθελοντές κύριους, αλλά και τους δωρητές.

Αρχιεπίσκοπος: "Γιατί τέτοια άνιση μεταχείριση στην Εκκλησία;"

0-ieronimos-paideias
Γράφει η Romfea.gr - 15.34
Κατά της ηγεσίας των Υπουργείων της χώρας που δεν μπορούν να συνεννοηθούν για να προχωρήσει το έργο της Εκκλησίας αλλά και σε όσους αντιμετωπίζουν την Εκκλησία ως "οργανισμό βήτα και γάμα κατηγορίας" εξαπέλυσε σήμερα το πρωί ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος.
Στην πρώτη συνάντηση εργασίας που διοργάνωσε η Γενική Γραμματεία Θρησκευμάτων του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων με θέμα: «Πολιτεία και Εκκλησία: Σχέσεις συνεργασίας σε μία εποχή κρίσης» και με τη συμμετοχή ιερέων της Ι. Αρχιεπισκοπής Αθηνών ο Αρχιεπίσκοπος, παρουσία της Υπουργού Α. Διαμαντοπούλου και των Αν. Υπουργών, αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στη σημασία της στενής συνεργασίας μεταξύ Εκκλησίας και Πολιτείας επ’ ωφελεία του ανθρώπου αλλά και της κοινωνίας εν γένει, "συνεργασία που γίνεται ακόμη πιο επιτακτική σε μία εξαιρετικά κρίσιμη για τον τόπο περίοδο" όπως ανέφερε χαρακτηριστικά.
"Οι εταίροι μας", πρόσθεσε, "επιδιώκουν να μας μετατρέψουν σε αποικία, θίγοντας βάναυσα την εθνική μας αξιοπρέπεια και ανεξαρτησία. Εμείς οφείλουμε να αντισταθούμε με όπλα τις αρχές και τις αξίες που κουβαλάμε ως λαός και τη θέλησή μας να αντιμετωπίσουμε θαρραλέα και αποφασιστικά την κρίση».
Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, υπογράμμισε ο Μακαριώτατος, οχήματα όπως η επιτροπή που είχε συσταθεί είναι εξαιρετικά χρήσιμα, υπό την έννοια ότι βοηθούν να επιλύονται τα όποια ζητήματα εν τη γενέσει τους στο πλαίσιο ψύχραιμου και νηφάλιου διαλόγου, ώστε αυτά να μην εξελίσσονται σε κρίσεις.
Τόνισε δε πως στο πλαίσιο του διαλόγου Εκκλησίας και Πολιτείας, η Εκκλησία διατηρεί πάντοτε τις κόκκινες γραμμές της.
Ο Μακαριώτατος δήλωσε εξαιρετικά απογοητευμένος από τη συνεργασία του με τα περισσότερα Υπουργεία, κάνοντας λόγο για «απίστευτη γραφειοκρατία, αλλά και ασυνεννοησία ανάμεσα στις πολιτικές ηγεσίες των Υπουργείων και τις διοικητικές τους δομές».
«Όταν η Εκκλησία επιχειρεί να πραγματοποιήσει και να επεκτείνει το κοινωνικό και το προνοιακό της έργο, πάντα ξαφνικά παρουσιάζονται προσκόμματα πάσης φύσεως» είπε.
Και συνέχισε: «Δεν μπορεί για την έκδοση άδειας λειτουργίας ενός φιλανθρωπικού ιδρύματος να απαιτούνται περισσότερα από τρία χρόνια σε μία μάλιστα περίοδο που η Εκκλησία προσπαθεί με κάθε τρόπο να αναλάβει το έργο της προνοιακής μέριμνας.
"Δεν μπορεί ουσιαστικά η Πολιτεία να της στερεί τη δυνατότητα να επιτελέσει το κοινωνικό της έργο, ιδιαίτερα σε μία περίοδο που αυτό μπορεί να αποτελέσει κλειδί για τη διατήρηση της κοινωνικής συνοχής", τόνισε χαρακτηριστικά.
Με αφορμή, τέλος, το νομοσχέδιο του ΥΠΕΚΑ σχετικά με το πρόγραμμα "ΗΛΙΟΣ" ο Μακαριώτατος επισήμανε πως "δεν μπορεί η Εκκλησία να αντιμετωπίζεται από την Πολιτεία σε σχέση με την αξιοποίηση της περιουσίας της με τους χειρότερους δυνατούς όρους, σε αντίθεση με τους επίδοξους γερμανούς επενδυτές".
"Φαίνεται πως η Εκκλησία στη χώρα μας, παρά τη μακρόχρονη προσφορά της στον λαό και το έθνος, αντιμετωπίζεται ως οργανισμός βήτα και γάμα κατηγορίας" κατέληξε.

