Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

Έλληνας από το Κιλκίς είναι σύμβουλος της Μέρκελ σε θέματα παιδείας!

http://www.katoci.com

Έλληνας από το Κιλκίς, ο καθηγητής Βασίλης Φθενάκης είναι ειδικός σύμβουλος για θέματα Παιδείας και Οικογένειας στη Γερμανία για τριάντα και πλέον χρόνια. Λόγω των γνώσεών του, τον συμβουλεύεται στον τομέα αυτό και η Μέρκελ. Αφηγείται ο ίδιος πως, όλως τυχαίως, 
πήγε στη Γερμανία: "Ξεκίνησα τις σπουδές μου από την παιδαγωγική ακαδημία Ηρακλείου. Ένα καλοκαίρι, εντελώς συμπτωματικά, δύο Γερμανοί τουρίστες στον δρόμο μου ζήτησαν να τους βοηθήσω να βρουν το ξενοδοχείο τους. Εκείνος γνωρίζοντας γερμανικά τους έπιασε τη κουβέντα και συνομίλησε μαζί τους. Οι τουρίστες ήταν καθηγητές πανεπιστημίου. Τους είπα για τα βιώματά μου με τους Γερμανούς κατά το Β΄ παγκόσμιο πόλεμο και για τη γνώμη μου γι' αυτούς και μου είπαν πως αν έχω αυτή την προκατάληψη πρέπει να πάω στη Γερμανία για να δω ότι έχουν αλλάξει. Έτσι ταξίδεψα στη Γερμανία κι έμεινα εκεί».

Εικοσιεφτά παππούδες

 
Συζήτηση μεταξύ Ελλήνων φίλων στις Βρυξέλλες, αφού έχουμε διαβάσει όλες τις ελληνικές εφημερίδες με την τρέχουσα επικαιρότητα και κάνουμε συνέχεια τσ, τσ,  κουνώντας το κεφάλι απαξιωτικά. 
- Είμαστε άραγε απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων;

- Γιατί όχι;
- Να, έχουν περάσει τόσα χρόνια... Χιλιετίες, τι έχει απομείνει απ' αυτούς;
- Ξέρεις ότι παλαιότερα για να υποδηλώσουν το πέρασμα του χρόνου μετρούσαν παππούδες;
- Παππούδες;
- Ναι, παππούδες. Κάθε παππούς συμβολίζει τρεις γενιές. Είναι τριάντα χρονών και κάνει ένα παιδί. Το παιδί του μεγαλώνει και στα τριάντα του γίνεται κι αυτός πατέρας.  Όταν ο παππούς αυτός θα είναι ενενήντα χρονών, ο γιος του θα είναι εξήντα, το εγγόνι του θα είναι τριάντα και θα ετοιμάζεται να κάνει κι αυτός ένα παιδί. Όλοι αυτοί ζούσαν παλαιότερα στο ίδιο σπίτι, έτσι δεν είναι;
- Ναι.
- Ας πάρουμε τώρα τον Λεωνίδα της μάχης των Θερμοπυλών. Ο Λεωνίδας με τη γυναίκα του Γοργώ απέκτησαν ένα γιο, τον Πλείσταρχο, γεγονός που τον καθιστούσε ισότιμο με τους τριακόσιους, οι οποίοι επιλέχθηκαν να τον συνοδέψουν στις Θερμοπύλες εν μέρει επειδή είχαν όλοι τους γιο. Οι Σπαρτιάτες με αυτό τον τρόπο επέλεξαν πως όποιοι μαχητές θα πήγαιναν να πολεμήσουν έπρεπε να είχαν τουλάχιστον ένα γιο, ώστε να διατηρηθεί η γενιά τους. Το ήξερες;
- Όχι!
- Πότε πέθανε ο Λεωνίδας;
- Εεε...
- Το 480 προ Χριστού. Τώρα έχουμε 2012. Πόσοι τέτοιοι παππούδες χωράνε σ' αυτό το διάστημα;
- Πόσοι;
- Εικοσιεφτά.
- Εικοσιεφτά; Μόνο;
- Βέβαια. 2012 χρόνια μετά Χριστόν και 480 προ Χριστού κάνουν 2492 χρόνια. Δια 90 χρόνια που συμβολίζει κάθε τέτοιος παππούς δίνει 27 και κάτι. Τώρα βάλε στη σειρά αυτούς τους εικοσιεφτά παππούδες. Φαντάσου το λίγο. Δεν είναι και πολλοί, έτσι δεν είναι; Σχηματίζουν μια σειρά μερικών μέτρων.
 
