Τετάρτη 15 Μαρτίου 2017

To Πρώτο Πάσχα






To Πρώτο Πάσχα, από τις Εκδόσεις Άθως
Συγγραφέας: Κατερίνα Δανδουλάκη-Χιόνη

Ο μικρός Βενιαμίν, ένα δεκάχρονο αγόρι, ζει από κοντά «Τo πρώτο Πάσχα»!
Από τη θριαμβευτική είσοδο του Χριστού στα Ιεροσόλυμα, μέχρι τη Σταύρωση και την Ανάστασή Του, διάβασε κι εσύ τη μεγαλύτερη και σημαντικότερη περιπέτεια όλων των εποχών και γίνε μάρτυρας της Ανάστασης!

Χρωμάτισε, κόψε και κόλλησε τους πρωταγωνιστές της ιστορίας στις εικόνες του βιβλίου και αναπαράστησε ξανά και ξανά κάθε στιγμή της, μέσα από τις κατασκευές και το παιχνίδι!

«Η χαρά, που έχω πια στην καρδιά μου, δεν περιγράφεται με λόγια! Ο Ιησούς, Αυτός που με τίμησε διαλέγοντας το γαϊδουράκι μου, Αυτός που με τα λόγια του με δίδαξε τόσα πολλά κι ας είμαι μόνο ένα μικρό παιδί, Αυτός που είδα να Τον χτυπούν, να Τον κοροϊδεύουν και να Τον σταυρώνουν σαν τον χειρότερο ληστή, Αυτός που συγχώρησε όλους τους εχθρούς Του πάνω από τον σταυρό, Αυτός που Τον είδα νεκρό στον τάφο, είχε αναστηθεί. Εγώ ο ίδιος Τον είδα και Τον άκουσα και είμαι μάρτυρας πως όλα όσα σας διηγήθηκα είναι η αλήθεια. Ο Ιησούς είναι στ’ αλήθεια ο Υιός του Θεού, που ήρθε στον κόσμο και έγινε άνθρωπος για να μας σώσει. Όχι από τους εχθρούς εδώ, αλλά από την κακία και την αμαρτία. Και είναι και πάλι και για πάντα ζωντανός».


Για περισσότερες πληροφορίες: http://www.stamoulis.gr/Το-πρώτο-Πάσχα_p-405632.aspx

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...