Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2009

ΕΥΧΗ ΕΙΣ ΤΗΝ ΘΕΟΤΟΚΟΝ

Δέσποινα Θοτόκε,
η ελπίς μου,συ γινώσκεις τους λογισμούς μου και τας πράξεις μου και την ασθένειάν της ταπεινής μου φύσεως,και σοι την εμήν ψυχήν παριστώ ρερυπωμένην πολλαίς αμαρτίαις και λογισμοίς ατόποις.
Συ,Δέσποινα,βλέπειςντα έλκη των τραυμάτων της εμής ψυχής`συ τηνίασιν βράβευσον,επιχέουσα ρανίδα της σης Φιλανθρώπου συμπαθείας.Επίβλεψον,Δέσποινα μου Θεοτόκε,και ευμενή ποίησον μετ'εμού τον σον Υιόν και Θεόν,τον μέλλοντα δημοσιεύειν ενώπιον Αγγέλων και ανθρώπων τους πονηρούς μου λογισμούς και ενθυμήσεις και πράξεις.Δέχεταί σε ως Μητέρα ο φιλάθρωπος υπέρ ψυχής αμαρτωλού και απεγνωσμένης πρεσβεύουσαν ως καταφύγήν και μεσίτριαν των αμαρτωλών.Ελέησόν με τον χειμαζόμενον τω πελέγει των πειρασμών,τον θαρούντα τω σω ελέει και τη ση συμπαθεί προστασία τον επιρρίπτοντα διά παντός τα της ψυχής όμμα εις το πλήθος των σων οικτιρμών,και προσφέροντά σοι στεναγμόν εκ καρδίας συντετριμμένης.Μη παύση υπέρ εμού πρεσβέβουσα του ταπεινού και αθλίου,ίνα διά της σης αντιλήψεως αξιωθώ συγχωρέσεως των πολλών μου δεινών πράξεων.Σε γαρ επί τούτω καταφυγήν των κτίσεως Δημιουργό.Ναι ΚΚύριε,ο ευδοκήσας διά σπλάχνα ελέους σου τεχθήναι εκ της παναχράντου σου Μητρός της αειπαρθένου Μαρίας διά την σωτηρίαν του γένους ημών,πρόσδεξαι ταύτην μεσίτιν υπέρ της εμής αναξιότητος,όπως διά της σης ευσπλαχνίας τη μητρική αυτής πρεσβεία απολυτρώσεως τύχω,περί ων ακουσίωςη εκουσίως ήμαρτον ενώπιόν σου`ότι συ ει ο Θεός ημών,και συ την δόξαν και ευχαριστίαν αναπέμπομεν,τω Πατρί τω Υιώ και τω Αγίω Πνεύματι,νυν και αεί εις τους αιώνας των αιώνων.ΑΜΗΝ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...