- Δηλαδή, εικοσιεφτά παππούδες μόλις με χωρίζουν από τον Λεωνίδα της Σπάρτης;

- Ακριβώς. Σκέψου τώρα λίγο εκείνον τον αρχαίο βασιλιά. Είναι λίγο πριν την τελική μάχη. Το τέλος, το ξέρει, είναι σήμερα, πλησιάζει. Στέκεται και κοιτάζει προς το νότο. Δεν ξέρει το μέλλον, όπως το ξέρουμε εμείς σήμερα. Αναλογίζεται με λύπη τη γυναίκα του και το παιδί του που θα μείνουν πίσω. Άραγε η Γοργώ, η γυναίκα του, θα ζήσει, ο Πλείσταρχος, το παιδί του, θα ζήσει; Θα διατηρηθεί άραγε η γενιά του; Και τι απαντάς εσύ, ω καρεκλοκένταυρε των Βρυξέλλων, μετά από εικοσιεφτά παππούδες; Θα ζήσει η γενιά του;

Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Πρέπει νά σταυρώσεις τά πάθη σου καί τίς κακές σου ἐπιθυμίες, γιά νά ἔρθει μέσα στήν ψυχή σου ἡ χάρη Του

Ὅποιος περιφρονεῖ τήν ἀνθρώπινη δόξα, αὐτός θ΄ ἀξιωθεῖ ν΄ ἀπολαύσει τήν δόξα τοῦ Θεοῦ. Γιά νά φτάσει ὅμως κανείς σ΄ αὐτήν τήν κατάσταση, πρέπει νά καθαρίζει συνέχεια τήν ψυχή του ἀπό κάθε σαρκική ἐπιθυμία.
Γιά νά προκόψεις στήν ἀρετή, χρειά
ζεται νά γνωρίσεις τόν Θεό καί νά Τόν ἀγαπήσεις. Καί θά Τόν γνωρίζεις καλύτερα ὅσο περισσότερο Τόν ἀγαπᾶς. Πρέπει νά σταυρώσεις τά πάθη σου καί τίς
κακές σου ἐπιθυμίες, γιά νά ἔρθει μέσα στήν ψυχή σου ἡ χάρη Του
 
ΤΟΥ ΑΒΑΑ     ΙΣΑΑΚ Ο ΣΥΡΟΥ
ΗΛΙΑΣ ΧΑΙΝΤΟΥΤΗΣ  23 ΜΑΡ 2012

στην πνευματική ζωή δεν υπάρχει μία συνταγή, ένας κανόνας. Η κάθε ψυχή έχει την δική της μοναδικότητα, ποιότητα, και δεκτικότητα

Όταν ο άνθρωπος δεν παρακολουθεί τον εαυτό του και δεν ξεσκονίζει την συνείδηση του, η συνείδησή του πιάνει πουρί και γίνεται αναίσθητος.Αμαρτάνει και είναι σαν να μην συμβαίνει τίποτα
.
                            Γέροντας Παΐσιος

στην πνευματική ζωή δεν υπάρχει μία συνταγή, ένας κανόνας. Η κάθε ψυχή έχει την δική της μοναδικότητα, ποιότητα, και δεκτικότητα. Να μη θέλουμε να βάλουμε όλον τον κόσμο στο δικό μ
ας καλούπι.
Γέροντας Παΐσιος
* * * * * * * * * * * * * *
Να έχετε διαφάνεια. Να είσθε ειλικρινείς. Πέρα για πέρα. Το ναι να είναι ναι. Και το όχι, όχι. Μη ξεχνάτε ποτέ τούτο: Ό,τι έχετε στην καρδιά, δεν υποχρεούστε να το έχετε και στα χείλη. Μα, ό,τι έχετε στα χείλη, είναι απαραίτητο να το έχετε και στην καρδιά.
Γέροντας Ιωήλ
* * * * * * * * * * * * * * *
Να αρκείστε σ' αυτά πού σας λέγουν. Μη προσπαθείτε, να αποσπάσετε με πλάγιους τρόπους από τον άλλο κάτι πού δεν θέλει να σας το είπε από μόνος του.
Γέροντας Ιωήλ


ΗΛΙΑΣ  ΧΑΙΝΤΟΥΤΗΣ  22ΜΑΡ 2012

Ξέσπασμα Ιερώνυμου για την απόρριψη των φωτοβολταϊκών

Βολές εξαπέλυσε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος για το ζήτημα της αξιοποίησης της εκκλησιασιακής περιουσίας, μία ημέρα μετά την απόρριψη από τον υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Γιώργο Παπακωνσταντίου τροπολογίας για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκού πάρκου στην Πεντέλη.

