Από την Βέροια, ο Πατριάρχης Μόσχας και πασών των Ρωσιών, Κύριλλος, επεσήμανε «Ο Θεός να στηρίξει τον ελληνικό λαό σ' αυτή τη χαλεπή εποχή, να στηρίζει και το λαό της Ρωσίας και όλους των λαούς που πιστεύουν στο μήνυμά του». | |||
«Ο Θεός να στηρίξει τον ελληνικό λαό σ' αυτή τη χαλεπή εποχή, να στηρίζει και το λαό της Ρωσίας και όλους των λαούς που πιστεύουν στο μήνυμά του» τόνισε ο Πατριάρχης Μόσχας, στον χαιρετισμό του, προσθέτοντας ότι παρά την κρίση «δεν πρέπει να φροντίζουμε μόνο για τα υλικά, αλλά και για τα πνευματικά αγαθά, για τη σωτηρία της ψυχής μας». Από το Βήμα του Αποστόλου Παύλου, ο Πατριάρχης Μόσχας εξέφρασε την χαρά του για την παρουσία του στην ιστορική πόλη της Βέροιας, συνεχάρη την τοπική μητρόπολη για τα «Παύλεια», που διοργανώνονται προς τιμήν του Αποστόλου Παύλου και τόνισε τις καλές σχέσεις που συνδέουν την πόλη με την ρωσική εκκλησία και τον ρωσικό λαό. «Στην μητρόπολή σας, όπως γνωρίζω, ευλαβούνται και Ρώσοι άγιοι» είπε χαρακτηριστικά ο κ.κ. Κύριλλος, αναφερόμενος στον 'Αγιο Λουκά, αρχιεπίσκοπο Συμφερουπόλεως, που όπως είπε «έζησε στην χαλεπή και φοβερή εποχή της Θεομαχίας» και «προβάλλει ως παράδειγμα προσήλωσης στην πίστη και το χριστιανικό έλεος». Ο Πατριάρχης Μόσχας έκανε τα αποκαλυπτήρια ανδριάντα του Αποστόλου των Εθνών, στο χώρο του Βήματος του Αποστόλου Παύλου, ο οποίος είναι δωρεά της Ρωσικής Ακαδημίας Τεχνών και φιλοτεχνημένος από τον πρόεδρό της, γνωστό καλλιτέχνη, Zurab Tsiriteli, που παραβρέθηκε και ο ίδιος στο χώρο των αποκαλυπτηρίων. Τον Ρώσο Πατριάρχη προσφώνησαν κατά την άφιξή του, ο μητροπολίτης Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας Παντελεήμων και η δήμαρχος Βέροιας Χαρούλα Ουσουλτζόγλου – Γεωργιάδη. Στην τελετή παραβρέθηκαν ο υπουργός Μακεδονίας Θράκης Θόδωρος Καράογλου, ο περιφερειάρχης Κ. Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας, εκπρόσωποι των τοπικών αρχών και φορέων, κ.α. Στη συνεχεία, ο κ. Κύριλλος μετέβη στην Ιερά Μονή Παναγίας Δοβρά, και στο Ι. Ν. Αγίου Λουκά και έγινε δεκτός με σεβασμό από τους παρευρισκόμενους, υπό τους ήχους των δώδεκα νέων καμπανών που μεταφέρθηκαν χθες από τη Ρωσία και κοσμούν το προαύλιό του. Έδωσε τις ευχές του σε πιστούς που τον ανέμεναν εκεί, μεταξύ αυτών σε ομογενείς και σε Ρώσους μετανάστες που ήρθαν να τον υποδεχτούν μαζί με τα παιδιά τους για να πάρουν την ευλογία του. «Το σημαντικό σημείο της επισκέψεως ήταν η προσευχή» Ο Πατριάρχης Κύριλλος σημείωσε τον πνευματικό χαρακτήρα της επίσκεψής του, τις διαχρονικές φιλικές σχέσεις των δύο λαών και των εκκλησιών τους και την ανάγκη να διατηρηθούν έτσι και στο μέλλον, αλλά μίλησε θερμά και για το Άγιον Όρος, τη μακραίωνη ιστορία του και την βαθιά πνευματική του επίδραση στους επισκέπτες του και στον σύγχρονο κόσμο. «Εξ' αρχής γνώριζα ότι θα περιβαλλόμουν με αισθήματα αγάπης και τιμής από μέρους του ελληνικού λαού. Το σημαντικό σημείο της επισκέψεως ήταν η προσευχή, η προσευχή μαζί με την ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος, μαζί με τον πιστό λαό. Δεν ήταν επίσκεψη πολιτική, αλλά επίσκεψη πνευματική» τόνισε ο Πατριάρχης Μόσχας και συνέχισε: «Ο πνευματικός παράγων ήταν καταλυτικός σε αυτή την επίσκεψη και ακόμη και την εποχή του Ψυχρού Πολέμου οι σχέσεις μεταξύ Ελλάδος και Ρωσίας ήταν θερμές και αδελφικές και αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό. Ένοιωθαν φίλοι ο ένας με τον άλλον και ο ρωσικός λαός και ο ελληνικός λαός παρείχαν συμπαράσταση ο ένας στον άλλο στο διάβα των αιώνων» συνέχισε ο Πατριάρχης Μόσχας. «Και σήμερα πρέπει οπωσδήποτε να διατηρούμε αυτή τη φιλία, αυτή την αδελφότητα διότι με αυτόν τον τρόπο, με αυτές τις επισκέψεις ο ένας μπορεί να στηρίζει τον άλλον και να στεριώνει η φιλία μεταξύ των λαών και η φιλία και η αδελφοσύνη μεταξύ των εκκλησιών μας» πρόσθεσε ο κ. Κύριλλος. Ο Πατριάρχης Μόσχας απαντώντας σε ερώτηση για το Άγιο Όρος, το οποίο είχε επισκεφθεί για προσκύνημα το προηγούμενο τριήμερο, σημείωσε επίσης τη σημασία του μοναχισμού ως «ακρογωνιαίου λίθου» της θρησκευτικής πνευματικής ζωής, προσθέτοντας ότι πολλοί μοναχοί στελέχωσαν στο διάβα του χρόνου την εκκλησία. «Το Άγιον Όρος δεν είναι νησί, είναι χερσόνησος και κατά κάποιο τρόπο είναι μέρος, κομμάτι του Βυζαντίου, το οποίο διατηρείται μέχρι τη σημερινή εποχή. Είναι χερσόνησος, που συντηρεί και διατηρεί ζωντανές σχέσεις με τον σημερινό κόσμο. Πολλοί άνθρωποι, που έρχονται σε αυτή τη χερσόνησο νοιώθουν αυτή τη βαθιά πνευματικότητα που το χαρακτηρίζει και πολλοί που δεν θα θεωρούνταν μέχρι χθες πιστοί (μετά την επίσκεψη τους), γίνονται πιστοί, αλλάζει η ζωή τους και ξεκινούν να αγαθοεργούν, να στηρίζουν τους άλλους ανθρώπους. Για αυτό εκτιμούμε πολύ τη σημασία του Αγίου Όρους, στη σύγχρονη ζωή». Πηγή: AMΠE |
Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013
Στο Βήμα του Αποστόλου Παύλου ο Πατριάρχης Μόσχας Κύριλλος
Συνεργασία της Ορθόδοξης Εκκλησίας Ελλάδας και Βουλγαρίας
Η συνεργασία των δύο Εκκλησιών στα προσκυνηματικά ταξίδια βρίσκεται στο επίκεντρο των επαφών του μητροπολίτη Δωδώνης Χρυσόστομου στη Σόφια. |
«Σήμερα ζούμε σε μια εποχή απομονωτισμού. Ο άνθρωπος αισθάνεται
μόνος του και χρειάζεται να βρει το δρόμο για τη συνάντηση. Τη συνάντηση
με τον άλλο άνθρωπο ώστε να συμπληρώσει το κενό. Πιστεύουμε, ότι όταν
μια τέτοια συνάντηση έχει τα στοιχεία του πολιτισμού, είναι πολύ
καλύτερη η βάση για να στηθεί αυτή η σχέση». Με τον παραπάνω τρόπο αναφέρθηκε ο μητροπολίτης Δωδώνης Χρυσόστομος στη φιλοσοφία της πρωτοβουλίας της Ιεράς Συνόδου της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδας για συνεργασία με την Εκκλησία της Βουλγαρίας στα προσκυνηματικά ταξίδια, που παρουσιάστηκε, σήμερα, Παρασκευή, στο βουλγαρικό και ξένο Τύπο, στη Σόφια. «Είμαστε δύο γειτονικοί λαοί στα Βαλκάνια και χρειάζεται πολλές φορές να ξεπερνάμε ακόμα και τις πολιτικές των πολιτικών και να μένουμε οι λαοί ενωμένοι. Σήμερα βρισκόμαστε σε μια οικογένεια που λέγεται Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ), όπου πιο πολλά πράγματα μας ενώνουν και πολύ λιγότερα μας χωρίζουν. Η Εκκλησία της Ελλάδος μου έχει αναθέσει να διοργανώσω την προσκηνυματική σχέση των λαών. Δεν έχουμε, βέβαια, καμία πρόθεση να αναλαμβάνουμε το έργο 'τουριστικών πρακτόρων', ούτε να ρυθμίζουμε πού θα πάει ο καθένας, ποιο ξενοδοχείο θα πάρει, ποιο τόπο επίσκεψης θα διαλέξει. Εμείς θέλουμε να δείξουμε, ότι στους τόπους μας και εδώ, και στην Ελλάδα, και αλλού υπάρχον σημεία και μέρη που πρέπει να τα επισκεφτούμε. Ενώ προβάλλουμε, παράλληλα - αλλά και από κοινού με τις κυβερνήσεις - τα εκκλησιαστικά μνημεία (που είναι και πολιτιστικά, στις περισσότερες περιπτώσεις) αλλά και τα άλλα καλά που έχει ένας τόπος, όπως είναι στην Ελλάδα ο ήλιος, η θάλασσα, η ζεστή φιλοξενία και τα μνημεία πολιτισμού. Με την πρωτοβουλία της αυτή, η Εκκλησία αποβλέπει στη σύσφιξη των σχέσεων των λαών, αποβλέπει στην αλληλογνωρημία, στην προβολή και την ανάδειξη των μνημείων της πολιτιστικής κληρονομιάς στο πλαίσιο και με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ)» πρόσθεσε ο κ. Χρυσόστομος. Ο μητροπολίτης Δωδώνης συναντήθηκε, σήμερα, με τον προκαθήμενο της Βουλγαρικής Ορθόδοξης Εκκλησίας Νεόφυτο και αρμόδιους παράγοντες της βουλγαρικής Ιεράς Συνόδου, με τους οποίους συζήτησε το θέμα των προσκυνηματικών περιηγήσεων. Η βουλγαρική πλευρά έδειξε ενδιαφέρον για την πρόταση της ελληνικής Εκκλησίας για υπογραφή διμερούς συμφωνίας συνεργασίας, η οποία θα συζητηθεί στο εγγύς μέλλον σε συνεδρίαση της βουλγαρικής Ιεράς Συνόδου, όπως ανέφερε ο ίδιος ο κ. Νεόφυτος. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση του ΑΠΕ - ΜΠΕ, ο κ. Χρυσόστομος εξήγησε, ότι η πρωτοβουλία της ελληνικής Εκκλησίας για ενεργή συνεργασία των Εκκλησιών στην υποστήριξη των προσκυνηματικών ταξιδιών, η οποία ξεκίνησε πριν από τέσσερα χρόνια, δεν απευθύνεται μόνο στις ορθόδοξες χώρες, αλλά σε πολύ ευρύτερους ορίζοντες. Ανέφερε δε ως χαρακτηριστικό παράδειγμα το επικείμενο ταξίδι αντιπροσωπείας της ελληνικής Ιεράς Συνόδου στην Κίνα, εντός του Ιουνίου. Στο πλαίσιο της τριήμερης επίσκεψής του στη Βουλγαρία, ο μητροπολίτης Δωδώνης είχε, επίσης, συναντήσεις με τη δήμαρχο της Σόφιας Ιορδάνκα Φαντάκοβα καθώς και με αρμόδιους παράγοντες του βουλγαρικού υπουργείου Πολιτισμού, ενώ επισκέφτηκε και την ιστορική Μονή της Ρίλα. Πηγή: AMΠE |
Παίρνουν τρόφιμα και ρούχα ως άποροι και μετά τα πωλούν
Παίρνουν τρόφιμα και ρούχα ως άποροι και μετά τα πωλούν
Χιλιάδες κόσμου το τελευταίο διάστημα προσφέρει απλόχερα τρόφιμα και ρουχισμό σε ΜΚΟ προς ενίσχυση των απόρων. Ωστόσο επιτήδειοι φαίνεται ότι εκμεταλλεύονται το γεγονός προς δικό τους οικονομικό όφελος
Κρούσματα εκμετάλλευσης των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων έχουν εντοπιστεί σε όλες τις επαρχίες και όπως έχει διαπιστωθεί, κάποιοι που παρουσιάζονται ως άποροι είτε παίρνουν βοήθεια από περισσότερες από μια οργανώσεις ή κοινωνικά παντοπωλεία ή Μητροπόλεις κ.λπ., ή χειρότερα, παίρνουν τη βοήθεια, δηλαδή, τρόφιμα, ρούχα και είδη πρώτης ανάγκης και τα πωλούν αποκομίζοντας κέρδος. Τα φαινόμενα αυτά έχουν εντοπιστεί από όλους σχεδόν τους Οργανισμούς, οι οποίοι τους τελευταίους μήνες μαζεύουν τρόφιμα, είδη πρώτης ανάγκης και ρούχα για να στηρίξουν πολίτες.