Πόλεμος στο σπίτι...

   Πολλοί σήμερα έχουν πόλεμο στα σπίτια τους. Άλλος πολεμείται από τη γυναίκα του, άλλος πιέζεται από το παιδί του, άλλος από τον αδελφό του..., και όλοι τους λυπούνται και δυσανασχετούν και μάχονται· πολεμούν και πολεμούνται. Κανείς όμως δεν ζητά λόγο από τον εαυτό του, να σκεφθεί ότι, αν δεν έσπερνε αμαρτίες δεν θα φύτρωναν στο σπίτι του αγκάθια και τριβόλια. Αν δεν έκρυβε σπίθες αμαρτιών , δεν θα έπιανε φωτιά το σπίτι του. Βέβαια , για το ότι οι συμφορές μας έρχονται είναι καρποί των αμαρτιών μας και ότι ο Θεός ορίζει συγγενείς ως δημίους εναντίον του αμαρτάνοντος, είναι μάρτυς η Αγία Γραφή...Σε πολεμά η γυναίκα σου, σε υποδέχεται σαν θηρίο όταν μπαίνεις στο σπίτι σου, ακονίζει τη γλώσσα της σαν μαχαίρι; Είναι βέβαια λυπηρό το πράγμα, διότι η βοηθός σου(δηλαδή η γυναίκα ) έγινε αντίπαλος. Ερεύνησε όμως τον εαυτό σου, μήπως κατά τη νεανική σου ηλικία έφθειρες κάποια γυναίκα, και το τραύμα που προξένησες σε γυναίκα θεραπεύεται τώρα από γυναίκα... Και αν ακόμη δεν το γνωρίζει αυτό εκείνη που σε χειρουργεί, όμως το γνωρίζει ο ιατρός Θεός.   

Άγιος Ιωάννης ο Χρυστόστομος-Εις ψαλμόν 3ο

Όλοι ενδιαφερόμαστε για τονεαυτό μας, για τον άλλο τίποτα !! Γερ Παισιος !!

Ποιος ενδιαφέρεται σήμερα για τον άλλο; Κανείς.
Όλοι ενδιαφερόμαστε για τονεαυτό μας, για τον άλλο τίποτα
 Γι’ αυτό θα δώσουμε λόγο.
Γιατί ο Θεός που είναιόλος αγάπη δε θα μας συγχωρέσει αυτή την αδιαφορία για τον πλησίον μας.
 Στις κρίσεις σας πάντα να βάζετε ένα ερωτηματικό. Δεν ξέρουμε τι μπορεί νασυμβαίνει.
 Όποιος κουράζεται για τον πλησίον του, από καθαρή αγάπη, ξεκουράζεται με τηνκούραση.
Ενώ εκείνος που αγαπάει τον εαυτό του και τεμπελιάζει, κουράζεται καιμε το να κάθεται


Σε ένα λεπτό μέσα μπορεί ο άνθρωπος να γίνει Άγγελος ή ταγκαλάκι. Πως;
Με την ταπείνωση ή την υπερηφάνεια.... Ο ευκολότερος τρόπος να σωθούμε, είναι ηαγάπη και η ταπείνωση.
Γι' αυτό από την αγάπη και την ταπείνωση να αρχίσουμεκαι μετά να προχωρήσουμε στα άλλα.
 