Μεταξύ άλλων, ο κ. Ιερώνυμος κάνει λόγο για διαρκή παρεμπόδιση της αξιοποίησης της εκκλησιαστικής περιουσίας «από πρόσωπα των οποίων η κοινωνική προσφορά και αλληλεγγύη περιορίζεται απλά και μόνο σε βαρύγδουπες, δακρύβρεχτες και δήθεν ιδεολογικά φορτισμένες διακηρύξεις».

Σημειώνει μάλιστα πως «ούτε ο λαός μας, που έχει βυθιστεί στη φτώχεια και την ανασφάλεια ανακουφίζεται με λόγια, ούτε τα πολυάριθμα εκκλησιαστικά ιδρύματα κοινωνικού χαρακτήρα, τα οποία κάθε μέρα όλο και περισσότερο εγκαταλείπονται από το κράτος πρόνοιας, συντηρούνται με δηλώσεις, ούτε οι λειτουργικές ανάγκες της Εκκλησίας αντιμετωπίζονται με ευχολόγια».

Ο Αρχιεπίσκοπος τονίζει πάντως πως η Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών και η Εκκλησία της Ελλάδος «εμμένουν στην απόφασή τους για την αξιοποίηση με κάθε νόμιμο τρόπο της περιουσίας τους».

Καταλήγοντας μιλάει για καταλήστευση της περιουσίας των ασφαλιστικών Ταμείων και εύχεται να δοθεί η δυνατότητα και σε άλλους φορείς, όπως π.χ. τα Ταμεία, να την αξιοποιήσουν «προκειμένου να μπορέσουν οι ηλικιωμένοι μας να αντεπεξέλθουν με αξιοπρέπεια στο βάρος των γηρατειών τους».

Στη Βουλή, ο υπουργός Περιβάλλοντος, εξήγησε το σκεπτικό της απόρριψης της επίμαχης τροπολογίας, σημειώνοντας πως στην παρούσα φάση δεν μπορεί να κάνει αποδεκτή τη διακομματική τροπολογία, των κ.κ. Γιώργου Χαραλαμπόπουλου και Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη γιατί δεν είναι ώριμη η επένδυση και δεν έχει προηγηθεί περιβαλλοντική μελέτη.
Όπως ανέφερε, «υπάρχει και το ιδιοκτησιακό ζήτημα καθώς το δημόσιο θεωρεί ότι έχει την κυριότητα των εκτάσεων» και ακόμη ότι «εκκρεμεί απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας σχετικά με τη δυνατότητα εγκατάστασης φωτοβολταϊκών σταθμών σε αναδασωτέες περιοχές». Ο κ. Παπακωνσταντίνου επισήμανε και την ανησυχία των δήμων για την προώθηση του έργου αυτού, υπογράμμισε πάντως ότι η τροπολογία επιχειρεί να κάνει ένα βήμα μπροστά σε ένα ενδιαφέρον και φιλόδοξο πρόγραμμα για την αναδάσωση 20.000 στρεμμάτων, το οποίο κυβέρνηση και κόμματα έχουν συζητήσει με τον Αρχιεπίσκοπο.

Ολόκληρη η δήλωση του κ. Ιερώνυμου:

«Είναι απορίας άξιον πως κάθε φορά που η Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών και εν γένει η Εκκλησία της Ελλάδος επιχειρούν να αξιοποιήσουν νομίμως την περιουσία τους, προς όφελος του ελληνικού λαού που δοκιμάζεται σκληρά, παρουσιάζονται αίφνης πάσης φύσεως προσκόμματα, ενδεδυμένα με τον μανδύα κάθε είδους ευαισθησιών, από πρόσωπα των οποίων η κοινωνική προσφορά και αλληλεγγύη περιορίζεται απλά και μόνο σε βαρύγδουπες, δακρύβρεχτες και δήθεν ιδεολογικά φορτισμένες διακηρύξεις.

