Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

Έλληνας από το Κιλκίς είναι σύμβουλος της Μέρκελ σε θέματα παιδείας!

http://www.katoci.com

Έλληνας από το Κιλκίς, ο καθηγητής Βασίλης Φθενάκης είναι ειδικός σύμβουλος για θέματα Παιδείας και Οικογένειας στη Γερμανία για τριάντα και πλέον χρόνια. Λόγω των γνώσεών του, τον συμβουλεύεται στον τομέα αυτό και η Μέρκελ. Αφηγείται ο ίδιος πως, όλως τυχαίως, 
πήγε στη Γερμανία: "Ξεκίνησα τις σπουδές μου από την παιδαγωγική ακαδημία Ηρακλείου. Ένα καλοκαίρι, εντελώς συμπτωματικά, δύο Γερμανοί τουρίστες στον δρόμο μου ζήτησαν να τους βοηθήσω να βρουν το ξενοδοχείο τους. Εκείνος γνωρίζοντας γερμανικά τους έπιασε τη κουβέντα και συνομίλησε μαζί τους. Οι τουρίστες ήταν καθηγητές πανεπιστημίου. Τους είπα για τα βιώματά μου με τους Γερμανούς κατά το Β΄ παγκόσμιο πόλεμο και για τη γνώμη μου γι' αυτούς και μου είπαν πως αν έχω αυτή την προκατάληψη πρέπει να πάω στη Γερμανία για να δω ότι έχουν αλλάξει. Έτσι ταξίδεψα στη Γερμανία κι έμεινα εκεί».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...