Αποτέλεσμα, το ίδιο το Παγκύπριο Συντονιστικό Συμβούλιο Εθελοντισμού να αναλάβει πρωτοβουλία για δημιουργία ενός κοινού ηλεκτρονικού μητρώου, όπου θα καταγράφονται όλοι οι αποδεδειγμένα άποροι. Δηλαδή αυτοί οι οποίοι κατόπιν έρευνας μέσω των κρατικών υπηρεσιών, χρειάζονται βοήθεια. Με το μητρώο αυτό, όπως εξήγησε μιλώντας στον «Φ» ο αντιπρόεδρος του ΠΣΣΕ Ηλίας Δημητρίου, «θα είναι συνδεδεμένοι όλοι οι Εθελοντικοί Οργανισμοί, οι Τοπικές Αρχές που λειτουργούν κοινωνικά παντοπωλεία, οι Μητροπόλεις κ.λπ. και έτσι θα ασκείται ο έλεγχος που χρειάζεται».
Κρούσματα εκμετάλλευσης των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων έχουν εντοπιστεί σε όλες τις επαρχίες και όπως έχει διαπιστωθεί, κάποιοι που παρουσιάζονται ως άποροι είτε παίρνουν βοήθεια από περισσότερες από μια οργανώσεις ή κοινωνικά παντοπωλεία ή Μητροπόλεις κ.λπ., ή χειρότερα, παίρνουν τη βοήθεια, δηλαδή, τρόφιμα, ρούχα και είδη πρώτης ανάγκης και τα πωλούν αποκομίζοντας κέρδος. Τα φαινόμενα αυτά έχουν εντοπιστεί από όλους σχεδόν τους Οργανισμούς, οι οποίοι τους τελευταίους μήνες μαζεύουν τρόφιμα, είδη πρώτης ανάγκης και ρούχα για να στηρίξουν πολίτες.
Αποτέλεσμα, το ίδιο το Παγκύπριο Συντονιστικό Συμβούλιο Εθελοντισμού να αναλάβει πρωτοβουλία για δημιουργία ενός κοινού ηλεκτρονικού μητρώου, όπου θα καταγράφονται όλοι οι αποδεδειγμένα άποροι. Δηλαδή αυτοί οι οποίοι κατόπιν έρευνας μέσω των κρατικών υπηρεσιών, χρειάζονται βοήθεια. Με το μητρώο αυτό, όπως εξήγησε μιλώντας στον «Φ» ο αντιπρόεδρος του ΠΣΣΕ Ηλίας Δημητρίου, «θα είναι συνδεδεμένοι όλοι οι Εθελοντικοί Οργανισμοί, οι Τοπικές Αρχές που λειτουργούν κοινωνικά παντοπωλεία, οι Μητροπόλεις κ.λπ. και έτσι θα ασκείται ο έλεγχος που χρειάζεται».
Το χρονικό των «σατανιστών της Παλλήνης»
Ήταν 7 Ιουνίου 1995 όταν άρχισε στο Πρωτοβάθμιο Κακουργιοδικείο Αθήνας η
δίκη των «σατανιστών της Παλλήνης». Σαν σήμερα, ακριβώς 18 χρόνια πριν,
οι Κατσούλας, Δημητροκάλλης και Μαργέτη, βρίσκονταν στο εδώλιο,
κατηγορούμενοι για τις δύο δολοφονίες γυναικών με την υπόθεσή τους να
σοκάρει το πανελλήνιο.
Ποιο όμως ήταν το χρονικό της πιο «σατανικής τριάδας» που έδρασε ποτέ στην Ελλάδα; Ήταν Δεκέμβρης του 1993 όταν μετά από συντονισμένες ενέργειες των συγγενών της αγνοούμενης, Θεοδώρας Συροπούλου αποκαλύφθηκε μία από τις πιο σοκαριστικές και φρικιαστικές υποθέσεις στα αστυνομικά χρονικά. Μία ιστορία που σόκαρε το πανελλήνιο, αφού εκείνη την περίοδο ήταν πολλοί εκείνοι που έμαθαν για τους σατανιστές, τις τελετές μύησης και τα φονικά.
Δύο πολύ νέα αγόρια τότε από την Παλλήνη, ο «αρχηγός» της τριάδας, Ασημάκης Κατσούλας, ένας φίλος του, ο Μάνος Δημητροκάλλης και η φίλη του, Δήμητρα Μαργέτη ασχολήθηκαν με το σατανισμό.
Οι δύο παιδικοί φίλοι άρχισαν να κάνουν τελετές μαύρης μαγείας στην Παλλήνη και στο Κορωπί προσπαθώντας παράλληλα να μυήσουν και άλλους συνομήλικούς τους. Οι δυο τους ήταν τότε 21 και 19 ετών αντίστοιχα και η αστυνομία συνέλαβε μαζί τους και τη Δήμητρα Μαργέτη, 18 ετών τότε, η οποία κατηγορήθηκε για συνέργεια στις πράξεις τους.
Εκείνη την περίοδο ο τότε διοικητής της Ασφάλειας Αττικής, είχε ανακοινώσει στους δημοσιογράφους, όπως έλεγαν τα δημοσιεύματα της εποχής, ότι οι δύο συλληφθέντες ομολόγησαν τις πράξεις τους και προχώρησαν σε ανατριχιαστικές αποκαλύψεις για το τι έκαναν.
Ο τελετάρχης της τριάδας, όπως τον έχουν αποκαλέσει και ο Μάνος Δημητροκάλλης διέπραξαν το πρώτο τους έγκλημα στις 27 Αυγούστου 1992. Με το πρόσχημα της λευκής μαγείας οδήγησαν την 14χρονη Θεοδώρα Συροπούλου στη θέση Σέσι στο Κορωπί. Οι λεπτομέρειες που αποκαλύφθηκαν ήταν συγκλονιστικές και η άτυχη γυναίκα μαρτύρησε μέχρι να αφήσει την τελευταία της πνοή στα χέρια των σατανιστών.
Το δεύτερο θύμα τους ήταν η 28χρονη Γαρυφαλλιά Γιούργα. Ήταν Μεγάλη Τετάρτη, 14 Απριλίου 1993, όταν εντόπισαν τυχαία τη μητέρα δύο παιδιών και καμαριέρα ξενοδοχείου. Τη συνάντησαν όταν εκείνη επέστρεφε στο σπίτι της στα Γλυκά Νερά και υποδυόμενοι τους αστυνομικούς, την επιβίβασαν στο αυτοκίνητο του Κατσούλα και την οδήγησαν σε ερημικό σημείο στο Κορωπί. Η 28χρονη, είχε δυστυχώς την ίδια πορεία με το πρώτο θύμα.
Το προφίλ των «σατανιστών της Παλλήνης»
Ο Ασημάκης Κατσούλας γεννήθηκε το Μάιο του 1972 και διέμενε μέχρι τη σύλληψή του στην Κάντζα. Δημοσιεύματα της εποχής ανέφεραν βάσει των όσων τους έλεγαν εμπειρογνώμονες, ότι αφού είχε συμπληρώσει τα 17 του, είχε ανεπτυγμένες νοητικές ικανότητες, επιβλητική εμφάνιση και διακατεχόταν από ανησυχία πνεύματος.