Ούτε ο λαός μας, που έχει βυθιστεί στη φτώχεια και την ανασφάλεια ανακουφίζεται με λόγια, ούτε τα πολυάριθμα εκκλησιαστικά ιδρύματα κοινωνικού χαρακτήρα, τα οποία κάθε μέρα όλο και περισσότερο εγκαταλείπονται από το κράτος πρόνοιας, συντηρούνται με δηλώσεις, ούτε οι λειτουργικές ανάγκες της Εκκλησίας αντιμετωπίζονται με ευχολόγια.

Η Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών και η Εκκλησία της Ελλάδος, έχοντας συναίσθηση της ευθύνης τους απέναντι στην πατρίδα και επίγνωση της αποστολής τους σε ώρες εξαιρετικά κρίσιμες για τη διατήρηση της κοινωνικής συνοχής και ειρήνης, εμμένουν στην απόφασή τους για την αξιοποίηση με κάθε νόμιμο τρόπο της περιουσίας τους. Και θέλουν να πιστεύουν πως η Πολιτεία θα αντιληφθεί ότι παραμένουν αρωγοί στον κοινό σκοπό και όχι κατ' επίφαση συνεργάτες ή αντίπαλοι.

Περαιτέρω η Εκκλησία μας θα ευχόταν να δοθεί η δυνατότητα και σε άλλους φορείς, όπως π.χ. τα Ασφαλιστικά Ταμεία, για την αξιοποίηση της περιουσίας τους, που μέχρι σήμερα έχει καταληστευθεί, προκειμένου να μπορέσουν οι ηλικιωμένοι μας να ανταπεξέλθουν με αξιοπρέπεια στο βάρος των γηρατειών τους».

 http://www.hbnews.gr/permalink/126853.html

Η «Ελλάδα» πρωταγωνιστεί στη Νέα Υόρκη!



 
Σήμερα ξεκίνησε στη Νέα Υόρκη η μεγάλη καμπάνια για την προώθηση τoυ ελληνικού τουρισμού.
Το project «UP Greek Tourism» αποτελεί μια έξυπνη πρωτοβουλία τριών Ελλήνων, του Γιώργου Κλειβοκιώτη, του Στάθη Χαϊκάλη και του Ονίκ Παλαντζιάν οι οποίοι εδώ και δύο μήνες, με τη βοήθεια φυσικά πολλών ακόμα, σχεδιάζουν το μηχανισμό με τον οποίο θα διαφημιστεί όσο το δυνατόν καλύτερα η χώρα μας.

Σήμερα θα στηθεί στην πλατεία της Νέας Υόρκης μια μεγάλη οθόνη στην οποία για ένα διάστημα περίπου 1-2 μηνών, ο Ελληνικός Τουρισμός θα προβάλλεται σε διαφημιστικά σποτ των 60΄΄, 4 φορές την ώρα, 24 ώρες το εικοσιτετράωρο! Για να γίνει αυτό βοήθησαν οικονομικά με μεγαλύτερο ή μικρότερο ποσό πάνω από 300 άτομα. Το 50% των δωρεών προήλθαν από την Ελλάδα, ενώ το υπόλοιπο προήλθε από Αυστραλία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Κύπρο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Κατάρ, Ρωσία, Σιγκαπούρη, Ισπανία, Ελβετία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Η.Π.Α. Το μήνυμα διαδόθηκε γρήγορα μέσω των κοινωνικών δικτύων, Facebook και Twitter. Τις εκπλητκτικές φωτογραφίες της καμπάνιες έφτιαξε ο Ελληνοαμερικανός Χάρης Τσέβης, γνωστός και για τα διάσημα πορτραίτα του Steve Jobs που είχε φτιάξει με προϊόντα της Apple.

malia-2012.blogspot.com

Τη σύσταση αυτόνομου φορέα που θα εγκρίνει περιβαλλοντικά έργα, ζητά η διοίκηση του Αγίου Όρους

