Κυριακή 15 Απριλίου 2012

Όλοι έχουν τρελαθεί με την επιστήμη ,αλλά δεν εννοούν να την χρησιμοποιήσουν σωστά.

Ρώτησε ο Γέροντας ένα φοιτητή:
- Εσύ τι σπουδάζεις;
- Ιατρική ,αλλά έχω σταματήσει για δυο χρόνια, γιατί έπαθα νευρικό κλονισμό , επειδή είμαι πάρα πολύ ευαίσθητος.
- Βρε παιδάκι μου, έτσι που κατάντησε ο κόσμος τώρα, δεν είναι για ευαίσθητ...ους ανθρώπους….. Ο κόσμος βλέποντας ότι κατάντησαν τον πλανήτη μας ανυπόφορο, είδες, ψάχνουν να βρουν κάποιο άλλο πλανήτη ,όπου να υπάρχει δυνατότητα διαβίωσης, για να μεταφέρουν τον κόσμο εκεί. Και δεν γνωρίζουν ότι ο κόσμος παντού είναι ο ίδιος κι όπου και να πάει την ίδια κατάσταση θα δημιουργήσει, αν δεν συμμορφωθεί.
Βλέπεις, αυτά είναι αποτελέσματα της κακής χρήσης της επιστήμης. Όλοι έχουν τρελαθεί με την επιστήμη ,αλλά δεν εννοούν να την χρησιμοποιήσουν σωστά. Θυμάμαι πριν από χρόνια που ήμουν στο Σινά, είδα ένα μικρό Βεδουινάκι και περπατούσε ξυπόλητο. Βαστούσε ένα μικρό τετράγωνο σανίδι ,το οποίο είχε τρυπήσει και είχε περάσει από μέσα ένα σύρμα. Δεν μπορούσα να καταλάβω τι ήταν αυτό. Πλησίασα το Βεδουινάκι και το ρώτησα τι ήταν αυτό που κρατούσε κι εκείνο σοβαρό και με καμάρι μου είπε: « ράντιο, ράντιο » ( ραδιόφωνο). Βλέπεις πόσο επηρεάζει η επιστήμη; Όμως έχει αποδειχτεί πλέον ότι δεν είμαστε άξιοι να την χρησιμοποιήσουμε για το καλό μας. Κάνουμε κακή χρήση της.

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΙΣΙΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ  ΑΝΕΣΤΗ  15 ΜΑΡ 2012 



 ΗΛΙΑΣ  ΧΑΙΝΤΟΥΤΗΣ 




Από το βιβλίο « Σκεύος εκλογής »
Ιερομόναχου Χριστοδουλου Αγιορείτου

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...