Μετά το 1990, άρχισε να χάνει την επαφή του με την οικογένειά του, η οποία δεν γνώριζε τίποτα για τις πράξεις του μέχρι τη σύλληψή του, το 1993. Θεωρείται ο «εγκέφαλος» της τριάδας των σατανιστών, με τους συγκατηγορούμενούς του να τον σκιαγραφούν σαν μια αυταρχική προσωπικότητα που μπορούσε να παίρνει αυτό που θέλει και να ελέγχει τη βούλησή τους.
Ο Μάνος Δημητροκάλλης, έλεγαν πολλοί, είχε το προφίλ του ιδανικού εφήβου. Οι συμμαθητές του τον χαρακτήριζαν ως ένα παιδί χαμηλών τόνων. Γεννήθηκε το 1974 στην Αθήνα και έμενε στην Παλλήνη.
Η κοπέλα της «τριάδας» διέμενε στην Παλλήνη. Είχε γεννηθεί το 1977 και, όπως είχε γίνει γνωστό, γνωριζόταν από πολύ μικρή ηλικία με τον Κατσούλα.
Ποιο όμως ήταν το χρονικό της πιο «σατανικής τριάδας» που έδρασε ποτέ στην Ελλάδα; Ήταν Δεκέμβρης του 1993 όταν μετά από συντονισμένες ενέργειες των συγγενών της αγνοούμενης, Θεοδώρας Συροπούλου αποκαλύφθηκε μία από τις πιο σοκαριστικές και φρικιαστικές υποθέσεις στα αστυνομικά χρονικά. Μία ιστορία που σόκαρε το πανελλήνιο, αφού εκείνη την περίοδο ήταν πολλοί εκείνοι που έμαθαν για τους σατανιστές, τις τελετές μύησης και τα φονικά.
Δύο πολύ νέα αγόρια τότε από την Παλλήνη, ο «αρχηγός» της τριάδας, Ασημάκης Κατσούλας, ένας φίλος του, ο Μάνος Δημητροκάλλης και η φίλη του, Δήμητρα Μαργέτη ασχολήθηκαν με το σατανισμό.
Οι δύο παιδικοί φίλοι άρχισαν να κάνουν τελετές μαύρης μαγείας στην Παλλήνη και στο Κορωπί προσπαθώντας παράλληλα να μυήσουν και άλλους συνομήλικούς τους. Οι δυο τους ήταν τότε 21 και 19 ετών αντίστοιχα και η αστυνομία συνέλαβε μαζί τους και τη Δήμητρα Μαργέτη, 18 ετών τότε, η οποία κατηγορήθηκε για συνέργεια στις πράξεις τους.
Εκείνη την περίοδο ο τότε διοικητής της Ασφάλειας Αττικής, είχε ανακοινώσει στους δημοσιογράφους, όπως έλεγαν τα δημοσιεύματα της εποχής, ότι οι δύο συλληφθέντες ομολόγησαν τις πράξεις τους και προχώρησαν σε ανατριχιαστικές αποκαλύψεις για το τι έκαναν.
Ο τελετάρχης της τριάδας, όπως τον έχουν αποκαλέσει και ο Μάνος Δημητροκάλλης διέπραξαν το πρώτο τους έγκλημα στις 27 Αυγούστου 1992. Με το πρόσχημα της λευκής μαγείας οδήγησαν την 14χρονη Θεοδώρα Συροπούλου στη θέση Σέσι στο Κορωπί. Οι λεπτομέρειες που αποκαλύφθηκαν ήταν συγκλονιστικές και η άτυχη γυναίκα μαρτύρησε μέχρι να αφήσει την τελευταία της πνοή στα χέρια των σατανιστών.
Το δεύτερο θύμα τους ήταν η 28χρονη Γαρυφαλλιά Γιούργα. Ήταν Μεγάλη Τετάρτη, 14 Απριλίου 1993, όταν εντόπισαν τυχαία τη μητέρα δύο παιδιών και καμαριέρα ξενοδοχείου. Τη συνάντησαν όταν εκείνη επέστρεφε στο σπίτι της στα Γλυκά Νερά και υποδυόμενοι τους αστυνομικούς, την επιβίβασαν στο αυτοκίνητο του Κατσούλα και την οδήγησαν σε ερημικό σημείο στο Κορωπί. Η 28χρονη, είχε δυστυχώς την ίδια πορεία με το πρώτο θύμα.
Το προφίλ των «σατανιστών της Παλλήνης»
Ο Ασημάκης Κατσούλας γεννήθηκε το Μάιο του 1972 και διέμενε μέχρι τη σύλληψή του στην Κάντζα. Δημοσιεύματα της εποχής ανέφεραν βάσει των όσων τους έλεγαν εμπειρογνώμονες, ότι αφού είχε συμπληρώσει τα 17 του, είχε ανεπτυγμένες νοητικές ικανότητες, επιβλητική εμφάνιση και διακατεχόταν από ανησυχία πνεύματος.
Μετά το 1990, άρχισε να χάνει την επαφή του με την οικογένειά του, η οποία δεν γνώριζε τίποτα για τις πράξεις του μέχρι τη σύλληψή του, το 1993. Θεωρείται ο «εγκέφαλος» της τριάδας των σατανιστών, με τους συγκατηγορούμενούς του να τον σκιαγραφούν σαν μια αυταρχική προσωπικότητα που μπορούσε να παίρνει αυτό που θέλει και να ελέγχει τη βούλησή τους.
Ο Μάνος Δημητροκάλλης, έλεγαν πολλοί, είχε το προφίλ του ιδανικού εφήβου. Οι συμμαθητές του τον χαρακτήριζαν ως ένα παιδί χαμηλών τόνων. Γεννήθηκε το 1974 στην Αθήνα και έμενε στην Παλλήνη.
Η κοπέλα της «τριάδας» διέμενε στην Παλλήνη. Είχε γεννηθεί το 1977 και, όπως είχε γίνει γνωστό, γνωριζόταν από πολύ μικρή ηλικία με τον Κατσούλα.
ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ ΛΟΓΙΩΝ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΘΑΔΔΑΙΟΥ (συνέχεια)
7. Ο Ιησούς Χριστός ,
ο Θεός μας είναι τέλειος Θεός και τέλειος άνθρωπος. Ως τέλειος Θεός μας περιβάλλει
όλους με την αγάπη Του, την άπειρη αγάπη Του. Ως τέλειος άνθρωπος, συντρέχει
κάθε ψυχή που Τον ποθεί. ΄Όλοι αισθανόμαστε ότι αυτή η θεία αγάπη είναι κατά
κάποιο τρόπο πολύ απόμακρη από μας, ότι ο Θεός είναι πολύ απόμακρος, όταν στην
πραγματικότητα είμαστε εμείς που απομακρυνόμαστε από κοντά Του. Εκείνος δεν
μπορεί να απομακρυνθεί από μας, διότι Εκείνος είναι η ζωή. Είναι ολόκληρος
αγάπη. Αχ, αν εμείς οι άνθρωποι μπορούσαμε να έχουμε την ίδια αγάπη προς
Εκείνον και να Τον πλησιάζουμε σαν τον μοναδικό μας αληθινό φίλο! Αλίμονο, δεν
προσερχόμαστε έτσι ενώπιόν Του. Αντιθέτως, είμαστε επιφυλακτικοί. Τον προσεγγίζουμε
με ψυχρότητα. Όταν προσευχόμαστε και όταν κάνουμε κάτι καλό, είμαστε ολότελα
ψυχροί… Εκείνος, όμως από την μεριά Του, θέλει να φερόμαστε φυσιολογικά. Όταν
ήρθε και διέμεινε ανάμεσά μας, μας έδειξε πώς να ζούμε: απλά, ταπεινά και
μειλίχια. Πρέπει να Τον προσεγγίζουμε όπως ακριβώς μας έπλασε- ως αθώα παιδιά.
8. Ο Κύριος μας ευαρεστείται
με τα καλά μας έργα. Ελεημοσύνες και καθετί άλλο που κάνουμε για τη σωτηρία μας
και το συμφέρον του πλησίον και της Αγίας μας Εκκλησίας, είναι ευάρεστα στον
Θεό. Ωστόσο, αυτό που τον ευχαριστεί περισσότερο είναι η απλή, αθώα και παιδική
αγάπη, που προσκολλάται στην καρδιά Του. Αυτό είναι που μπορεί να Του δώσει
κάθε άνθρωπος, πλούσιος ή φτωχός, νέος ή γέρος.
9. Επιστρέφω ξανά και
ξανά σ’ αυτό το θέμα, επαναλαμβάνοντας τον εαυτό μου: πρέπει να μάθουμε πώς να
προσεγγίζουμε τον ουράνιο Πατέρα μας, πώς να προσερχόμαστε ενώπιόν Του με την
καρδιά μας και με ολόκληρο το είναι μας, πώς να Τον ευαρεστούμε, όπως Τον
ευαρεστούν οι άγγελοι και οι Άγιοι. Διότι είμαστε πολύ ακάθαρτοι. Ο Θεός δεν
λογαριάζει την ακαθαρσία μας όταν Τον πλησιάζουμε με την καρδιά μας∙ μας
αποδέχεται μεμιάς. Όταν αμαρτάνουμε ενώπιον του Πατέρα μας και κατόπιν Τον
προσεγγίζουμε εκ βάθους καρδίας, μας συγχωρεί τα πάντα, σαν να μη συνέβη τίποτα
ποτέ.
10. Ο Κύριός μας
είναι άπειρος και η αγάπη Του άφατη. Πρέπει να Τον προσεγγίζουμε με ανοιχτή
καρδιά και να είμαστε μαζί Του συνέχεια, γιατί κι Εκείνος είναι μαζί μας
διαρκώς. Εκείνος είναι η κινητήρια δύναμη της ζωής μας και θέλει να
κατανοήσουμε τον νου Του. Όλη του η ζωή εδώ στη γη, ανάμεσα στους ανθρώπους
ήταν μια φυσιολογική ζωή, προσιτή σε μας. Είπε ότι ο ίδιος είναι η αγάπη μας
και μας εξήγησε ότι ο Θεός τόσο πολύ αγάπησε τον κόσμο, που έδωσε τον μονογενή
Του Υιό για τη σωτηρία του ανθρώπου (βλ. Ιωάν. 3, 16 ) . Μας αποκάλυψε ένα τεράστιο μυστήριο και μας
έκανε γνωστά πολλά πράγματα. Μας ανύψωσε περισσότερο από κάθε άλλο πλάσμα. Η
ανθρώπινη φύση, ανυψωμένη περισσότερο από κάθε άλλη κτίση , εισήλθε στο
μυστήριο της Αγίας και Ζωοποιού Τριάδος.
11. Τί περισσότερο
μπορούμε να επιθυμήσουμε εμείς οι άνθρωποι από το να είμαστε ένα με τον Θεό
Πατέρα μας; Γι’ αυτό πρέπει να μάθουμε με ποιο τρόπο μπορούμε να Τον
προσεγγίζουμε με την καρδιά μας ως αθώα, ανοιχτόκαρδα παιδιά. Πρέπει να Τον
παρακαλέσουμε να μας διδάξει πώς να είμαστε καλοί , πώς να Τον αγαπάμε όσο Τον
αγαπούν η Υπεραγία Θεοτόκος, οι άγγελοι και οι Άγιοι.
12. Ο Κύριος δεν
πρόκειται να μας εγκαταλείψει , αν Τον προσεγγίζουμε πάντοτε εκ βάθους καρδίας.
Θέλει η καρδιά και η ψυχή μας να φλέγεται με ολοένα και μεγαλύτερο πόθο και
λαχτάρα για Εκείνον, έτσι ώστε να μην εκπέσουμε ποτέ από την αγάπη Του.
13. Συχνά μας
βρίσκουν πολλές συμφορές ∙ και όλες οφείλονται στο γεγονός ότι δεν έχουμε ακόμα
ταπεινώσει τον εαυτό μας. Όταν η ψυχή μας ταπεινωθεί και υποκλιθεί ενώπιον του
θελήματος του Θεού, τα βάσανα και οι συμφορές μας θα πάψουν. Διότι, τότε, οι
συμφορές και τα βάσανά θα μας γίνουν κατά κάποιο τρόπο προσφιλή. Θα φτάσουμε να
έχουμε μια ολότελα διαφορετική αντίληψη της ζωής. Δεν θα σκεφτόμαστε πια με
βάση τους νόμους αυτού του κόσμου. Θα βλέπουμε τα πάντα μέσα από διαφορετικό
φως. Ό,τι κι αν κοιτάζουμε, θα μας φαίνεται κατά κάποιο τρόπο λαμπρότερο ,
γεμάτο αγάπη. Τα πάντα θα είναι καλά, επειδή είναι ευάρεστα στον Θεό. Είμαστε
τα πλάσματά Του και ό,τι έχει πλαστεί Του ανήκει. Έπλασε τα πάντα για τον εαυτό
Του, έτσι ώστε να μπορούμε να συμμετέχουμε στη θεία Του αγάπη και στη θεία Του
ειρήνη και χαρά.
14. Όπως βλέπετε
λοιπόν, θα πρέπει να θεραπεύσουμε τον εαυτό μας. Δεν πρέπει ποτέ να επιτρέψουμε
στον φθόνο να εισχωρήσει στην καρδιά μας, διότι ο φθόνος καταστρέφει την
εσώτερη ειρήνη μας και την ηρεμία της ψυχής. Για παράδειγμα: Είμαστε
ειρηνευμένοι και έρχεται ένας φίλος μας που μας μιλάει για κάποιον που μας
φέρθηκε άδικα στο παρελθόν, κάποιον που σήμερα είναι πολύ επιτυχημένος και έχει
καταφέρει πολλά. Αν δεν έχουμε συγχωρήσει το
πρόσωπο αυτό, το πνεύμα του φθόνου σηκώνει αμέσως κεφάλι. Να πώς
συμβαίνει το πράγμα. Πρέπει πάντοτε να
είμαστε νηφάλιοι στην προσευχή, και πρέπει να μην αποδεχόμαστε ποτέ τις προτάσεις που μας κάνει το πνεύμα
του φθόνου.