Ονομάζεται Επιτροπή Φυσικού Περιβάλλοντος και φιλοδοξεί να διαχειρίζεται τα κοινοτικά και κρατικά κονδύλια που αφορούν στο φυσικό περιβάλλον του Αγίου Όρους. Η Επιτροπή Φυσικού Περιβάλλοντος του ιδίου του Αγίου Όρους ζητά από το αρμόδιο υπουργείο ΥΠΕΚΑ να της δοθεί η δυνατότητα να προεγκρίνει και να εγκρίνει μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων και αδειοδοτήσεων στις εκτάσεις που αφορούν στο Άγιο Όρος. Μέχρι σήμερα η αρμοδιότητα και ο έλεγχος αυτός ήταν της ΚΕΔΑΚ (Κέντρο Διαφύλαξης Αγιορείτικης Κληρονομιάς) κάτι που όπως φαίνεται δεν βρίσκει σύμφωνη την διοίκηση του Αγίου Όρους.
Με λίγα λόγια μετά το ιδιαίτερο ενδιαφέρον που εξέφρασαν οι μοναχοί τον τελευταίο χρόνο για την κατασκευή φωτοβολταικών στο Άγιο Όρος η ΚΕΔΑΚ που έχει αρμοδιότητα να ελέγχει ο,τιδήποτε αφορά την αγιορείτικη κληρονομιά- με δική της πρωτοβουλία αποφάσισε να δημιουργήσει μια 7μελη επιτροπή επιστημόνων, ώστε ο οποιοσδήποτε σχεδιασμός γίνει να πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τους περιβαλλοντικούς όρους (η περιοχή εντάσσεται στο πρόγραμμα Natura 2000). Η έρευνα της επιτροπής διήρκεσε σχεδόν ένα χρόνο και ο σχεδιασμός ανέφερε εμμέσως πλην σαφώς ότι πρέπει να τηρηθούν αυστηρά όλοι οι περιβαλλοντικοί κανονισμοί και οι ευρωπαϊκές οδηγίες ώστε να μην καταστραφεί το φυσικό τοπίο. Επίσης η συγκεκριμένη επιτροπή ζήτησε να επισκεφθεί τα 300 σημεία σε όλο το Άγιο Όρος όπου είχε προτείνει η διοίκηση να τοποθετηθούν τα φωτοβολταικά ώστε αν ελέγξουν με ακρίβεια και να αποφασίσουν αν επιτρέπεται ή όχι.

Να σημειωθεί τα φωτοβολταικά θα κοστίσουν περίπου 19 εκ ευρώ και θα χρηματοδοτηθούν από το ΕΠΠΕΡΑ (Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «περιβάλλον και αειφόρος ανάπτυξη») δηλαδή από κοινοτικά κονδύλια. Δηλαδή η διοίκηση του Αγίου όρους ζητά από το ΥΠΕΚΑ να μπορέσει να διαχειρίζεται από τώρα και στο εξής τα κοινοτικά κονδύλια που της αντιστοιχούν με μια δική της επιτροπή.

Φαίνεται πως όλη αυτή η καθυστέρηση ενόχλησε την διοίκηση του Άγιου Όρους με αποτέλεσμα να ζητά με κανονιστική διάταξη από το αρμόδιο υπουργείο να συσταθεί η Ε.ΦΥ.ΠΕΡ ώστε να μπορεί αυτοδιοίκητα να εγκρίνει περιβαλλοντικές μελέτες και να πραγματοποιεί έργα χωρίς να βρίσκει εμπόδια.

Να σημειωθεί ότι το πράσινο φως για την κατασκευή φωτοβολταικων στην περιοχή είχε δώσει η πρωην υπουργός Περιβάλλοντος Τίνα Μπιρμπίλη με νόμο που διευκρινίζει ότι η κατασκευή φωτοβολταικού πάρκου μπορεί να γίνει στο Άγιο Όρος με την προϋπόθεση ότι θα τηρηθούν οι περιβαλλοντικοί όροι και με την δέσμευση ότι απαγορεύεται η πώληση και η εκμετάλλευση της ενέργειας.

Η κανονιστική διάταξη με τίτλο «Περί της επιστημονικής εκμεταλλεύσεως και εξασφαλίσεως των Δασών της Χερσονήσου του Αγίου Όρους και προστασίας Οικοτόπων ενδιαιτημάτων» έχει σταλεί στο αρμόδιο υπουργείο αλλά και στις υπηρεσίες και αναμένονται οι παρατηρήσεις.thestival.gr

Λόγια της Αγίας Σοφίας της δια Χριστό σαλής

Αχ, αν κάνουμε ένα καλό, λέμε κάναμε έναν καλόν. Με ποια δύναμη κάναμε το καλό; Με την δύναμη του Θεού· έδωσέ σε ο Θεός ευλογία και έκανες το καλό.

Πρώτα τον Θεόν να τιμάτε, ύστερα την Παναγίαν, ύστερα τους Αγγέλους, ύστερα του Αποστόλους, ύστερα τους Αγίους. Οι Απόστολοι όλοι εσταυρώθηκαν όπως ο Χριστός.

Οι Άγγελοι μιλάνε κάθε μέρα. Ο Θεός στέλνει τους Αγγέλους, για να δουν αν ο κόσμος μετανοεί. Οι Άγγελοι γέμισαν το σύννεφο.

