Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2020

Η πιο γλυκιά αγκαλιά!


 Ένας φοβισμένος άνθρωπος μπόρεσε και βρήκε τρόπο να φθάσει στον Θεό. Ο Θεός τον είδε και τον ρώτησε την αιτία του φόβου. 

Εκείνος χωρίς καθυστέρηση απάντησε: -Δε μπορώ να είμαι άλλο στην ζωή. ασθένειες.. θλίψεις.. στεναχώριες.. φθόνοι.. και άλλα πολλά... 

-Μα είμαι πλάι σου. Απάντησε ο Θεός.

 -Ναι αλλά είσαι αόρατος! Είπε δυνατά ο άνθρωπος.

 Σα να σκέφθηκε ο Θεός και του λέγει: -Ειδικά για εσένα θα κάνω μια παραχώρηση. Θα περπατάς και καθώς θα κοιτάς πίσω θα βλέπεις 4 πατήματα. Δύο δικά σου και δύο δικά μου. 

 -Σύμφωνοι!!! Είπε απότομα ο άνθρωπος. 

 Πέρασαν αρκετές μέρες σε γαλήνη. Σε μια δύσκολη στιγμή κοιτά κάτω, και βλέπει μόνο 2 πατήματα.

 -Που είσαι!! Με παράτησες!! Είπε με στόμφο στον Θεό!

 Με φωνή γλυκιά απαντά ο Θεός: -Όχι παιδί μου!! Τα δύο πατήματα που βλέπεις είναι δικά μου και σ' έχω στην αγκαλιά μου.

π.Σπ.Ρ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...