15. Οι Άγιοι Πατέρες
λένε ότι αν απορρίψουμε μια πρόταση που μας κάνουν τα πονηρά πνεύματα,
πετυχαίνουμε μια νίκη χωρίς να δώσουμε μάχη. Οι Άγιοι Πατέρες μιλούν εκ πείρας.
Αν απορρίψουμε μια πρόταση των πονηριών πνευμάτων, η νίκη είναι δική μας δίχως
καν μάχη!
Από το βιβλίο : «ΟΙ ΛΟΓΙΣΜΟΙ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Βίος και διδαχές του γέροντα Θαδδαίου της Βιτόβνιτσα
Εκδόσεις : «Εν πλω»
Βίος και διδαχές του γέροντα Θαδδαίου της Βιτόβνιτσα
Εκδόσεις : «Εν πλω»
Νώτη Γεωργία
ΟΧΙ στό gay- pride καί στήν προώθηση τῆς ὁμοφυλοφιλικῆς διαστροφῆς-20.000 ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΟΧΙ ΣΤΟ GAY PRIDE
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ
ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΗΣ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗΣ
ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Σεβαστοί συμπολίτες μας,
Ὁ Δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Ἰ. Μπουτάρης, ἐπιμένει μέχρι καί σήμερα στήν
πραγματοποίηση τοῦ gay pride festival.
Ἀγνοεῖ τόν Παναγιώτατο
Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης καί τό σεπτό ἱερατεῖο.
Ἀγνοεῖ τούς 20.000 ὀρθόδοξους ἀκομμάτιστους
Θεσσαλονικεῖς καί τόν εὐσεβή λαό οἱ ὁποῖοι, σεβόμενοι τόν Πανάγιο Θεό καί τό
θέλημά Του, ἀντιτάχθηκαν ἐνυπόγραφα στήν ἀπόφασή του αὐτή.
Ἀγνοεῖ
καί προχωρεῖ στήν διοργάνωση τῆς ὁμοφυλοφιλικῆς "ἑορτῆς"- καρναβαλιοῦ μέ
ἀποκορύφωμα τήν παρέλαση "Ὑπερηφάνειας" καί μέ παρελαύνοντες, κατά κύριο λόγο, πολίτες
ἄλλων χωρῶν καί ἄλλων πόλεων.
Ἡ προκλητική καταφρόνηση ὅλων
τῶν ἀνωτέρω καθώς καί τῆς συντριπτικῆς πλειοψηφίας τῶν ὀρθοδόξων Θεσσαλονικέων
πού ἀντιτίθενται στό φεστιβάλ καί στή διαφημιστική (διά παρελάσεως) προώθηση
τῆς διαφθορᾶς, εἶναι μιά πράξη κατ’ ἀρχήν ἀντίθετη στό θέλημα τοῦ Παναγίου Τριαδικοῦ Θεοῦ· τοῦ Θεοῦ στόν Ὁποῖο ὁ κ. Δήμαρχος διατείνεται ὅτι «πιστεύει βαθειά».
Ἡ πράξη του αὐτή ἐπίσης δέν συνάδει μέ τό δημοκρατικό ἦθος, τόν σεβασμό
τῆς γνώμης τῶν πολιτῶν, τήν «ἀνοιχτότητα», τήν προοδευτικότητα, τόν ἀληθινό
ἐκσυγχρονισμό, καί τόν ἀντιρατσισμό πού ἰσχυρίζεται ὅτι τόν διακατέχει.
Στά
ἀτυχῆ ἐπιχειρήματα τοῦ Δημάρχου κ. Μπουτάρη, ἀλλά καί ἄλλων φορέων πού
διαδίδονται μέσῳ τῶν ὑποταγμένων στούς παγκοσμιοποιητές ΜΜΕ, ἔχουμε νά
ἀπαντήσουμε ὅτι:
1) Ἡ περιφρόνηση τοῦ νόμου τοῦ Θεοῦ ὁδηγεῖ τίς
πόλεις καί τά ἔθνη στήν καταστροφή καί τήν αἰώνια ἀπώλεια. Ὁ πολιτισμός τῆς
Δύσης, πού ὑποτάχθηκε στόν Διαφωτισμο (βλέπε διασκοτισμό) δύει
νομιμοποιώντας τούς γάμους ὁμοφυλοφίλων, καί τήν ὅποια διαβολική διαστροφή. Δέν
ἐπιτρέπεται νά μένουμε ἀδιάφοροι ὅταν ἡ ἁμαρτία προβάλλεται ὡς διαφορετικότητα
καί φυσιολογικότητα. Δέν μποροῦμε νά μήν ἀντιταχθοῦμε ὅταν ἡ διαστροφική ζωή
προβάλλεται μέσα ἀπό κοινωνικοῦ - πολιτισμικοῦ (;) χαρακτήρα ἐκδηλώσεις-ἑορτές
ὡς μοντέλο πρός μίμηση. Εἶναι σέ ὅλους γνωστό, μέ τόν ἕναν ἤ μέ τόν ἄλλον τρόπο,
ὅτι δέν κινούμεθα ὡς αὐτόνομα σωματίδια σέ ἕναν χῶρο πού λέγεται κοινωνία. Εἴτε
τό θέλουμε, εἴτε ὄχι εἴμαστε στενά συνδεδεμένοι μεταξύ μας καί ἀποτελοῦμε ἔτσι
ἕνα σῶμα πού, στήν ὀρθόδοξη πατρίδα μας, λέγεται Ἐκκλησία. Ἡ ἐπιλογή τοῦ ἑνός
ἀφορᾶ σαφῶς σέ ὅλους καί τό λάθος τοῦ καθενός ἔχει ἐπίπτωση στόν καθένα... Πρός
τί λοιπόν τό "ἄν δέν θέλεις μήν πᾶς" ;
2) Ἡ
πόλη δέν εἶναι "ἀνοιχτή" ὅταν δέχεται τόν κιναιδισμό, οὔτε
"φωτεινή" ὅταν βυθίζεται στό σκοτάδι τῆς πλάνης, διότι ἡ ὁμοφυλοφιλία
δέν εἶναι φυσιολογικότητα ἀλλά πλάνη καί διαστροφή διαβολική!