Μικροί μεγάλοι να έρθουν στην μετάνοια, να μετανοούν. Να γνωρίζουν ότι ο Θεός είναι επάνω. Αυτοί δεν το γνωρίζουν , σαν τα άλογα ζώα τρώνε την Παρασκευή.Παρακαλώ τον Θεό να μετανοούν, αυτί δεν μετανοούν.

Σας παρακαλώ, όποιος κάνει υ υπομονή , χαρά σ' αυτόν. Όποιος κάνει υπομονή, σαν τον ήλιο θα λάμψει. Πολλή υπομονή να κάνετε.

Το στόμα το χρυσό εμίλησε και είπε: Οι πεθεράδες να σκεπάζουν , οι γεροντάδες να σκεπάζουν. Οι νέοι να φυλάγουν τα λόγια του Θεού· τριαντάφυλλα στο στόμα, χρυσό κρασάκι στο στόμα(=η Θεία Κοινωνία), να είναι πα΄ντα με τον Θεό.

Και οι νέοι να βάλουν στο νου τους τα παντάψηλα του Θεού λόγια. Τα λόγια του Θεού σαν τριαντάφυλλα να είναι μέσα εις την καρδίαν.

Το στόμα να γίνει βασιλικός και τριαντάφυλλον.

Εγώ χορτάτη είμαι απ' όλα· μόνον θυμίαμα δεν χορταίνω , καντήλια, -πως να στο πω;-κεριά δεν χορταίνω.

Όταν δίνετε να μη λέτε έδωσα, έχασα, τάισα. Ο Θεός σας έδωσε τα υπάρχοτα, ο Θεός έδωσε ευλογία, για να δίνετε· όταν έρχονται από μακριά, να φιλοξενείτε και να τα δίνετε όλα.

Δώστε στους φτωχούς. Εμείς  είμαστε αχόρταγοι, ανόητοι , βλάσφημοι, λαίμαργοι.

Εγώ θα φύγω , αλλά να ξέρετε· η λαιμαργία θα χάσει τον κόσμον, η λαιμαργία και η υπερηφάνεια.

Ο Θεός περιμένει, περιμένει

Η Παναγία κλαίει, κάθε μέρα κλαίει.Λέει στον Υιόν της:"Υιέ μου και Θεέ μου, δώσε στον κόσμον σοφία.Συγχώρεσε τον κόσμον." Παναγία μου, προσκυνώ  την χάρη σου. Ο  Κύριος λέει:"Εγώ κατέβηκα , σταυρώθηκα, καρφώθηκα και αυτοί δεν πιστεύουν." Αναμένει ο Θεός, αναμένει.Κάνει υπομονή.
Έδειξαν με τα δαιμόνια και είπαν με, θα ρθει πολύ μίσος.

Πολλά υπομονή· πολλά υπομονή.

Τα μάτια κλειστά, το στόμα κλειστό, τα αυτιά κλεισ΄τα, για να κερδίσουμε. Ο κόσμος τι κάνει, τι είδες, τι ξέρεις; Δεν είδα τίποτα, δεν ξέρω, χαμπάρ κι έχω(=δεν έχω χαμπέρι, δεν παίρνω είδηση). Δεν ακούω , δεν βλέπω/

Μυρίζω χώμα, το χώμα μας έπλασε, στο χώμα θα πάμε. Ελάτε εσείς που είστε καλοί, θα αγιάσετε το χώμα.
Το καλόν το σώμα θα αγιάσετε το χώμα, το σώμα το κακόν θα βρωμίσει το χώμα. Να μετανοήσετε , να πάρετε τον δρόμο του Θεού.

Φόβος Θεού , αρχή σοφίας στον άνθρωπο.

Άμα  τα πράγματα τα αφήκεις στον Θεό, έρχονται μονάχα. Μην προσπαθείς να βγάλεις , άμα δεν σε δώσει ο Θεός.  Όσο τρέχεις , τόσο λίγο βγάζεις.
Μετανοήστε, γιατί τα σύννεφα της οργής του Θεούς σίμωσαν στη γη. Μεγάλο κακό έρχεται , από την πολλή αμαρτία.

Να σκεπάζετε , να σας σκεπάζει ο Θεός.