Η αδικία είναι μεγάλη αμαρτία. Αυτοί που αδικούν βάζουν φωτιά στο κεφάλι τους.
 Ο άδικος, και γενικά κάθε ένοχος, όταν δεν ζητήσει συγχώρηση,
 ταλαιπωρείται από την συνείδησή του και επιπλέον από την αγανάκτηση του αδικημένου.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη φωτιά από το εσωτερικό κάψιμο της ψυχής από την συνείδηση


ΓΕΡΟΝΤΑΣ   ΠΑΙΣΙΟΣ!!!!  ΤΗΝ  ΑΓΙΑ ΤΟΥ  ΕΥΧΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ  !!



ΗΛΙΑΣ ΧΑΙΝΤΟΥΤΗΣ   1 ΜΑΡΤΙΟΥ  2012

Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Ξεχνούν οι άνθρωπος δεν είναι μόνο σάρκα, αλλά είναι και πνεύμα, τοκαι να αφήνουν των εαυτό τους αχαλίνωτο

Δεν δικαιολογούνται οι έγγαμοι, επειδή ακολούθησαν τον έγγαμο βίο,
να ξεχνούν οι άνθρωπος δεν είναι μόνο σάρκα, αλλά είναι και πνεύμα, τοκαι να αφήνουν   των
εαυτό τους αχαλίνωτο. Πρέπει να αγωνίζονται να υποτάξουν την σάρκα στο
πνεύμα
. Αν πρoσπαθούν να ζουν πνευματικά, με την καθοδήγηση του
Πνευματικού τους, θα αρχίσουν να γεύονται σιγά-σιγά και ανώτερες χαρές,
πνευματικές, ουράνιες, και δεν θα αναζητούν τις σαρκικές. Έχουν υποχρέωση να
αγωνίζονται και να εγκρατεύονται, για να μη μεταδώσουν το σαρκικό πάθος και
στα παιδιά τους
. Ένα παιδάκι, που οι γονείς του έχουν πολύ σαρκικό φρόνημα,
έχει από μικρό τέτοιες τάσεις, γιατί παίρνει το σαρκικό φρόνημα από αυτούς. Στην
αρχή αυτό είναι απαλό, όπως όλα τα κληρονομικά πάθη - σαν την τσουκνίδα που,
μόλις φυτρώνει, είναι απαλή και μπορείς να την πιάσεις, ενώ, όταν μεγαλώσει,
τσιμπάει — και μπορεί να θεραπευθεί από έναν καλό Πνευματικό, που έχει
διάκριση.
 'Αν όμως δεν το κόψη στην μικρή ηλικία, θα χρειασθεί πολύ να
αγωνισθεί, όταν μεγαλώσει, για να το κοψει
 




ΓΕΡΟΝΤΑΣ   ΠΑΙΣΙΟΣ  



ΗΛΙΑΣ    ΧΑΙΝΤΟΥΤΗΣ     1 ΜΑΡΤΙΟΥ   2012  

Παλαιά οι άνθρωποι είχαν ακρίβεια στην ζωή τους, ειλικρίνεια, τιμιότητα κ.τ.λ. Τα δε υλικά πράγματα τότε ήταν φθηνά

Καλό είναι το να διαβάζει κανείς βιβλία πνευματικά, αλλά καλύτερα είναι το νατα εφαρμόζει, να ζει πνευματικά.

Σωστός άνθρωπος δεν είναι αυτός που λέει σωστές κουβέντες, αλλ' εκείνος που ζεικαι σωστά, Ευαγγελικά.

Παλαιά οι άνθρωποι είχαν ακρίβεια στην ζωή τους, ειλικρίνεια, τιμιότητα κ.τ.λ. Ταδε υλικά πράγματα τότε ήταν φθηνά. Τώρα, δυστυχώς, στα χρόνια μας έφυγε από εμάς τους ανθρώπους η ακρίβεια, και ακρίβυναν τα υλικά πράγματα.

