Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Μη δέχεσαι τους λογισμούς που σε απογοητεύουν, για να μην αχρηστέψης τα δώρα που σου έχει δώση ο Θεός.

Η λύπη εξαντλεί τις ψυχικές και σωματικές μας δυνάμεις

Γέροντα, συχνά μου πονάει το στομάχι

-Εσύ κάθεσαι και συζητάς με τους λογισμούς σου, τα βλέπεις όλα μαύρα και βασανίζεσαι χωρίς λόγο έτσι τσακίζεσαι ψυχικά και σωματικά.
... Μη δέχεσαι τους λογισμούς που σε απογοητεύουν, για να μην αχρηστέψης τα δώρα που σου έχει δώση ο Θεός. Όσο θα τοποθετήσαι σωστά, τόσο θα γαληνεύης και θα ηρεμής, και τόσο η υγεία σου θα καλυτερεύη και δε θα έχης ανάγκη από φάρμακα.

Η στενοχώρια αφοπλίζει τον άνθρωπο. Του ρουφάει όλο το μεδούλι των ψυχικών και σωματικών του δυνάμεων και δεν τον αφήνει να κάνη τίποτε. Δηλητηριάζει την ψυχή και φέρνει ανωμαλίες και στο σώμα. Χτυπάει στα πιο ευαίσθητα μέρη του σώματος και εξασθενεί τον άνθρωπο με το άγχος που δημιουργεί.

Το δηλητηρίασμα από την πίκρα μπορεί να καταβάλη τελείως όχι μόνον έναν ευαίσθητο οργανισμό αλλά και γερούς οργανισμούς

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΙΣΙΟΣ
 
 
 
ΗΛΙΑΣ  ΧΑΙΝΤΟΥΤΗΣ   6 ΜΑΡ 2012

1 σχόλιο:

  1. Η Θεία Αλήθεια από τον Θείο Γέροντα, φωλιάζει στην πληγή της ψυχής μου και τη γιατρεύει από τα βέλη των παθών μου. Η αρρώστεια των λογισμών μπορεί να επανέρχεται αλλά το μπόλι του Γέροντα Παίσιου έχει αρχίσει να ενεργεί σιγά, σταθερά και κάθε φορά ο αγώνας μου για πάλη μαζί τους γίνεται ισχυρότερος.θΕΕ ΜΟΥ ΦΥΛΑΓΕ ΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕ ΜΕ ΚΑΙ ΔΙΝΕ ΜΟΥ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΑΝΤΕΧΩ, ΦΩΤΙΖΕ ΜΕ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...