Αν κάποιος θυμώσει, να πάει αμέσως να μιλήσει, να λέει δώσε μου ένα κάτι, και να μιλήσει. Θυμόν να μην κρατούμε. Ο θυμός είναι κακόν πρ΄άγμα. Όποιος είναι θυμωμένος και αντίδωρο δεν πρέπει να παίρνει.

Να μην κάνετε χρέη, να είστε ελεύθεροι, η ψυχή να φύγει απάνω.

Ο πατέρας κάνει την αμαρτίαν Τετάρτη και Παρασκευή και Κυριακή και το παίδι γεννιέται άρρωστο , αμαρτωλό.

Την Κυριακή να μην κάνεις ούτε πίττες ούτε τίποτα, μόνο τις πιο αναγκαίες δουλειές. Η Κυριακή είναι μέρα του Θεού.

Το  καντίλι να το ανάβεις καθαρή και να βάζεις καθαρό λάδι

Εκάκινεν ο κόσμος.Θα ρθεί καιρός που θα τρών ανθρώπους,

Όχι να παινεύκεστε.Με το "κύριε" και "κυρία" φουσκώνει ο άνθρωπος. "Αδελφέ" και "αδελφή " να λέτε.

Πολλά λόγια να μη λέτε, λίγα και ευλογημένα. Να αγαπάτε τον Θεόν και η καρδιά σας να λάμπει ωσάν τον ήλιον.

Να ψάχνετε να βρίσκετε τους φτωχούς και να μαζεύετε να πάτε να τους βοηθάτε.Αυτά θέλει ο Θεός, όχι να πηγαίνετε τάχα να προσεύχεστε στην εκκλησία.

Πρώτα τον δικό σου τον μπαχτσέ να ποτίσεις.Αν μπορείς και τον ξένο.

Η ελεημοσύνη κρυφή να είναι, μόνον ο Θεός να ξέρει.

Οι ταπεινοί θα κερδίσουν τον Παράδεισο


ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ "ΣΟΦΙΑ Η ΑΣΚΗΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ"
ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΓΕΝΕΘΛΙΟΥ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΚΛΕΙΣΟΥΡΑΣ


 

 

Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

Ό,τι και να κάνουμε, ταπείνωση-αγάπη-αρχοντιά χρειάζεται. Τα πράγματα είναι απλά. Εμείς τα κάνουμε δύσκολα. Όσο μπορούμε, να κάνουμε ό,τι είναι δύσκολο στον διάβολο και εύκολο στον άνθρωπο

Η ταπείνωση διαλύει τον διάβολο”

“Η ταπείνωση έχει μεγάλη δύναμη και διαλύει τον διάβολο. Είναι το
πιο δυνατό σόκ για τον διάβολο. Όπου υπάρχει ταπείνωση, δεν έχει θέση ο διάβολος. Και όπου δεν υπάρχει διάβολος, επόμενο είναι να μην υπάρχ
ουν πειρασμοί. Μια φορά ένας ασκητής ζόρισε ένα ταγκαλάκι να πή το “Άγιος ο Θεός…” Είπε το ταγκαλάκι “Άγιος ο Θεός, άγιος ισχυρός, άγιος αθάνατος”, “ελέησον ημάς” δεν έλεγε. Πές: “ελέησον ημάς”! Τίποτε! Αν το έλεγε, θα γινόταν Άγγελος. Όλα τα λέει το ταγκαλάκι, το “ελέησόν με” δεν το λέει, γιατί χρειάζεται ταπείνωση. Το “ελέησον με” έχει ταπείνωση, και δέχεται η ψυχή το μεγάλο έλεος του Θεού που ζητάει.

. Η αγάπη και η ταπείνωση είναι δύσκολες στον διάβολο και εύκολες στον άνθρωπο. Και ένας φιλάσθενος που δεν μπορεί να κάνει άσκηση, μπορεί να νικήση τον διάβολο με την ταπείνωση. Σε ένα λεπτό μέσα μπορεί ο άνθρωπος να γίνη Άγγελος ή ταγκαλάκι. Πώς; Με την ταπείνωση ή την υπερηφάνεια. Τι, μήπως χρειάσθηκαν ώρες γι ανα γίνη ο Εωσφόρος από Άγγελος διάβολος; Μέσα σε δευτερόλεπτα έγινε. Ο ευκολώτερος τρόπος για να σωθούμε, είναι η αγάπη και η ταπείνωση. Γι΄αυτό από την αγάπη και τηνταπείνωση να αρχίσουμε και μετά να προχωρήσουμε στα άλλα.

Να εύχεσθε να δίνουμε συνέχεια χαρά στον Χριστό και στενοχώρια στο ταγκαλάκι, μια που του αρέσει η κόλαση και δεν θέλει να μετανοήση”.



ΓΕΡΟΝΤΑΣ  ΠΑΙΣΙΟΣ 

ΗΛΙΑΣ  ΧΑΙΝΤΟΥΤΗΣ   22 ΜΑΡ 2012

Το μόνο που έχει ο άνθρωπος είναι μια διάθεση και ανάλογα με αυτήν τον βοηθάει ο Θεός

Το μόνο που έχει ο άνθρωπος είναι μια διάθεση και ανάλογα με αυτήν τον βοηθάει ο Θεός
. Για αυτό λέω, όσα αγαθά έχουμε είναι δώρα του Θεού.
Τα έργα μας είναι μηδέν και οι αρετές μας είναι μια συνέχεια από μηδενικά.
Εμείς θα προσπαθούμε να
προσθέτουμε συνέχεια μηδενικά και να παρακαλούμε τον Χριστό να βάλη την μονάδα στην αρχή, για να γίνουμε πλούσιοι.
Εάν δεν βάλη τη μονάδα ο Χριστός στην αρχή, χαμένος ο κόπos

Γεροντας Παισιος


ΗΛΙΑΣ ΧΑΙΝΤΟΥΤΗΣ  22 ΜΑΡ 2012

Ο ευκολώτερος τρόπος για να σωθούμε, είναι η αγάπη και η ταπείνωση

Ο ευκολώτερος τρόπος για να σωθούμε, είναι η αγάπη και η ταπείνωση.

  Γι΄αυτό από την αγάπη και τηνταπείνωση να αρχίσουμε και μετά να προχωρήσουμε στα άλλα.

 Να εύχεσθε να δίνουμε συνέχεια χαρά στον Χριστό και στενοχώρια στο ταγκαλάκι, μια που του αρέσει η κόλαση και δεν θέλει να μετανοήση”
ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΙΣΙΟΣ


ΗΛΙΑΣ  ΧΑΙΝΤΟΥΤΗΣ  22 ΜΑΡ 2012

ΓΙΑΤΙ ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΟΥΜΕ

ΓΙΑΤΙ ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΟΥΜΕ;

Ίσως διότι αμαρτάνουμε. Αυτό το λέγει η Αγία Γραφή. Λέγει: "Ο αμαρτάνων έναντι του ποιήσαντος αυτόν εμπέσοι εις χείρας ιατρού" (Σοφ. Σειράχ 38, 15). Όποιος αμαρτάνει θα αρρωστήσει και θα πέσει στα χέρια των γιατρών. Πολλές είναι οι αρρώστιες που προέρχονται από τις αμαρτίες. Πολλές. Όχι όλες. Αυτό παρατηρεί ο ιερός Χρυσόστομος. Γράφει: "Πάντα τα νοσήματα εξ αμαρτημάτων; Ου πάντα μεν, αλλά τα πλείονα". Στην περίπτωση αυτή το φάρμακο το ξέρουμε. Το είπε ο Κύριος στον παραλυτικό της Βηθεσδά. Θυμηθείτε τα λόγια του: "Ίδε υγιής γέγονας μηκέτι αμάρτανε, ίνα μη χείρον σοι τι γένηται" (Ιωάν ε΄14). 'Aρρωστοι, που γίνατε καλά, μη ξαναμαρτάνετε για να μη σας συμβούν χειρότερα, μας το λέγει ο Χριστός.

Ίσως για να θυμόμαστε τον Θεό. Κάποιος πήγε να επισκεφθεί έναν άρρωστο. Ο επισκέπτης εξέφρασε όλη του τη συμπάθεια και τη λύπη για την αρρώστια του. Αλλά ο άρρωστος του είπε κάτι που του έκανε εντύπωση και που το θυμόταν σε όλη του την ζωή. Είπε ο άρρωστος στον επισκέπτη του. "Ξέρεις γιατί ο Θεός μας αφήνει, πολλές φορές, να πέσουμε στην πλάτη; Για να κοιτάξουμε λίγο και προς τα άνω!...". Έτσι είναι. Στην ανάγκη, στην αρρώστια, θυμόμαστε το Θεό. Ο Δαβίδ, έλεγε συχνά: "Εν ημέρα θλίψεώς μου τον Θεόν εξεζήτησα" (Ψαλμ.76,3). Στη θλίψη μου θυμήθηκα και ζήτησα το Θε
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...