3) Οἱ
δῆθεν «διαφωτιστικές» ἰδέες τῆς μετονομασίας τῆς διαστροφῆς σέ «διαφορετικότητα»
καί τῆς διαφημιστικῆς προβολῆς της σέ «ἐκπλήρωσι χρέους πρός τούς συμπολίτες
μας», βρίσκουν ἐντελῶς ἀντίθετο τόν Πανάγιο Τριαδικό Θεό μας ὁ Ὁποῖος εἶναι ἡ μόνη
Ἀλήθεια καί τό μόνο ἀληθινό Φῶς. Βρίσκουν ἀντίθετους καί ἐμᾶς, γιαυτό καί
διαμαρτυρόμαστε ἔντονα ἔχοντας συνείδηση ὅτι ἡ ἀδιαφορία μας εἶναι ἁμαρτία καί
συνενοχή στήν διαφθορά, πού ἡ Νέα Τάξη Πραγμάτων προωθεῖ σκοπίμως ἀνά τόν
κόσμο.
Ὡς Ὀρθόδοξοι πολίτες, μή ἔχοντες καμμία σχέση μέ ὁποιαδήποτε πολιτική
παράταξη, βασιζόμενοι στήν Ὁμολογία τῆς Πίστεώς μας καί στούς φιλάνθρωπους
νόμους τοῦ Δημιουργοῦ μας καί Κυρίου μας Ἰησοῦ Χριστοῦ, πού εἶναι σαφεῖς πάνω
στό θέμα τῆς ὁμοφυλοφιλίας, καί ἔχοντας ὑπ΄ ὄψη μας τήν αἰώνια κόλαση πού
ἀναμένει τούς ἀμετανόητους κίναιδους, πόρνους, μοιχούς, καί καθ’ οἱονδήποτε
τρόπο ἠθικά παρεκτρεπομένους ἀδελφούς μας,
ἐξαντλήσαμε κάθε θεμιτό μέσον, ὥστε ΝΑ ΑΠΟΤΡΑΠΕΙ ἡ ἐπαίσχυντη αὐτή παρέλαση-διαφήμιση τῆς
διαστροφῆς.
Οἱ
ὅποιες ἐνέργειές μας, μέ τήν εὐλογία τοῦ Παναγιωτάτου Μητροπολίτου μας κ.
Ἀνθίμου διακρίθηκαν πάντα ἀπό ἀγάπη ἀπέναντι στά πρόσωπα μέ τήν ὅποια
παρεκκλίνουσα συμπεριφορά. Διακηρύττουμε συνεχῶς, σύμφωνα μέ τήν πάγια ὀρθόδοξη
Παράδοσή μας, ὅτι δέν μισοῦμε κανένα πρόσωπο, ἀλλά μόνο τήν ἁμαρτία.
Ἀγαποῦμε
τούς πάντες, μάλιστα δέ τά ἀξιολύπητα πρόσωπα-θύματα τῆς ὁμοφυλοφιλίας, ἀλλά ἀντιτιθέμεθα σθεναρά στήν
σκανδαλώδη προβολή καί διαφήμιση τῆς συγκεκριμένης διαστροφῆς. Ἡ ἐκζήτηση
ἀναγνώρισης καί χειροκροτημάτων γι’ αὐτήν τους τήν ἁμαρτία, πού βδελύσσεται ὁ
Θεός καί ἐξ αἰτίας της κατεστράφησαν πέντε πόλεις στήν περιοχή τῶν Σοδόμων,
εἶναι ἀπαράδεκτη ἀπό τήν συντριπτική πλειοψηφία τοῦ ὀρθόδοξου λαοῦ μας.
Ὡστόσο,
τό χριστιανικό μας ἦθος, μᾶς βρίσκει ἐκ διαμέτρου ἀντίθετους σέ κάθε μορφή
βίαιης ἀντιπαράθεσης καί ἡ ὅποια ἀντίστασή
μας εἶναι πάντα ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ.
Παρακαλοῦμε
τόν Κύριο τῆς Δόξης Ἰησοῦ Χριστό διά πρεσβειῶν τῆς Παναχράντου Ὑπερευλογημένης
Δεσποίνης ἡμῶν Θεοτόκου, τῶν Ἁγίων μας Δημητρίου καί Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ,
πάντων τῶν Ἁγίων καί μέ τίς εὐχές τοῦ Παναγιωτάτου καί πάντων τῶν ἁγίων Πατέρων
ἡμῶν νά ματαιώσει τίς ἄνομες βουλές τῶν ἀρχόντων μας καί νά μήν μᾶς συναπωλέσει
μέ τίς ἁμαρτίες μας.
Παρακαλοῦμε
ἐπίσης ὅλους τούς ὀρθοδόξους τῆς Θεσσαλονίκης καί ὅλου τοῦ κόσμου, νά συμπαραταχθοῦν
καί νά μᾶς συμπαρασταθοῦν μέ τίς θεοφιλεῖς καί θεοπειθεῖς προσευχές τους γιά
τήν ματαίωση αὐτοῦ τοῦ ἐπαίσχυντου διαστροφικοῦ φεστιβάλ.
ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ
ΠΟΛΙΤΕΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013
ΑΓΙΑ ΘΕΟΔΩΡΑ - ΒΑΣΤΑ ΑΡΚΑΔΙΑΣ
Πρόκειται για ένα θαύμα της φύσης. Ένα μικρό εκκλησάκι που το αγκαλιάζουν δεκαεπτά (17) δέντρα. Τα κλαδιά τους ξεφυτρώνουν από τη σκεπή ενώ οι ρίζες τους, που δε φαίνονται, περνούν μέσα από τους τοίχους του για να καταλήξουν στο έδαφος. Είναι βέβαιο πως αν ανθρώπινος παράγοντας παρέμβει για να κόψει τα δέντρα ή να βελτιώσει κάτι στο εκκλησάκι, το κτίσμα θα καταστραφεί.
Το άφθονο νερό που τρέχει στο ποταμάκι κάτω από την εκκλησία ποτίζει τα δέντρα. Και τα δυο μαζί, ποτάμι και δέντρα, είναι η ευχή της Αγίας Θεοδώρας που όπως λέγεται παρακάλεσε στην προσευχή της λίγο πριν μαρτυρήσει "τα μαλλιά μου να γίνουν δέντρα και το αίμα μου ποτάμι για να τα ποτίζει."
http://www.monastiriaka.gr/
Το άφθονο νερό που τρέχει στο ποταμάκι κάτω από την εκκλησία ποτίζει τα δέντρα. Και τα δυο μαζί, ποτάμι και δέντρα, είναι η ευχή της Αγίας Θεοδώρας που όπως λέγεται παρακάλεσε στην προσευχή της λίγο πριν μαρτυρήσει "τα μαλλιά μου να γίνουν δέντρα και το αίμα μου ποτάμι για να τα ποτίζει."
http://www.monastiriaka.gr/
Πρώτη σε πωλήσεις η Αγία Γραφή στη Νορβηγία
Στο κοσμικό κράτος της Νορβηγίας η Αγία Γραφή γίνεται το πρώτο σε πωλήσεις βιβλίο σε μια νέα μετάφραση της Βίβλου από την Νορβηγική Βιβλική Κοινωνία.
