Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

Μερικοί.,Γέροντα, σκανδαλίζονται από τα πολλά αφιερώματα που έχουν οι θαυματουργές εικόνες της Παναγίας

Μερικοί.,Γέροντα, σκανδαλίζονται από τα πολλά αφιερώματα που έχουν οι θαυματουργές εικόνες της Παναγίας.
-Να σας πω τι έπαθε μια φορά ένας πολύ απλός και ευλαβής προσκυνητής. Πήγε στη Μονή Ιβύρων και προσκύνησε την Παναγία την Πορταϊτισσα. Εκεί η εικόνα είναι γεμάτη φλουριά. Στον γυρισμό, πηγαίνοντας για την Μονή Σταυρονικήτα, μπήκε σε λογισμούς < <Παναγία μου, είπε, εγώ ήθελα να Σε δώ αλλιώς, απλή χωρίς φλουριά.>> Τι παθαίνει εν τω μεταξύ, τον πιάνει ένας πόνος δυνατός, ζαλίστηκε και έμεινε εκεί στη μέση του δρόμου. Άρχισε λοιπόν να ζητάει βοήθεια από την Παναγία.<<Παναγία μου,έλεγε, κάνε με καλά και θα σου φέρω δυο φλουριά!>> Τότε παρουσιάστηκε η Παναγία και του είπε <<Έτσι μου τα έφεραν τα φλουριά .Μήπως εγώ τα ζήτησα;Μήπως τα ήθελα εγώ;>> Και αμέσως ο πόνος σταμάτησε.Βλέπετε επειδή είχε καλή διάθεση, πολλή πίστη, τον βοήθησε η Παναγία.

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΙΣΙΟΣ


ΗΛΙΑΣ  ΧΑΙΝΤΟΥΤΗΣ  


ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΕΡΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ  !!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...