Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2022

ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ;

 

ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ;


Ένας καλοπροαίρετος που όμως είχε καβαλήσει το καλάμι   είπε σε κάποιον, ξέρεις ποιον έχεις μπροστά σου, ξέρεις ποιος είμαι εγώ; Τότε εκείνος  του απάντησε, εγώ δεν ξέρω ποιος είμαι εγώ και θα ξέρω ποιος είσαι εσύ; Εσύ να πεις ποιος είσαι εσύ, γιατί εγώ δεν είμαι τίποτα και αν νόμιζα ότι είμαι κάτι, θα είχα πάθει φρεναπάτη. Ποιος το λέει αυτό, είπε ο άλλος. Το λέει ο Απόστολος Παύλος, « ει γαρ δοκεί τις είναι τι μηδέν ων, εαυτόν φρεναπατά » ( Γαλ. στ΄, 3 ). Άρα εγώ, είπε ο άλλος, που νομίζω ότι είμαι κάτι σπουδαίο, έχω πάθει φρεναπάτη; Αν πιστεύεις στα λόγια του Παύλου, τι λες; Αν δεν τα πιστεύεις, τότε τέλος πάντων πες ποιος είσαι. Πιστεύω και παίρνω πίσω το ερώτημα, ανακαλώ και λέω δόξα τω Θεώ είπε ο άλλος. Έτσι κατέβηκε από το καλάμι. Ήταν καλοπροαίρετος.

 Ιωάννης Χ. Δήμος  πτχ. Θεολ. & Φιλοσ. Πανεπιστημίου Αθηνών

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...