Ακόμη και μία εξάωρη παράσταση στο σκηνή του θεάτρου του Όσλο με θέμα τη Βίβλο έκανε 16.000 Νορβηγούς να την παρακολουθήσουν για χρονικό διάστημα έξι μηνών.
Με την είσοδο 250.000 μεταναστών τα τελευταία έξι χρόνια στη χώρα από διάφορες χώρες και με διαφορετικές θρησκείες, από τους οποίους το 60% να είναι χριστιανοί, έκανε τους Νορβηγούς να στραφούν στη δική τους θρησκεία και να διαβάσουν τη Βίβλο ως Προτεστάντες και Καθολικοί, παρόλο που μόλις το ένα τοις εκατό από τα 5 εκατομμύρια εκκλησιάζονται τακτικά.
Ολόκληρο το άρθρο στα Αγγλικά http://www.cbsnews.com/8301-202_162-57587988/bible-becomes-unlikely-top-seller-in-secular-norway/
Ειδήσεις για Η Αγία γραφή κοντά στους στρατευμένους
Τα χακί «φόρεσε» το ιερό βιβλίο της Αγίας Γραφής προκειμένου να διανεμηθεί από τον Μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως κ. Άνθιμο σε στρατιώτες που υπηρετούν σε στρατόπεδα της περιοχής.
Η διανομή ξεκίνησε χθες από τον Μητροπολίτη κ. Άνθιμο και θα ολοκληρωθεί αύριο. Συνολικά 1800 αντίτυπα της Αγίας Γραφής με το εξώφυλλο της σε στρατιωτική παραλλαγή μοιράζει ο Μητροπολίτης κ. Άνθιμος.
Οι σχηματισμοί στους οποίους γίνεται η διανομή είναι: η 12η Μ/Κ Μεραρχία Πεζικού «Έβρου», η 23η Τ/Θ Ταξιαρχία στην Αλεξανδρούπολη, η 31η Μ/Κ Ταξιαρχία «Κάμια» στις Φέρες και η 7η Μ/Κ Ταξιαρχία στον Προβατώνα.
Απευθυνόμενος στους αξιωματικούς και τους οπλίτες ο κ. Άνθιμος μίλησε «για την σημασία και την αξία της Καινής Διαθήκης, κυρίως στην εποχή μας, όπου τα πάντα κλονίζονται και αποσταθεροποιούνται, ενώ ο Λόγος του Θεού μένει ζωντανός και δυναμικός, ικανός να στηρίξει, να ενισχύσει και να εμπνεύσει τους νέους ανθρώπους και την κοινωνία».
Τα βιβλία της Αγίας Γραφής είναι μια προσφορά της Ελληνικής Βιβλικής Εταιρείας.
Τούρκοι αρχαιολόγοι αναστηλώνουν χριστιανικό μοναστήρι
Εννιά Τούρκοι Αρχαιολόγοι το Σάββατο θα επισκεφθούν τη Σύμη, ώστε να κάνουν επιτόπια έρευνα στα μοναστήρια του νησιού και θα υιοθετήσουν ιδέες ώστε να αναστηλώσουν την Εκκλησία της Παναγιάς Καμαριανής στην περιοχή Μποζμπουρούμ στην Τουρκία, σύμφωνα με τα πρότυπα των Συμιακών εκκλησιών.
Όπως αναφέρει το rodosreport.gr, το νησί, που έχει τόσες εκκλησιές όσες είναι και οι μέρες του χρόνου, αποτελεί θησαυρό αρχιτεκτονικών σχεδίων για τους αρχαιολόγους ανά τον κόσμο.
Όπως αναφέρει το rodosreport.gr, το νησί, που έχει τόσες εκκλησιές όσες είναι και οι μέρες του χρόνου, αποτελεί θησαυρό αρχιτεκτονικών σχεδίων για τους αρχαιολόγους ανά τον κόσμο.
Κοινωνία Ανοίγουν τα μοναστήρια για τους αστέγους
Μετά τους ναούς, τις μητροπόλεις και τα μοναστήρια προσφέρουν καταφύγιο σε ανθρώπους που δεν έχουν ένα κρεβάτι να κοιμηθούν και ένα πιάτο φαγητό να φάνε.
Από τις μεγάλες πόλεις μέχρι και τα πιο μικρά χωριά, εκατοντάδες άνθρωποι ζητούν καθημερινά βοήθεια σε μοναστήρια. Η κατάσταση είναι δραματική με ανέργους, αστέγους και συνταξιούχους να παρακαλούν για ένα πιάτο φαγητό.
Όπως δηλώνουν μοναχοί στον «Τύπο της Κυριακής», οι μοναστικές κοινότητες κάνουν ό,τι μπορούν για να βοηθήσουν, αν και τα οικονομικά τους είναι σε πολλές περιπτώσεις περιορισμένα.
Χαρακτηριστικές είναι οι περιπτώσεις μονών όπως του Αγίου Ιωάννη Προδρόμου στην Ανατολή Αγιάς Λάρισας, της Μονής Παναγίας Κάτω Ξενίας στη Μαγνησία και του Αγίου Γεωργίου Επανωσήφη στην Κρήτη. Σε αυτά τα μοναστήρια, οι μοναχοί και μοναχές λένε ότι ανέκαθεν υπήρχαν άνθρωποι που κατέφευγαν για βοήθεια, αλλά είχαν πολλά χρόνια να δουν τέτοια κατάσταση. Στην Κρήτη, το ίδιο το μοναστήρι έχει πέσει θύμα της κρίσης, καθώς πριν από λίγο καιρό, η ΔΕΗ έκοψε το ρεύμα!
Από τις μεγάλες πόλεις μέχρι και τα πιο μικρά χωριά, εκατοντάδες άνθρωποι ζητούν καθημερινά βοήθεια σε μοναστήρια. Η κατάσταση είναι δραματική με ανέργους, αστέγους και συνταξιούχους να παρακαλούν για ένα πιάτο φαγητό.
Όπως δηλώνουν μοναχοί στον «Τύπο της Κυριακής», οι μοναστικές κοινότητες κάνουν ό,τι μπορούν για να βοηθήσουν, αν και τα οικονομικά τους είναι σε πολλές περιπτώσεις περιορισμένα.
Χαρακτηριστικές είναι οι περιπτώσεις μονών όπως του Αγίου Ιωάννη Προδρόμου στην Ανατολή Αγιάς Λάρισας, της Μονής Παναγίας Κάτω Ξενίας στη Μαγνησία και του Αγίου Γεωργίου Επανωσήφη στην Κρήτη. Σε αυτά τα μοναστήρια, οι μοναχοί και μοναχές λένε ότι ανέκαθεν υπήρχαν άνθρωποι που κατέφευγαν για βοήθεια, αλλά είχαν πολλά χρόνια να δουν τέτοια κατάσταση. Στην Κρήτη, το ίδιο το μοναστήρι έχει πέσει θύμα της κρίσης, καθώς πριν από λίγο καιρό, η ΔΕΗ έκοψε το ρεύμα!
Zougla.gr (31-3-2012)
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)