Παλαιότερα οι Χριστιανοί σε κάθε ενέργειά τους έκαναν πρώτα τονΣταυρό τους,τα δε σοβαρά θέματα έκαναν πολλή προσευχή. Στην εποχή μας, δυστυχώς, οι
 περισσότεροι από εμάς, όχι μόνο δεν προσευχόμαστε στα σοβαρά θέματα, αλλά
 ούτε και σκεφτόμαστε, και έτσι πληρώνουν και οι άλλοι τις απερισκεψίες μας


Η κάθε καλή ιδέα που έρχεται στον ανθρώπινο νου, είναι      άνω, από το Θεό.
Μόνο ότι κατεβάζει η μύτη μας με το συνάχι είναι δικό μας




!!!!!ΓΕΡΟΝΤΑΣ  ΠΑΙΣΙΟΣ!!!!!! ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΟΥ  ΕΥΧΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ  !!!!!!


ΗΛΙΑΣ   ΧΑΙΝΤΟΥΤΗΣ  29 ΦΕΡ 2012

ΚΑΤΕΥΘΥΝΘΗΤΩ Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΟΥ




«Κατευθυνθήτω η προσευχή μου ως θυμίαμα ενώπιον σου. έπαρσις των χειρών μου, θυσία εσπερινή»  (Ψαλμ. 140.2)
Η θεία Λειτουργία των Προηγιασμένων Δώρων αποτελεί, την καρδιά της Μεγάλης Τεσσαρακοστής. Το «Κατευθυνθήτω η προσευχή μου…» αποτελεί τον κεντρικότερο ύμνο της Προηγιασμένης. Ψάλλεται, κατά την εκκλησιαστική τάξη, «σεμνά και κατανυκτικά». Τον συνοδεύει η προσφορά θυμιάματος. Και οι πιστοί προσευχόμαστε γονατιστοί.
Μια βαθύτερη προσέγγιση του ύμνου αυτού μας επιτρέπει να κατανοήσουμε ορισμένα βασικά γνωρίσματα της ορθόδοξης προσευχής· ευρύτερα, της ορθόδοξης εμπειρίας, θα λέγαμε.
Όμως, προτού καταπιαστούμε με την ερμηνεία του, θα πρέπει να επισημάνουμε ότι ο ύμνος αποτελεί ψαλμικό στίχο, τον οποίο για να εξηγήσουμε επιβάλλεται να τον δούμε στα πλαίσια του Ψαλμού στον οποίο ανήκει.
Πρόκειται για τον 140ό Ψαλμό του Δαβίδ , που τον συνέθεσε, όταν- ίσως- τον κατεδίωκε ο Σαούλ. Ο Ψαλμός χαρακτηρίζεται ως εσπερινός, και η αρχαία Εκκλησία τον ονόμαζε «επιλύχνιον», Ψαλμό δηλαδή που είχε θέση και που ψαλλόταν την ώρα που άναβαν τα λυχνάρια.
Ο ποιητής απευθύνεται στο Θεό. Όπως φαίνεται, βρίσκεται μακριά από το ναό και περνά μεγάλη δοκιμασία. Γι’ αυτό και παρακαλεί θερμά ο Θεός να ακούσει τις κραυγές της ικεσίας του, παρακαλεί να ανέβει η προσευχή του, όπως ανεβαίνει ο καπνός του θυμιάματος, και να θεωρήσει την ικετευτική ανύψωση των χειρών του ως εσπερινή θυσία.
«Κατευθυνθήτω η προσευχή μου…»
Η προσευχή, όσο κι αν είναι ενέργεια της ψυχής και κίνηση πνευματική του ανθρώπου, δεν πραγματοποιείται χωρίς το σώμα του. Στο έργο της, στρατεύεται ο όλος άνθρωπος και μαζί με την ψυχή συμμετέχει και συναγωνίζεται και το σώμα. Η γνήσια προσευχή προϋποθέτει την κοινή προσπάθεια τόσο του πνεύματος όσο και του σώματος του ανθρώπου.

Μὴ ἀποστρέψῃς τὸ πρόσωπόν σου ἀπὸ τοῦ παιδός σου

Μὴ ἀποστρέψῃς τὸ πρόσωπόν σου ἀπὸ τοῦ παιδός σου, ὅτι θλίβομαι, ταχὺ ἐπάκουσόν μου, πρόσχες τῇ ψυχῇ μου, καὶ λύτρωσαι αὐτήν.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...