Είναι του Αδάμ με την Εύας όταν «
εὐλόγησεν αὐτοὺς ὁ Θεός, λέγων· αὐξάνεσθε καὶ πληθύνεσθε » ( Γεν, α’, 28).
2η Γιατί δεν απέκτησαν παιδιά στον
παράδεισο;
Γιατί βιάστηκε και πρόλαβε ο όφις να
εξαπατήσει την Εύα. Πάντως καλλίτερα που δεν έγινε αυτό, γιατί, αν έκαναν
παιδιά και ύστερα, αυτοί ή έστω ένα τους παιδί, παρέβαιναν την εντολή, θα είχαν
οικογενειακό πρόβλημα. Άλλοι μέσα και άλλοι έξω του παραδείσου.
3η Αν προλάβαιναν, θα έκαναν παιδιά
στον παράδεισο;
Βεβαίως, αφού ο Θεός την ευλογία, «
αὐξάνεσθε καὶ πληθύνεσθε », τους την έδωσε, όταν ήταν ακόμη στον παράδεισο,
πριν παραβούν την εντολή, και όχι όταν τους εξέβαλε.
4η Ήταν ικανοί για γάμο ο Αδάμ και η
Εύα;
Ήταν, και πολύ μάλιστα, γιατί ούτε
ανάπηροι ήταν, ούτε ανίκανοι, αλλά ήταν κατά πάντα υγιείς και προπαντός, πράγμα
απαραίτητο, ήταν άνδρας και γυναίκα, αφού ο Θεός «άρσεν και θήλυ εποίησεν
αυτούς.» (Γεν. α', 27).
5η Αν γεννούσε η Εύα στον παράδεισο,
πού θα γεννούσε;
Ο ίδιος ο παράδεισος θα ήταν
παραδεισένιο «μαιευτήριο». Είχε ο Θεός αγγέλους να χαρούν μαζί της, « διὰ τὴν
χαρὰν ὅτι ἐγεννήθη ἄνθρωπος εἰς τὸν κόσμον » (Ιω. ιστ', 21). Αν στον κόσμο ο
οποίος «όλος εν τω πονηρώ κείται » (Α' Ιω. ε', 19), η γέννηση ανθρώπου είναι
υπόθεση χαράς, δεν θα ήταν χαρά το αν γεννούσε η Εύα στον παράδεισο, και θα
ήταν αυτό αμαρτία; Αυτό το τελευταίο για να μη νομίζει κανείς λανθασμένα ότι το
προπατορικό αμάρτημα ήταν ο γάμος των Πρωτοπλάστων.
6η Γιατί «άρσεν και θήλυ εποίησεν
αυτούς»;
Θέλει και ρώτημα; Για να κάνουν
παιδιά. Πώς θα έκαναν παιδιά αν δεν ήταν «άρσεν και θήλυ»; Η λέξη γάμος
προϋποθέτει απαραιτήτως «άρσεν και θήλυ », άνδρα και γυναίκα, νυμφίο και νύφη.
7η Τελικά πού και πώς γέννησε το
πρώτο της παιδί η Εύα;
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου